Gaila Iordanova

Gaila Iordanova

IFBB BIKINI FITNESS

Magasság: 166 cm

Súly: versenysúly 53-54 kg; alapozó időszakban 58-59 kg

Születési év: 1987. 01. 14.

 

Eredmények:

1. hely Ludus Maximus 2013, Olaszország

Első 15, Európa-bajnokság 2014, Spanyolország

4. hely, Bajnokok Éjszakája 2014, Olaszország

Első 20, Arnold Classic Ohio 2015, USA

7. hely, Nathalia Melo Classic 2015, Írország

 

Heti edzésrutin: Általában heti 6 napot edzem, és az edzések menete a felkészülés adott szakaszától függően változik.

 

Milyen típusú kardiót végzel? Úgy vettem észre, hogy az intervallum edzés jobban megfelel a testalkatomnak, de minden reggel 30-40 percet futópadozom is, csak hogy beindítsam az anyagcserét és szerezzek némi extra energiát a naphoz, és ezt kiegészítem még hasizmozással.

 

Átlagos étrend diéta alatt: Általában napi 5-6 alkalommal eszem; az összes étkezést fehérjével, szénhidrátokkal és zsírokkal egyensúlyozom ki. Úgy vélem, a fitt életmód kulcsa az egyensúly.

 

Táplálék-kiegészítők, amiket használsz: Ami nálam elengedhetetlen: BCAA, glutamin, tejsavó-fehérje, CLA, karnitin, Omega3, C-vitamin, multivitamin, E-vitamin, A-vitamin, D-vitamin, arginin, és időnként szeretem ezeket valamilyen termogenikus zsírégetővel kiegészíteni és új kiegészítőket kipróbálni.

 

Kedvenc edzésmódszer: Szeretek különféle edzésmódszerekkel kísérletezni; természetesen leginkább a nagy súlyaimmal szeretek dolgozni, de ez a felkészülés alatt nem mindig lehetséges vagy szükséges, ezért a köredzést választom magas ismétlésszámmal.