Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2022-09-23 10:02:43

Domj.....


Tisztelt Szakértő!\nÉrdeklődni szeretnék, hogy a DIET SHAKE fogyasztható-e terhesség alatt?\nTermészetesen nem arra gondolok, hogy csak ezt innám kúraszerűen, hanem csak néhány étkezést helyettesítenék vele, hogy ne hízzak el mégjobban, ugyanis egyébként is túlsúllyal kezdtem a terhességem...\nKöszönöm ha válaszol,\nTisztelettel: Domján Nóra
Ledves Nóri!

Először is, gratulálok a várandósságodhoz! <3



A Diet Shake véleményem szerint egy fantasztikus termék, tele szuper élelmiszerekkel és rostokkal! Én magam is rendszeresen fogyasztom, a kedvencem az epres íz! <3

Viszont várandósság időszakában nem ajánlom a fogyasztását, mert például L-karnitint is tartalmaz, ami testsúly-kontroll formula és zöld kávét is, amely anyagcsere-fokozó hatású és vízhajtó is.

Helyette inkább a Prenatal Shake-et javaslom, hiszen vele ki tudsz váltani egy kisebb étkezést és tele van olyan hasznos ásványi anyagokkal is, amelyre a terhesség alatt szükség van!

A terméket megtalálod a BioTechUSA webshopjában! :-)

Remélem, hogy tudtam neked segíteni!

További jó egészséget kívánok Nektek! :)

Nóri. <3




Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-09-18 10:49:37

Záb.....


4 hónapja szültem ikerfiaim, 2 hete teljesen tápszeresek lettek és elsősorban, kezdésnek szeretném az immunrendszeremet erősíteni vitaminnal és a hát aljáig érő hajam hullását csökkenteni, ami 1 hónapja tart. Milyen vitaminokkal kezdjem? Köszönöm szépen előre is
Szia Enikő! :-)

Én elsősorban a BioTechUSA Hyaluronic & Collagen kapszuláját javaslom, amelyhez mindenképp szedj C-vitamint is!
Illetve én biztosan szednék valamilyen komplex vitamin készítményt is, amely visszatölti a szervezetedet.
Erre kitűnő választás lehet a MULTIVITAMIN FOR WOMEN, vagy az ACTIVE WOMEN.
Mindkettő a nők számára hasznos vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazza, bár utóbbi inkább a sportoló nők számára lett megalkotva.

Remélem, hogy tudtam neked segíteni és sikerül megtalálnod a számodra legmegfelelőbb készítményeket! :-)

További jó egészséget kívánok Nektek!

Nóri. <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-09-13 11:55:40

Dong.....


Kedves Nóra! \nÉn babatervezés előtt állok, de szeretnék még előtte áttérni az egészségesebb életmódra, rendszeres mozgásra, illetve leadni a súlyfelesleges (kb. 10-15kg). Tudom, hogy ez nem hetek kérdése, viszont nem szeretnék sokat várni a gyerekvállalással sem.\nEmellett deréktáji fájdalmaim is vannak, amire most szakértő tanácsára gerinctornát csinálok, de várandósság előtt szeretném, ha ez elmúlna és fittebb lehetnék a babaváráskor már. \nMi lenne számomra a tanácsod, milyen edzésformát kellene választanom és milyen intenzitással/gyakorisággal, ha az utóbbi pár hónapban nem nagyon sportoltam, csak az előtte való pár évben? \nValamint az is érdekelne, hogy ha prenatal-terhesség előtti vitaminokat szedek, akkor amellett lehet e szedni kollagént, valamint fehérje italokat fogyasztani? Ha igen, akkor ezt hogyan osszam el egy nap? \n\nKöszönöm előre is a választ.\n
Szia Fanni!

Jó olvasni, hogy ilyen tudatosan kszülsz a várandósságta és szeretnéd megteremteni a megfelelő táptalajt a kisbabádnak! <3

Akkor kezdjük a mozgással:

Én heti 3 edzést javaslok neked, amelyből 2 cardio (kocogás, biciklizés, jumping...stb) és egy erősítő (saját testsúlyos, súlyzós, TRX...stb) legyen.

