Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

5 hiba, amelyet kezdő hölgyek gyakran követnek el

2014-11-04 14:49:00

A tudás hatalom. Minél többet tudsz az egészségről és a fittségről, annál sikeresebb leszel a testformálásban! Az ellentéte pont ennyire igaz. Kudarc fog érni, ha fogalmad sincs, mit miért csinálsz és igazából hogyan érheted el a célodat.

Ne a kényelmeset, a kellemeset válaszd. Ne úgy diétázz, hogy szimpátia alapján választasz egy étrendet. És ugyanígy az edzéstervnél. Gondolkodj és azt add a szervezetednek, amire szüksége van. Most összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát, ami a hölgyekre jellemző igazán.

1. TÚL SOK KARDIÓ

A hölgyek többségének meggyőződése, hogy az alakformálásra  a legjobb módszer a kardiózás és a súlyzós edzéstől csak hízni fognak. Pedig mégiscsak az lenne a cél, hogy egy feszes, tónusos, vékony külsőre tegyünk szert, nem igaz? Erre pedig a kardió edzés önmagában nem alkalmas! Ahhoz, hogy formáld az alakodat, fontos, hogy súlyzós edzéseket is végezz! Nem kell a kardiót elfelejteni, de sokkal kevésbé fontos, minthogy minden napodat a taposón töltsd.

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1698/o_iStock_000012428238_XXXLarge_20141104154649.jpg

2. EXTRÉM ALACSONY KALÓRIA BEVITEL

    A rossz étrend után sokaknál a következő lépés a nullkalória. Vagyis egész nap nem eszünk semmit, mert fogyókúrázunk. Ám ennek csupán annyi eredménye lesz, hogy extrém tárolásba kezd a szervezeted, és úgysem fogod bírni, egyszer tuti bepakolod a hűtőt a szádba. 1200 kalória alá semmiképp sem szabad menni, de sokkal célszerűbb, ha ésszel oldod meg az étrendet és napi 5-6 étkezéssel viszel be megfelelő minőségű és mennyiségű tápanyagot!

    3. UGYANAZ AZ EDZÉSTERV ÉVEKEN ÁT

      Amikor valami újjal kerülünk kapcsolatba, többnyire a biztonságosra játszunk. Elkezdünk egy olyan programot, ahol nem érhet baj bennünket. A probléma ott kezdődik, ha ezen nem lépünk túl és ugyanazt a programot végezzük éveken át. Figyelj arra, hogy 2-3 havonta változtasd az edzéstervedet, de ha már haladó vagy, az sem baj, ha minden edzésen más gyakorlatot, más módszert használsz!

      4. NEM DOLGOZOL ELÉG KEMÉNYEN

        Vannak olyan hölgyek is, akik azt hiszik, hogy attól, hogy bemennek egy aerobik órára, már tuti a siker és két hét múlva nádszál karcsúak lesznek. Ez óriási tévedés és nagy csalódást okozhat! Ahhoz, hogy változz, stimulálni kell az izomzatodat. Vagyis megfelelő intenzitású edzést kell végezni. Ha nem fáradsz el, nem izzadsz meg, az az edzés nem is ért semmit.

        /sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1698/o_fb_cover_nov_2_20141104154714.png

        5. LEHETETLEN ELVÁRÁSOK

          A céljaid mindig legyenek reálisak és rövid időtávúak. Nyilván nem tilos távolabbi célokról álmodozni, de mindig tartsuk szem előtt azt a célt, ami rövidebb időn belül is elérhető. Például álmod, hogy színpadra állj versenyzőként, akkor ne azon kezdj dolgozni, hogy 3 hónap múlva színpadon állhass, hanem azon, hogy 3 hónap múlvára le kell adni 10 kg-t.

          A lehetetlen elvárások könnyen vezethetnek túledzéshez, sérüléshez.

          Figyelj oda a fenti szabályok betartására és sokkal könnyebben fogod tudni venni az akadályokat!

          BioTechUSA



          Mit javítanál ezen a cikken?




          A tartalom lehetett volna...





          Mégse

          TETSZETT EZ A CIKK?

          KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

          KULCSSZAVAK

          kardió » táplálkozás » edzés » kezdő »

          LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

          KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

          KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

          Multivitamin for Women - 60 tabletta

          Multivitamin for Women - 60 tabletta

          MULTIVITAMIN, ÁSVÁNYI ANYAG ÉS ANTIOXIDÁNS KOMPLEX HÖLGYEK SZÁMÁRA.
          Megveszem
          MSM + Vitamin C - 150 g

          MSM + Vitamin C - 150 g

          2 G-OS ADAGOKBAN 1500 MG C-VITAMINT ÉS 350 MG MSM-ET TARTALMAZ. A C-VITAMIN ERŐSÍTI A SZERVEZET IMMUNRENDSZERÉT, CSÖKKENTI A FÁRADTSÁGÉRZETET ÉS NÖVELI A KOLLAGÉN KÉPZÉST.
          Megveszem
          Protein Express - 2000 g

          Protein Express - 2000 g

          EDZÉS UTÁNI FORMULA, AMELY 60% TEJSAVÓ FEHÉRJE, 24% LASSAN FELSZÍVÓDÓ SZÉNHIDRÁT, VALAMINT HOZZÁADOTT GLUTAMIN ÉS BCAA, ILLETVE ROST EGYEDI KOMBINÁCIÓJA.
          Megveszem
          Protein Express - 2000 g

          Protein Express - 2000 g

          EDZÉS UTÁNI FORMULA, AMELY 60% TEJSAVÓ FEHÉRJE, 24% LASSAN FELSZÍVÓDÓ SZÉNHIDRÁT, VALAMINT HOZZÁADOTT GLUTAMIN ÉS BCAA, ILLETVE ROST EGYEDI KOMBINÁCIÓJA.
          Megveszem
          Protein Express - 2000 g

          Protein Express - 2000 g

          EDZÉS UTÁNI FORMULA, AMELY 60% TEJSAVÓ FEHÉRJE, 24% LASSAN FELSZÍVÓDÓ SZÉNHIDRÁT, VALAMINT HOZZÁADOTT GLUTAMIN ÉS BCAA, ILLETVE ROST EGYEDI KOMBINÁCIÓJA.
          Megveszem

          KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

          15 perces edzés Kiss Virággal