Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Hasizom edzés otthon

2014-09-05 09:45:00

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/113/o_10462666_771134669603315_7574968306360314924_n_20140905095241.jpgSziasztok srácok!

Mivel lassan elindul a versenyszezon, a diétám pedig már javában tart, ezért összeállítottam magamnak egy rövid, otthon is végezhető, ám annál intenzívebb has programot.

A lényege annyi, hogy a kockás, lapos hasért felelős izmok mindegyike át legyen mozgatva és a fejlődésükhöz szükséges impulzust is megkapják. Az egész a köredzés alapjaira épül, a gyakorlatok között nincs pihenő és mindössze néhány percet vesz igénybe a napotokból. Ennek ellenére garantálom nektek, hogy bármennyire is kényelmesnek tűnik, azért az a pár perc velős lesz, de diéta mellett meglepő mértékű változásoknak lesztek gazdái.

Nézzük miről is van szó:

- Plank 30 másodperc

- Páros lábemelés fekve 25 darab

- Páros térdbehúzás hanyatt fekve 25 darab

- Plank 30 másodperc

- Keresztfelülés (ellentétes kar/láb) 15-15 darab oldalanként

- Hasprés 30 darab

- Bicikli gyakorlat hanyatt fekve 30 darab

- Plank 30 másodperc

Ha valamelyik gyakorlatban nem vagytok biztosak, nyugodtan írjatok, örömmel válaszolok vagy linkelek róla képet, videót. Aki egy kicsit edzetlenebbnek érzi a hasfalát és a törzsét, nyugodtan felezze le az időtartamokat és a darabszámokat is. Ezt a rövid kis kört végezhetitek mindennap, de legfeljebb kétnaponta szükséges, a kívánt eredmény eléréséhez. Próbáljátok ki, veszítenivalótok nincs, én pedig mindenkinek megbocsátom, ha a gyakorlatok ideje alatt vulgáris szavakkal társítva gondoltok a nevemre.

Sok sikert, jó szórakozást.

Üdv nektek,

Schönekker László, Söni

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KÉRDEZD LÁSZLÓT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK