Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

8 tuti diétás tipp

2015-02-16 09:51:00

Sokunknak rögtön rossz érzésünk támad, amint meghalljuk a diéta szócskát. Neked is kínkeservesen megy a helyes étrend betartása? Először is, szövegezzük le, hogy egy egészséges étrend nem egyenlő sem a koplalással, sem a brutál fogyókúrákkal.

Fel kell ismerned a tényt, hogy csakis a te életminőségeden javít, ha odafigyelsz arra, mi kerül a tányérodra. Ezen kívül pedig az alábbi apró trükkök segíthetnek átvészelni a diéta nehezebb szakaszait!

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1738/o_fitfood1b_20150216100048.jpg1. Egyél sokszor egy nap!

Tudom, nagyon elcsépelt és folyton ezt hallani, de valamiért mégsem fogadják meg. Amellett, hogy stabil vércukorszintet eredményez ha naponta többször, de keveset eszel, energiaszinted is viszonylag kiegyensúlyozott lesz, és megelőzheted a sóvárgást is. Egész egyszerűen a gyomrodban mondhatni mindig lesz valami, ami csökkenti az éhségérzeted!

2. Reggelizz!

Számomra megdöbbentő, mikor sokan a reggeli elhagyása mellett érvelnek. A minőségi szénhidrátokban gazdag reggeli több szempontból ideális: biztos energiaellátást jelent, stabilizálja a vércukorszintet, csökkenti a nassolás utáni vágyat, valamint több tanulmány szerint fizikailag és szellemileg is jobban érzik magukat azok, akik nem üres hassal indítják a napot.

3. Étkezz kisebb tányéron!

Hatalmas önbecsapás, de működik! Nyilván egy ugyanakkora adag étel kisebb tányéron többnek hat, és ha minden falatra koncentrálunk, előbb is jóllakottnak érezhetjük magunkat. Fontos, hogy étkezés közben magára az evésre figyelj, így elkerülhető "az alig ettem valamit" effektus. Plusz tipp, ha beszerzel egy kék tányért/müzlis tálkát, a kék szín ugyanis csökkenti az éhségérzetet! :)

4. Óvakodj a kézzel ehető ételektől!

Gondolj csak a chips-re, csokis kekszre, és egyéb nassokra. Beülsz a moziba egy filmre, észre se veszed, és a film felénél már kifogytál a popcornból. Ha nem tudod mellőzni a nasit, érdemes zöldségre váltanod (mellé készíthetsz diétás mártogatóst is), vagy ropogtass el némi olajos magvat!

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1738/o_images_20150216100051.jpg5. Próbálj ki diétás recepteket!

Hiányzik a töltött káposzta, a milánói, vagy a palacsinta? Nem kell mellőzni őket a diétás étrended alatt sem, a megoldás azonban az alapanyagok megválogatásában rejlik. Próbáld ki a rizstésztát, vagy durumtésztát, zablisztet, a zsíros disznóhúst pedig cseréld sovány csirkére. Az internet tele van jobbál jobb diétás receptekkel. Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!

6. Fogyassz rostot!

A legtöbb boltban kapható, egészségtelen snackek nem tartalmaznak rostot, nem telítenek, a vércukorszintedet pedig hamar megdobják. Helyettük fogyassz zöldséget vagy gyümölcsöt, hiszen a bennük található rostok telítettségérzetet okoznak, hozzájárulnak az anyagcsere normál működéséhez, és nem tartalmaznak sok kalóriát (a gyümölcsökkel azért nem árt vigyázni).

7. Igyál sok vizet!

A megfelelő hidratáltság nem csak szervezeted normál működéséhez, a salakanyagok kiürüléséhez, és bőröd szépségéhez elengedhetetlen, de csökkentik az éhségérzetet is. Sokszor összekeverjük a szomjúságot az éhséggel; ha tudod, hogy nemrég ettél, valószínűleg csak szomjas lehetsz, így érdemes innod egy pohár vizet vagy zöld teát!

8. Használj táplálékkiegészítőket!

Segítségedre lehet, ha használsz valamilyen étvágycsökkentő terméket. A Green Coffee például részt vesz tápanyagok normál anyagcseréjében, és stabilizálja a vércukorszinted. Kipróbálhatod továbbá a Fat Control rágótablettát, amely étkezések előtt alkalmazva telítettségérzetet okoz, ezáltal kevesebb táplálékbevitelt eredményez. Ha pedig nagyon vágysz valami édességre, akkor érdemes megkóstolnod a Pro protein alacsony szénhidrát tartalmú fehérjeszeletet, vagy Ultra Loss ditétát támogató, étkezés kiváltására alkalmas turmixot!

Ne feledd, minden fejben dől el! Ezek a trükkök is akkor hatásosak, ha biztos vagy a dolgodban. Sok sikert! :)

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1738/o_me_jpg_20150216100100.jpg

Kővágó Henrietta
bikini-fitness versenyző


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

szálkásítás » fogyás » tipp » diéta » kővágó henrietta » Kővágó Heni »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

Thermo Drine - 60 kapszula

Thermo Drine - 60 kapszula

SPORTTÁPLÁLÉK-KIEGÉSZÍTŐ, ZÖLD TEA KIVONATTAL, KOFFEINNEL ÉS HCA-VAL, HOZZÁADOTT L-KARNITINNEL ÉS KRÓMMAL.
Megveszem
Pro Protein - 60 g

Pro Protein - 60 g

MAGAS FEHÉRJE TARTALMÚ SPORTTÁPLÁLÉK-KIEGÉSZÍTŐ SZELET, BCAA-VAL, L-GLUTAMINNAL ÉS CSAK 5% CUKORTARTALOMMAL.
Megveszem
Ultra Loss - 500 g

Ultra Loss - 500 g

ÍZLETES TURMIX POR 50%-OS FEHÉRJE TARTALOMMAL, HOZZÁADOTT L-KARNITINNEL, KRÓMMAL, KITOZÁNNAL ILLETVE VITAMINOKKAL. ÉLELMI ROSTBAN GAZDAG. 96 KALÓRIA/ADAG.
Megveszem
Green Coffee - 120 kapszula

Green Coffee - 120 kapszula

DIÉTÁT TÁMOGATÓ FORMULA ZÖLD KÁVÉBAB KIVONATBÓL, KRÓMMAL.  
Megveszem

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Feszes karokat szeretnél?