Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Hogyan edzünk becsípődés után?

2014-05-19 10:20:00

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/83/o_10314499_745195662197216_2368911067276134150_n_20140519103837.jpgSziasztok Harcosok! :)

Azt hiszem, végre képes vagyok visszatérni újra az aktív hétköznapokba, mindezt pedig veletek „ünnepelném” először. Ahogyan olvashattátok a hivatalos facebook oldalamon, sajnos sikerült ágynyugalomra száműznöm magam egy teljes hétre. Nem, ne aggódjatok... Nem voltam egyedül, velem volt egy becsípődött ideg is a derékmagasságban :)

Múlt hét szombaton egy csodás mell-hát szett edzés után hivatalos voltam egy vacsorára, ahonnan hazafelé, az autómba ülés közben át kellett gondolnom, hogyan is essek be a vezető ülésbe és  melyik lábammal is nyomjam a gázpedált… Nem kívánom senkinek, főleg, hogy másnap reggel mentem volna hozzátok a Fitbalance-ra... Na, de sebaj, eltelt egy hét és most újra itt vagyok :)
Azt is mondhatnám, hogy minden mehet a régi menetrendben, de sajnos nem. Még mindig érzem és tudom, hogy különösen oda kell figyelnem a jelenlegi helyzetben. Arra gondoltam, mivel sajnos a derék sérülései és fájdalmai elég gyakoriak, elmondom nektek, én hogyan tervezem a ’visszatérésem’:

Az első héten nem fogok semmit szabad súllyal edzeni. Mindenre gépes alternatívát fogok keresni és abból is olyat, ami függőlegesen nem terheli a gerincoszlopomat. Szerencsére az a terem, ahol edzem, és az edzéseimet tartom, bővelkedik ilyen opciókban. Minden edzésem előtt külön foglalkozom a gerincmerevítőim és a hasam bemelegítésével /a helyi vérbőséggel még fokozottabb támasztást biztosítva a gerincoszlopomnak /.

Ez a kis törzs-szett így fest:
- Hason fekvő váltott lábemelés 4X15-15
- Hanyatt fekvő váltott lábemelés 4X15-15
- Hason fekve ellentétes kéz-láb emelés 3X15-15
- Hasprés 4X15
- Plank 4X30 másodperc /csak ha már teljesen tünetmentes a derék környéke/

Az edzéseket pedig még alaposabb nyújtás fogja követni. Itt fontos, hogy ne csak az adott testrészt nyújtsuk, hiszen még fontosabb ilyenkor a test szimmetriája és rugalmasságának megőrzése.

Ezen a héten ennyi lesz a titok, szóval nem bővítem a soraim számát tovább, de amint változások vannak, és azok érintik az edzéstervemet, megosztom veletek.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/83/o_FB_cover_ThermoDrine_20140519103925.jpg


Üdv Nektek,
Söni

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KÉRDEZD LÁSZLÓT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK