RICE PROTEIN
A rizsföldek esszenciája
A Rice Protein „vegán életmód”-barát termékként kiváló választás azoknak, akik
100%-ban növényi eredetű fehérje terméket keresnek a céljaikhoz, legyen szó
izommegtartásról vagy izomépítésről. Mindenkinek ajánlott a tejalapú fehérjék
alternatívájaként, főleg a gyorsabb anyagcserével rendelkezők számára ideális
választás, hiszen lassabb felszívódású, és magasabb a
rosttartalma, mint a szélesebb körben alkalmazott
tejsavó fehérje készítményeknek.
Egyedülállóan finom ízvilág
Laktóz-, glutén- és aszpartám mentes
Magas minőségű, tejmentes fehérje forrás,
emésztést segítő élelmi rosttal, természetes fahéjjal
Mik a rizsfehérje előnyei?
A rizsfehérje turmix újdonságnak számít a táplálék-kiegészítő piacon. De vajon miben jobb vagy másabb, mint az eddig alkalmazott tejsavó,
vagy marhafehérjék? A rizsfehérjét barna vagy fehér rizsből is kinyerhetik, izolálva a fehérjét a rizsből. Táplálék-kiegészítőként remekül fel
lehet vele turbózni bármilyen étel fehérje tartalmát és remek alternatíva a tejsavó helyett testépítőknek, vegetáriánusoknak és
emésztési problémáktól szenvedőknek. A rizsfehérjében természetes formában találhatók meg aminosavak, B-vitaminok, E-vitamin, rostok
és szénhidrát. Nem tartalmaz zsírt, koleszterint, és cukrot. Gyakorlatilag korlátlan az alkalmazhatósága, bármilyen ételhez hozzáadhatod.
Nagy előnye, hogy hipo-allergén. Ez azt jelenti, hogy nem irritálja a gyomrot és könnyebben emésztődik, mint bármelyik másik
fehérje. Akik emésztési problémákkal küzdenek, mint az irritábilis bél szindróma, ételallergiák, vagy akik laktóz intoleranciával küzdenek,
nehezen találnak megfelelő forrást a fehérje pótlásra. Számukra is kiválóan alkalmas a rizsfehérje.
Remek aminosav profil
Az aminosavak az izomzat, a testszövetek, a szervek, az immunrendszer és a hormonok
építőkövei. A rizsfehérje minden esszenciális aminosavat tartalmaz.
Ezek azok az aminosavak, amelyeket a szervezet nem tud maga előállítani és az étkezés
során kell biztosítani. Mint gabonaszármazék, magas a cisztin és metionin tartalma.
Az izomépítéshez tehát remek fehérjeforrás.
Vegetáriánus fehérje forrás
A rizsfehérje por remek alternatíva vegánoknak, vegetáriánusoknak,
akik nem fogyasztanak állati eredetű fehérjéket.
Allergiás vagy?
Sokan nem fogyaszthatnak tojást, tejet, szója
alapú termékeket ételallergia miatt. Aki tejcukorérzékeny
vagy tejérzékeny, az bizony mellőzni kénytelen a
tejsavó fehérjét és a kazeint is. A rizsfehérje turmix
azonban számukra is fogyasztható. Gluténmentes,
és tejmentes.
Izomregeneráció és erő
Az izomszerkezet zömében fehérjéből áll. Az intenzív, rendszeres edzés hatására izomsérülések keletkeznek, amelyek regenerációja a
fejlődés kulcsa. Ehhez a szervezet a bevitt fehérjét használja fel. A rizsfehérjéről már tanulmányok is megállapították, hogy a tejsavóval
azonos hatékonyságban járul hozzá az izomtömeg növekedéséhez.
Bár a rizsfehérje felszívódása lassabb, azonban a kulcs-
fontosságú leucin (amely az izomépítés szempontjából elsődleges aminosav) a rizsfehérjéből hamarabb szívódik fel, mint a tejsavóból.
Rizsfehérje diétában
Ha fogyni szeretnél, a fehérje fogyasztása akkor is különösen fontos, nem csak az izomtömeg növelésnél. Ugyanis a fehérjének termo-
genikus hatása van, sok energiába kerül az emésztése, így több energiát fogsz elhasználni a nap során, ha több fehérjét fogyasztasz. Erre
kiváló választás a rizsfehérje turmix por, hiszen édesség helyett is remek alternatíva, csak épp nem hizlal.
Vércukorszint
Más szempontból is fontos a napi fehérje bevitel. A szénhidrátok, főleg az egyszerű szénhidrátok esetén a vércukorszint magasra szökik,
aminek hatására a szervezet inzulin termelésébe kezd. Az inzulin pedig bejuttatja a vércukrot a sejtekbe, így csökkentve a vércukorszintet.
Ugyanakkor a sejtekbe kerülő cukor jó eséllyel a testzsírodat fogja gyarapítani, hiszen az felesleges, nem használod el. Fehérjével kom-
binálva azonban kevésbé emelkedik meg a vércukorszinted, így stabilabban tudod tartani. A rizsfehérje remek megoldást nyújt erre is.