Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Edzőfelszerelések helyes használata

2015-12-10 12:26:00

Budapesthez képest kisebb városban töltöm mindennapjaimat, ezért, ha edzeni megyek, nem ritka, hogy találkozom a vásárlókkal, akik megfordulnak nálam. Ilyenkor is néha előtör belőlem a szaktanácsadó, és árgus szemmel figyelem, ki, mit, hogyan csinál. Nem, itt nem arra gondolok, hogy tejjel, vagy vízzel isszák a fehérjét, hanem hogy például, ha edzőfelszerelést vesz valaki megfelelően használja-e, vagy sem.

Austin 1 - fekete body building övSúlyemelő öv

Kényes pont... sokan bicepszezéshez, vagy vállazáshoz is használják, pedig ez nem erre való. Az öv igazán nagy súlyos edzésekhez kell, amikor a derék, a gerinc és a törzsizmok extrém terhelést kapnak. Én általában csak felhúzáskor, és guggoláskor veszem fel, akkor is, ha a súly már görbíti a rudat. Ha folyton rajtunk van, pont az ellenkező hatást érjük el, gyengülni fog a hátunk. És szintén nem kellemes, amikor a délutáni ebédet nyomja felfelé...

Felhúzó heveder

Akinek kényes a keze, vagy gyenge a fogása, annál szükséges a gurtni... de itt is néha többet használjuk, mint kellene... fekvenyomás... bicepsz gyakorlatoknál... szintén a fogásunk tehermentesül. Ideig-óráig nem baj, de amikor a 45 centis bickó után egy vékony alkar következik... hát az majdnem olyan vicces, mint a nagy felsőtest 0 láb kombó. Ha a tapadást szeretnénk növelni, akkor a magnézia (krém) remek választás erre, vagy a grip pad!

Memphis 1 - csuklószorítós piros-fekete kesztyűCsuklószorító

Nyomó gyakorlatoknál nekem szükségszerű, mert sajnos a csuklóm hajlamos kiugrani. De ott is csak nagyobb terhelésnél kerül elő! A másik gond a szorítóval: a nem megfelelő felvétel. Ha a tenyeredet nézed, mindig a kisujjad felé kezdd el tekerni!

Cipő

Sokan itt igyekeznek a divatvilág elveit követni és a legújabb modelleket beszerezni. Inkább a funkciót helyezzük előtérbe, a megjelenés és a trendiség előtt! Guggoláshoz, lábtoláshoz egy légbetétes cipő nem biztos, hogy jó ötlet!

Súlyzós edzéshez lapos talpú egyszerű cipőt használjatok! Futáshoz (kapaszkodjatok) futócipőt, és így tovább!

Magnézia

Ha a teremben engedik, akkor használd! A fogásod kedvelni fogja. De ha összekensz valamit, mindig töröld le, igyekezzünk ügyelni a rendre! És igyekezzünk nem a magnézia felvétele után tapsolással felspannolni magunkat, mert letüdőzni a port erősen nem ajánlott!

Fegyi


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

kesztyű » felhúzó heveder » gurtni » öv » grip pad »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

Houston - Csuklószorítós fekete kesztyű

Houston - Csuklószorítós fekete kesztyű

Csuklószorítós, bőr, fekete színű kesztyű.
Megveszem
Bedford 3 - csuklóbandázs - 30 cm

Bedford 3 - csuklóbandázs - 30 cm

Igazi Brutal csuklószorító, az igazán brutál edzésekért
Megveszem

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Kiss Jenő brutális termékkombinációja edzéshez.