Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Változatos ételkészítési módok diétához

2014-04-07 09:08:00

Beleeshetünk abba a hibába, hogy állandóan grillezett csirkemellet fogyasztunk, ami szintén unalmassá válhat. Magát a húst is variálhatjuk, hal, pulykamell, néha sovány marhahús is beilleszthető. De ha ugyanazt a húst is esszük, az is változatosan fűszerezhető zöldfűszerekkel. Akár petrezselyemmel, metélőhagymával, oreganóval, bazsalikommal, köménnyel stb. is fűszerezhetjük a husit, sőt különböző pácokat is készíthetünk, a jobb ízélmény miatt.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/57/o_Fotolia_21462196_S_20140402102523.jpg

Egyéb ételkészítési módok:

  • Sütőzacskó - zsiradék nélkül készíthetőek benne az ételek és még a csirkemell sem szárad ki, puha és finom marad, akár hagymát is dobhatunk mellé vagy zöldséget!
  • Sütni kókusz- vagy nem hidrogénezett pálmaolajban érdemes, hogy elkerüljük a sütés hatására keletkező transzzsírsavakat.
  • Készíthetünk rakott ételt is pl. hajdinával, és ha diéta közben vagyunk, ahol alacsonyabb szénhidrátbevitel a cél, akkor arányaiban több hússal és zöldséggel készítsük el és kevesebb hajdinával, rizzsel. Tetejére felvert tojást is tehetünk vagy natúr joghurttal is megkenhetjük az ételt.
  • Sokan szeretik a főzelékeket és annak is van reform változata. Egyrészt ne főzzük pépesre a zöldségeket, másrészt pici natúr joghurttal vagy saját magával (keveset kiveszünk és turmixoljuk) is sűríthető.
  • Göngyölt ételek is készíthetőek zöldségekkel töltve, amit ha kell, egy kis főtt tojással még dúsíthatunk. A feltekerés után hústűvel összetűzve tepsiben kisüthetünk.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/57/o_kiemelt_2014apr_1000x322px_20140326090400_20140402102534.jpg

 

Jó étvágyat!

Silye Gabriella

KÉRDEZD GABRIELLÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK