Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2021-03-02 09:50:43

Dobos.....


1 éves a kisfiam, és szoptatok még. De szeretnék fogyni, újra kezdtem az itthoni edzéseket és szeretnék fehérjét venni. A kérdésem hogy szoptatás alatt melyik fehérjét lehet inni?\nKöszönettel :\nPiroska
Kedves Piroska!

Először is köszönöm a leveledet és gratulálok a Kisfiadhoz! <3

Szuper dolog, hogy még 1 évvel a szülés után is tudsz szoptatni!

A fogyás mellett valóban nagyon fontos, hogy az izomzatodból ne veszíts, így javasolt a megfelelő fehérje bevitel, amely szoptatás mellett extra pótlást is jelent, azaz a baba 7 hónapos kora után 1 gramm/testsúly kg + 10-15 gramm.
Ez a Te esetedben: 58 gramm + 10-15 gramm ` 68-73 gramm naponta.

Ha nincs ételérzékenységed (laktóz,, tejfehérje...stb), akkor bármely cukormentes fehérje készítményünk jó lehet számodra pl.: BiotechUSA ISO WHEY ZERO tejsavó fehérje.
Ha kerülnöd kell a tejtermékeket, akkor pedig vegán készítményeket ajánlok, például: VEGÁN PROTEIN

Ezek a termékek rengeteg, isteni ízben kaphatóak!

Remélem, hogy tudtam Neked segíteni!

Sikeres fogyást és örömteli babázást kívánok!

Nóri <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2021-03-01 19:52:14

Holl.....


Kedves Nóra!\n\nAbban kérném a segítségedet, hogy futásaim után milyen táplálékkiegészítővel tudnám pótolni az elégetett kalóriákat, illetve milyen edzés közbeni terméket javasolsz a hosszú futásokhoz, amiket szoptatás alatt is lehet fogyasztani? Most múlt 9 hónapos a kislányom és 5 kg mínuszban vagyok a szülés előtti állapotomhoz képest, amit szeretnék visszanyerni. Egészségügyileg nincs semmi problémám, voltam kivizsgáláson, ott több kalóriabevitelt javasoltak.\n\nKöszönöm előre is a segítségedet!\n\nÜdvözlettel:\nLilla
Kedves Lilla!

Először is köszönöm a megkeresésedet és gratulálok a Kislányodhoz! <3

Szuper, hogy rendszeresen futsz és mindez szoptatás mellett is jól működik, de tényleg érdemes néhány dologra odafigyelni.

A testsúlyod és magasságod alapján valóban szükséges a többlet kalória bevitel, főleg, hogy állóképességi sportot űzöl, amely nem megfelelő táplálkozás mellett izmot is bont.
A futást követően pótolni kell a fehérjét, amely szoptatás mellett 15 gramm extra fehérjét jelent naponta az 1 gramm/testsúly kilogramm mellett.

Ez a Te esetedben: 48+15= 63 gramm fehérje naponta.
Ezt nem csak táplálék kiegészítőkből kell pótolni, mert az ételeknek is van fehérje tartalma, de az edzés után mindenképp javasolt a fehérje turmix fogyasztása és a Te esetedben szénhidrátforrással is dúsítanám, azaz például apró szemű zabot darálnék bele.

Mivel azt írtad, hogy nincs semmilyen egészségügyi tényező, amelyet figyelembe kell vennünk, így bármely fehérje készítményünk jó lehet számodra és emellett a napi szénhidrát bevitelt is emelned kell, hogy ne csökkenjen tovább a testsúlyod.

Hosszútávú futás közben fontos az energetizálás, de ez inkább a 10 km fölötti szakaszokra igaz, olyankor inkább a sóbevitelre kell figyelni, amelyhez megfelelő a sókapszula, sós perec is.

Remélem, hogy tudtam neked segíteni!

További jó egészséget és aktív mindennapokat kívánok!

Nóri.<3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2021-02-25 21:36:21

Tuza .....


Kedves Nóra! Kérdésem az lenne, hogy 6 hónapja szültem meg a kislányomat, és már kb. az első hónap után elkezdtem újra edzeni. A hasizmom még mindig szét van nyílva kb. Egy ujjnyira. Kb. 3-4x edzek egy héten a core izmokra, köztük a hasizomzatra is. Súlyokat is használok. Kérdésem az lenne, hogy egy ujjnyi szét nyílással mennyire megengedett, hogy szabad súlyokat használjak? Talán többet ártok vele mint amennyi haszna van? Van-e olyan gyakorlat amit kifejezetten kerülnöm kellene (hasprésről hallottam)? Köszönöm a választ!
Kedves Boglárka!

Köszönöm az üzenetedet! <3

Ügyes vagy, hogy rendszeresen edzel és annak is örülök, hogy foglalkozol a hasizmoddal, ami tudatosságra utal! :-)

Nos, jét eshetőséget külömböztethetünk meg:

1. 1 ujjnyi széles, maximum 4 ujjnyi hosszú rés a két egyenes hasizom között, DE NINCS SÉRVRE UTALÓ JEL

Ekkor szinte mindenféle gyakorlatot lehet csinálni, viszont kerülendő a teljes felülés, illetve a hanyatt fekvésben történő páros láb emelése (mert ezek a gyakorlatok hasűri nyomásfokozódást okozhatnak, amely nem tesz jót a hasizmodnak).

2. 1 ujjnyi rés a két egyenes hasizom között, amely már hosszra több, mint 4 ujjnyi és/vagy sérvre utaló jel is van.

Ekkor már jóval több gyakorlat kerülendő, de ebben az esetben kérlek keress fel a környezetedben egy LoveYourBelly oktatót, vagy írj nekem újra és konzultálunk róla!

További jó egészséget és tudatos sportolást kívánok!

Nóri. <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra
2021-02-25 20:16:07

Detti.....


Kedves Nóra!\nAz lenne a kérdésem, hogy pontosan milyen gyakorlatokat lenne érdemes végeznem ahoz, hogy végre le tudjak fogyni.\nValamint milyen terméket tudnál ajánlani a célom eléréséhez?
Kedves Detti!

Köszönöm az üzenetedet! <3

Nagyon helyesen gondolod, hogy a sikeres és tartós fogyáshoz rendszeressé kell tenned a testmozgást és ezzel párhuzamosan az étkezést is meg kell tervezni!

Sajnos a kitöltött adatok alapján kevés az információm ahhoz, hogy személyre szabott étrendet és edzéstervet írjak neked, de pont erre jött létre a BioTechUSA LIFETYLE PROGRAMJA, amelyet szívből ajánlok Neked!

A programot a BioTechUSA weboldalán találod, ahol egy anamnézis felvétele után teljes ajánlást kapsz a mozgás és étkezés tekintetében.

Kívánom, hogy mihamarabb és tartósan érd el a célod!

Nóri. <3
Üdvözlettel,
Hegedűs Nóra