A megfelelő étrend mellett ez a kombó fog segíteni abban, hogy elinduljon a testsúlyod csökkenése.

Kollagént prenatal vitaminok mellett, sőt, terhesség alatt is fogyaszthatsz. Én a BioTechUSA készítményei közül a kapszulás változatot ajánlom.
Fehérjével is kiegészítheted a táplálkozást. Főleg edzésnapokon, edzés után ajánlott. De akár minden nap kiválthatsz egy uzsonnát, vagy vacsorát vele.

Ebből a BioTechUSA natural fehérjéit javaslom, amely a "legtisztább" (adalékanyag mentes) termék és így akár várandósság alatt is ajánlott.

Remélem, hogy tudtam neked segíteni!

Sikeres életmódváltást kívánok!

Nóri. <3




Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-08-29 12:45:21

Ágne.....


Kedves Nóra!\nJelenleg van egy 7 hónapos babám akit még szoptatok, de már hozzátáplálok! 3 császáros szülésem volt! Most már szeretnék elkezdeni fogyni illetve tornázni hogy kicsit atformaljam magam! Szoptatás alatt milyen termék alkalmazhatók??? Illetve milyen mozgás formával kezdjek neki a változásnak???
Kedves Ági!

Gratulálok a Gyermekeidhez! <3

1. Kezdjük a sportolással:
Néhány fontos pillére van a szoptatás melletti testmozgásnak, amelyek betartásával biztos, hogy eredményesen, de az aranyat érő telcsit megtartva udsz változni:.. Ezeket egy videóban össze is foglaltam, melyet ide be is linkeltem neked:
Link

Ajánlom a YouTuBe csatornám bekövetését, amely további érdekességekkel bővül hamarosan! <3 :-)

Egyébként először a saját testsúlyos, erősítő mozgásformákat, illetve a gyorsabb tempójú sétákat, lassú kocogást szoktam ajánlani, majd FOKOZATOSAN rátérhetsz a nehezebb edzésekre.

Táplálék kiegészítőknél még kerüld a testsúly-kontroll formuákat (zsírégetőket), illetve az adalékanyagokat tartalmazó termékeket!
A diétához szükséges emelni a fehérje bevitelét, amelyhez kitűnő termék a BioTechUSA Iso Whey Zero Natural termékcsalád, illetve a Prenatal Shake is, amellyel kisebb étkezéseket is ki tudsz váltani.

Remélem, hogy így már minden információt megkaptál az első lépésekhez! :-)

Sok sikert és jó egészséget kívánok Neked!
Nóri. <3

Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-08-20 16:31:25

Horv.....


Üdvözlöm! \n4hónapja szültem természetes úton a kisfiamat, az oldalamon és a hasamon maradt egy kis \"felesleg\", eléggé zavar engem. Szeretnék elkezdeni sportolni és diétázni, hogy vissza nyerjem az önbizalmam, ebben szeretném a segítségét kérni, mégis mit, hogyan, merre ? Terhesség előtt napi szinten kerékpárral közlekedtem szinte mindenhova, egyéb edzési múltam nincsen. Tisztelettel Horváth Éva
Kedves Éva!

Gratulálok a gyermekedhez! <3

A leveledből egy fontos információ nem derült ki, azaz, hogy szoptatsz-e?
Ha még igen, akkor egyrészt ajánlom neked az egyik YouTuBe videómat, amely a szoptatás melletti sportolásról szl (Szerintem érdemes feliratkozni is a csatornmra! :-D ):
Link

Illetve otthoni edzésre ajánlom az "Így leszek fitt anyuka!" alakformáló edzésemet, amelyet a weboldalamról tudsz letölteni:
Link

Természetesen szoptatás mellett engedélyezett a cardio jellegű mozgásforma is (pl.: biciklizés, kocogás...stb).
Viszont mielőtt kocogni indulsz, bizonyosodj meg arról, hogy van-e gátizom renyheséged (pl.: vizelettartási probléma), mert az a rázkódástól sajnos rosszabb is lehet és előbb intimtornát kell alkalmazni!

