Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Kiss Virág étrendje (1200 kcal)

Nyakunkon a nyár és a strandszezon...mindenhonnan özönlenek a jobbnál jobb trükkök, praktikák, diéták, hogy minél hamarabb el tudjuk érni a bomba alakot. Sokszor hangoztatom a válaszaimban, hogy mennyire igaz a következő: 30% múlik az edzésen és 70% az étkezésen. Mivel sok hibás étrendet láttam már, így meg szeretném osztani veletek az én étrendemet! Eszerint készülök a bikini szezonra, vagy akár egy fotózásra is! Remélem Nektek is beválik! Ölelés!

Kiss virág ÉTRENDje

1. étkezés:

a) 30 g zabpehely, vízben/növényi tejben (mandula-, rizs-, zabtej) főzve, 25g bogyós gyümölccsel (áfonya, málna, ribizli)

Kcal: 127         Fehérje: 4.5 g             Zsír: 2 g                                  Ch: 23 g         

b) 2 egész tojás (főzve vagy sütve kiskanálnyi olívaolajjal), 50g 100% rozskenyér, uborka, paprika

Kcal: 294         Fehérje: 18 g              Zsír: 12 g                                Ch: 29 g         

2. étkezés

a) 30 g kuszkusz, 100 g csirkemell/pulykamell/fehér húsú hal, 150 g spárga/cukkini/brokkoli

Kcal: 171         Fehérje: 29 g              Zsír: 1 g                                  Ch: 11.4 g

Elkészítés: A kuszkuszt száraz állapotban kiméred, felöntöd dupla annyi forró vízzel, és lefeded kb 5-10 percre. Ennyi idő alatt megszívja magát vízzel és megpuhul. A 2., 3., 4. étkezés húsmennyiségét sütheted együtt akár tepsiben, akár wok-ban, lehetőleg kevésbé fűszerezve és minimális olívaolajjal. Elsődlegesen zöldfűszerekkel ízesítsd. A sütéshez olívaolajat, kókuszzsírt használj, vagy egyszerűen sütőpapírra rátéve, zsiradék nélkül tepsiben süsd meg.

/sites/testbiotechusashop/documents/etrend/25/IMG_4829_2_20160418124235.jpg

b) 30 g zab, 1 adag Iso Whey Zero vízzel

3. étkezés

30 g basmati rizs/kuszkusz/hajdina, 100 g csirkemell/pulykamell/fehér húsú hal, 150 g spárga/cukkini/brokkoli

Kcal: 241         Fehérje: 28.5 g                       Zsír: 1 g                                  Ch: 29 g         

4. étkezés

a) 100 g csirkemell/pulykamell/fehér húsú hal, 100g spárga/cukkini/brokkoli, 80g édesburgonya

Kcal: 214         Fehérje: 28.7 g                       Zsír: 1 g                                  Ch: 22.7 g      

5. étkezés

a) 4 tojás (egy sárgája) főzve/sütve, uborka/paprika/kaliforniai paprika/spárga/saláta/jégsaláta

Kcal: 165         Fehérje: 19 g              Zsír: 5.5 g                               Ch: 11.4 g      

FOLYADÉK:

Napközben 2-3 liter víz citrommal, zöld tea, kávé tej nélkül

KIEGÉSZÍTŐK:

 

Tápértékek összesen:

Kcal: 1212      Fehérje: 130 g                        Zsír: 22 g                                Ch: 127 g       

Sok sikert Mindenkinek!
Kiss Virág

Letöltöm a cikket

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Kiss Virág tanácsai a nőies alakért