Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Jay Cutler edzéstippjei

2013-02-08 15:27:00

Jay Cutler napjaink egyik legsikeresebb és legnépszerűbb testépítő versenyzője. Bár a bicepsz sérülése miatt kénytelen volt versenyt kihagyni, ám várjuk a visszatérését. Most pedig nézzük, milyen módszereket vet be a siker érdekében?

Duplázás hát izomra/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1327/o_jay-cutler16_20130208154310.jpg

Jay Cutler óriási hátizmát sem a szél fújta össze. Akárcsak Ronnie Coleman, Jay is heti kétszer edz a hátizmokra. Az egyik edzésen a szélesség fejlesztésére törekszik, míg a másik edzésen a tömörségre.

Fokozd a regenerálódást

A masszázs a regenerálódás fontos pontja. Jay hetente legalább egyszer meglátogatja a masszőrét, ami feltölti és felkészíti az újabb terhelésre.

Egyoldalas gyakorlatok

Sok kétkaros vagy páros lábas gyakorlatot érdemes külön-külön végezni, mint amilyen a combfeszítő, combhajlító, vagy hasonlók. Így tudsz biztosan menni a szimmetriára, amivel Jay is folyton küzd.

Kisebb izomcsoportokon is hangsúly

Jay–ellentétben a testépítők többségével–offszezonban is edz például alkarra, vagy hasra, de akár vádlira is pont olyan keményen, mint az összes többi testrészére.

8-12-es ismétlés

2004-ig Jay inkább a 8-10-es ismétlésszámokat preferálta, tinédzser korában gyakran ment még lejjebb is. Az utóbbi időben azonban inkább a 10-12-es ismétlésszámokra esküszik a nagy izomcsoportok esetén, míg például a karoknál, vádlinál 12-15-ös ismétlésszámokat használ. De van, amikor nem is számolja az ismétléseket, mert a számolás zavarja és eltereli a figyelmet, inkább az izomra koncentrál, és arra, hogy tökéletesen elfáradjon.

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1327/o_jay_(11)_20130208154319.jpg

Táplálék-kiegészítő stratégia

Jay napi táplálék-kiegészítő listáján szerepel a tejsavó fehérje, a kreatin és a BCAA is. Ezeken kívül természetesen mennek a vitaminok és ásványi anyagok.

Keresd a legjobbat

Jay az évek során pontosan megismerte a testét és minden apró részletet kidolgozott, amivel hatékonyabb az edzése. Nemcsak megtalálta a számára leghatékonyabb gyakorlatokat, de pontosan tudja, hogy milyen kézfej tartással vagy lábfej tartással reagál az adott gyakorlatra a legjobban a teste. Törekedj Te is arra, hogy a tested jelzéseire figyelj és érezd, melyik gyakorlat milyen hatást vált ki.

Tartsd a formád!

Láttál már olyan fotót Jay Cutler-ről, amin el van hízva? Nem hinném… Profi karrierje során folyamatosan tartja a formáját. Természetesen nem színpadi formáról beszélünk, hanem egy offszezonban is vállalható száraz izomtömegről. A zsír ugyanis nem barátja. Pontosan ezért kardiózik egész évben és tart egy ésszerű étrendet.

Jó edzést!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

edzésterv » edzés » jay cutler » izomtömeg » tömegnövelés » fehérje  » regeneráció » ásványi anyagok »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

Creatine pH-X - 90 kapszula

Creatine pH-X - 90 kapszula

PUFFERELT KREATIN HAGYOMÁNYOS KAPSZULÁBAN.
Megveszem
Vitabolic - 30 tabletta

Vitabolic - 30 tabletta

MULTIVITAMIN ÉS ÁSVÁNYI ANYAG KOMPLEX, MAGAS B-VITAMIN TARTALOMMAL, SPORTOLÓK SZÁMÁRA.
Megveszem

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Kiss Jenő – Mindig legyen előtted a cél!