A heti 3 edzést (természetesen még nem megeröltetően) be lehet iktatni, mellette pedig még nem drasztikus diétát folytass!
Azaz ne vond meg magadtól hirtelen a kalóriákat (főleg, ha még szoptatsz), hanem kezdetben a felesleges szénhidrátokat (cukor, liszt) kell mellőzni.

Illetve javaslom a fehérje-bevitel megemelését (szoptatás mellett a BioTechUSA Prenatal, vagy Natural termékcsaládját).

Remélem, hogy tudtam neked segíteni! :-)

Sikeres karcsúsodást kívánok!

Nóri. <3

Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-07-27 17:36:10

Onidi.....


Az lenne a kérdésem, hogy 5 hónapja szültem császárral. Nagyon sokat híztam és vizesedtem a terhesség végére. A vizesedés megviselte az izületeim is. Abban kérnék segítséget, hogy mikortól és hogy kezdhetek el mozogni? Köszönöm szépen.
Szia Kati! :-)

Először is gratulálok a Kisbabádhoz! <3

Császármetszést követően 12 héttel el lehet kezdeni a testmozgást, először saját testsúlyos gyakorlatokkal és kisebb intenzitású mozgásformákkal.

Beteszem ide neked a YouTuBe csatornám linkjét, amin sok videót találsz, amelyek segítenek például a szoptatás melletti sportolásban:
Link

Illetve ajánlom neked a prenatal.hu oldalt is, ahol szintén olvashatod a cikkeimet és még a császármetszés utáni edzésről is van fent egy videóm:
Link

Remélem, hogy minden információt megtalálsz és segítségedre lesznek az elindulásban!

További jó egészséget kívánok Nektek!

Nóri! <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-06-27 12:53:31

Henyu.....


A kisfiam 2 honapos, anyatejes baba. Mik azok a táplálékkiegészítők amiket szedhetek szoptatás mellett. A fehérjét már elkezdtem inni. Szülés előtti súlyom 62 kg volt amit szeretnék minél hamarabb visszanyerni, csak szoptatás mellett nehezebb. Anno én a cla-t rendszeresen szedtem. Előre is köszönöm ha válaszolsz
Kedves Tünde!

Gratulálok a Kisfiadhoz! <3

A legfőbb tudnivaló ebben az időszakban, hogy minden bekerül a baba szervezetébe, amit az anya testébe is bejuttatunk.
Tehát ebben az időszakban kerülni kell minden olyan formulát, amely befolyásolja a testsúlyt, így a zsírégetők, L-karnitin és a CLA szedése sem 100%-osan ajánlott, azaz inkább kerülendő!
Illetve mellőzd a mesterséges édesítőszerek , ízfokozók és mesterséges sznezők fogyasztását.

Fehérjét lehet fogyasztani, de az utóbbiak alapján válaszd a BioTechUSA natural termékeket, melyek a felsprplt összetevőket nem tartalmazzák!



És még két tipp neked:
Készítettem a YouTuBe csatornámra egy videót, amelyben összefoglaltam a szoptatás melletti sportolás főbb szabályait, ami hasznos lehet számodra:
Link

Itt pedig a szülés utáni edzésem "Így leszek fitt anyuka" linkjét találod, amely egy teljes testet átdolgoztató edzés és szoptatás mellett is végezhető:
Link

Remélem, hogy tudtam neked segíteni!

További fitt életmódot kívánok Neked!

Nóri. <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-05-30 09:52:01

Zsuzs.....


