Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Mennyit érdemes L-carnitine-ből fogyasztani?

2014-04-15 13:33:00

Milyet, miért?

  • L-Carnitine (Base): alap funkció, magasabb felszívódás, általában folyékony termékek alapanyaga
  • L-Carnitine (L)-Tartarate: alap és másodlagos funkciók, folyékonyon kívül bármilyen formában
  • Acetyl L-Carnitine: másodlagos és alap funkciók, erős antioxidáns, kiváló tesztoszteron termelést stimuláló, folyékonyon kívül bármilyen formában
  • Glycine L-Propionyle Carnitine: másodlagos és alap funkciók, erős értágító, erős antioxidáns

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/66/o_carni_20140415135027.jpg

Miben található L-karnitin?

Főleg húsokban, halakban és gyümölcsökben alacsonyabb a mennyisége.

100g-ra vetítve L-karnitin tartalom milligrammban:

  • Teljes tej             3,5 mg
  • Csirkemell          3,5 mg
  • Disznóhús           28 mg
  • Marhahús           95 mg

Mennyit szedhetünk naponta?

500-1500 mg az ideális dózis, de 3000 mg-nál ne vigyünk be többet egyszerre, mert előfordulhat emésztési reakció, hasmenés formájában. Mozgás, edzés vagy verseny előtt 45-20 perccel, vagy akár hosszú távú, intenzív tevékenység alatt is fogyaszthatjuk.

 

Jó edzést!

Németh Sándor

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KÉRDEZD SÁNDORT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK