Saskia Cakoci

Saskia Cakoci


Magasság: 171cm

Testsúly: 59 kg

Születési év: 1986

 

Eredmények:

4. hely Fitness Világbajnokság, Budapest 2015

2. hely Nicole Wilkins Kupa, Lahti 2015

2. hely Amatőr Olimpia, Prága 2015

Szlovák bajnokság 2015 2. hely

 

Heti edzésrutin: 3+1 rendszerben edzem; három nap edzés, egy pihenőnap. Hát és bicepsz; váll, plusz tricepsz és has; láb

Milyen típusú kardiót végzel? Az alapozó időszakban nem kardiózom, mert inkább ektomorf testalkatú vagyok; versenyidőszakban HIIT kardiót végzek hetente egyszer-kétszer (20-30 perc nagyon intenzív kardióedzés), általában pihenőnapokon

Átlagos étrend diéta alatt: 3+1 étrendet tartok, plusz HIIT. Lábnál szuperszetteket és polimetrikus edzést alkalmazok. A felsőtest edzése ugyanaz marad, mint az alapozó időszakban, mert általában nem hízom meg versenyidőszakban sem, és nem akarok túl szálkás lenni. Az étrendem alapja a szénhidrátok és a zsírok szétválasztása (zsírokat akkor fogyasztok, mikor a szénhidrátokat már teljesen megemésztettem); ez azt jelenti, hogy szénhidrátok és fehérjék délután 3-ig, fehérjék és zsírok a lefekvést megelőző utolsó étkezésig. A versenyidőszakra való felkészüléskor az étrendem 3g/kg szénhidrátot, 2-2,5g/kg fehérjét és 1g/kg zsírt tartalmaz.

Táplálék-kiegészítők, amiket használsz: Aminosavak, AAKG, L-glutamin, kreatin, BCAA, edzés előtti formulák, fehérje, kazein, vitaminok

Kedvenc edzésmódszer: Piramisok és szuperszettek