Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

A pihentető alvásról

2016-04-12 10:01:00

Olyan világot élünk, ahol megszámlálhatatlanul sok behatás ér bennünket. Agyunk az alvás során dolgoz fel minden információáradatot és mindazt a stresszhelyzetet is, amely körülvesz minket nap-mint nap. Sajnos egyre többen küszködnek alvászavarral, rövidülnek a minőségi alvással töltött óráink. Mit tehetsz, ha te is "rossz-alvó" vagy?

1. Kapcsolj ki vagy némíts le minden elektronikus eszközt!

Elég nehézkesen lehet elaludni a folyamatosan rezgő mobil mellett. Megy a facebook, jönnek a likeok az instagramon, pörögnek az e-mailek, és ezekről természetesen értesítéseket is kapunk. Ez nyilvánvalóan akadályozza a minőségi alvást, így érdemes legalább az alvás során mellőzni őket. Az estéket csak ki lehet bírni tv, internet, mobil nélkül. ;)

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1872/o_Womenman-sleeping_20160223120712.jpg

2. Ne edd degeszre magad lefekvés előtt!

Teli hassal könnyebben elpilled az ember, de valójában nem kedvez a minőségi és pihentető alvásnak. Mivel az anyagcserénk alvás közben lelassul, így nehezebben emésztünk, plusz könnyebben raktározza el a szervezet a bűnös falatokat zsírként. Vicces egyébként, de amikor valamilyen nehezebb ételt fogyasztottam lefekvés előtt, rémálmok gyötörtek, és sokat forgolódtam. Vacsorázni természetesen lehet és kell is, de figyelj arra, hogy kalóriaszegény étel kerüljön a tányérodra lefekvés előtt kb. 2 órával!

3. Ne használj stimulánsokat az esti edzésnél!

Testmozgás után a test felpörgött állapotba kerül, ha emellett pedig termogenikus zsírégetőt vagy edzés előtti nitrogénoxid-fokozókat használsz, nagyon nehezen fogsz tudni csak elaludni (órás forgolódásra számíthatsz..). Ebben az esetben érdemes valamilyen stimulánsmentes készítményt használnod, amely nem okoz vérnyomás emelkedést, és nem tartalmaz koffeinszármazékot.

4. Kezeld a stresszt!

Ha te is 110 százalékon pörögsz mindennap, sokat segíthet a nyugodt és pihentető alvásban ha lefekvés előtt relaxálsz picit. Próbáld ki a jógát, vagy ülj be egy kád fürdősós forró vízbe, és könnyebben alszol majd el.

5. Aludj jól!

Minden módszert kipróbáltál már, vagy nincs elég időd lefekvés előtt ellazulni? Ebben az esetben indokolt lehet valamilyen alvást elősegítő készítmény. A BioTechUSA kínálatában ilyen termék a Sleep, amely az alváshoz szükséges hormont - a melatonin termelődést serkenti a benne található növényi kivonatokkal és az l-triptofán aminosavval!

 

Kővágó Heni


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

pihenés » alvás » BioTechUSA » hatékony » regeneráció » Kővágó Heni »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

Sleep - 60 kapszula

Sleep - 60 kapszula

Melatonin termelést segítő készítmény, L-triptofán aminosavval, növényi- és gyümölcskivonatokkal.
Megveszem

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

BioTech USA FIBO 2014 - 1. nap