Kedves Nóra!\nSzülés után jelentős testsúly csökkenésem lett aminek bár örülök de van két testrészem amin szeretnék formálni, ez pedig a fenék illetve a hasi rész. Szeretném izmosítani és formálni is illetve a felesleges zsírtól megszabadulni. Az otthoni edzés mellett döntöttem és abban kérném a segítséged hogy milyen étrend kiegészítőket szerezzek be. \nKöszönöm a válaszod!
Kedves Zsuzsa!

Ha otthoni edzés és alakformálás/izomépítés a cél, akkor a súlyzós gyakorlatokat, illetve a kitörést, guggolást, hasizomedzést ajánlom.
Ahhoz, hogy épüljön az izom az említett területeken, fontos bevonni ellenállást, ezért is ajánlom a súlyzót, lábsúlyt, vagy fitnesz szalagot.

A táplálkozásban is emelni kell a fehérje bevitelét, amely be tud épülni az izmokba.

Ha nem szoptatsz, akkor bármely Iso Whey Zero terméket ajánlom (vagy a vegán fehérjéket, ha nem szeretnél tejsavó alapú fehérjét inni).
Ha szoptatsz, akkor pedig az Iso Whey Zero Natural termékeket ajánlom.

Az edzést hetente minimum 3 alkalommal iktasd be, a fehérjét pedig edzés után fogyaszd!

Remélem, hogy tudtam neked segíteni!

Szemmel látható változást kívánok neked! <3


Nóri. <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-05-25 10:46:37

Tünd.....


Kedves Nóra!\nFél éve rendszeresen edzem otthon, szinte napi szinten, felváltva HIIT, Tabata edzések, Capoeria, Rubint Réka dvd-k. Mellette rendszeresen szedem a Biotech L-karnitine+chrome, folyékony collagen, illetve iso why zero, nem rendszeresen HCA, thermo drine. Étkezésre figyelek. A hasam a kritikus terület, mivel 2 gyermeket szültem, eléggé kinyúlt a bőröm, s bármennyit is edzek rá, sajnos négykézláb nagyon lóg.Milyen edzéssel tudnám feszesebbé tenni, eltűntetni? Köszönöm válaszod.
Kedves Tünde!

Először is gratulálok neked, hogy ilyen fitt életmódot élsz, azaz rendszeresen edzel és ennyire tudatosan használod a táplálékkiegészítőket is!
Biztos vagyok benne, hogy ennek van is szemmel látható eredménye! :-)

Sajnos nincs túl jó hírem a megnyúlt hasi bőrt illetően, mert sajnos edzéssel "csak" az izmot tudod erősíteni, alakítani és a testzsírt csökkenteni, de a bőrre ilyen módon nincs hatásunk.
Étkezéssel (kollagén tartalmú ételekkel), vagy kollagén rendszeres fogyasztásával minimálisan feszesebbé tehetjük, de igazán látványos eredmény csak a különböző testkezelésekkel és a plasztikai eljárásokkal érhető el.

Ha tényleg zavar ez a dolog, akkor érdemes ezeknek a kezeléseknek utánajárni.


Üd.:
Nóri <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2022-05-23 22:48:53

Szarv.....


Szoptatás mellett lehet inni Biotech USA Iso Whey Zero fehérjeport?\n(Kisfiam lassan 2 éves lesz,alváshoz kell már csak neki a tejci,de leválasztani még nem szeretném. Eszik egyébként mindent,allergiája nincsen.)
Kedves Mónika!

Igen, fogyasztható szoptatás mellett a BioTechUSA Iso Whey Zero fehérje szoptatás mellett is, viszont azt szoktam javasolni, hogy válaszd a lehető legtermészetesebb ízt, például a csokisat.
Ugyanakkor várandósság és szoptatás alatt sem kifejezetten ajánlom a mesterséges édesítőszerek fogyasztását nagy mennyiségben, így ha rendszeresen innád a fehérjéinket, akkor inkább az Iso Whey Zero Natural fehérjéket javaslom, amelyek nem tartalmaznak mesterséges anyagokat és már több ízben is elérhetőek.

Remélem, hogy sikerült neked teljeskörűen választ adni!

Üdv.:
Nóra <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
01