Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2018-10-12 11:03:51

Jáno.....


Szia Virág!
Ebben a korban az ízületi problémákra szeretném szedni az Arthro Guard tablettát, viszont ekkora tablettát nem tudok lenyelni.
A kérdésem az lenne hogy lehet ezt törni?
Válaszodat előre is köszönöm.
Szia, lehet törni de van folyékony formában is!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2018-03-31 21:23:24

Balá.....


Mi a leggyorsabb módja a fogyásnak és persze, hogy kigyúrjam magam? Van -e olyan fogyasztószer vagy valami amitől a fogyás rohamosan elkezdődnee?
Szia, ha lenne ilyen, mindenki ezt használná. HA gyors egy fogyás, az hamar visszaüt és kb. kétszeresét fogod visszahízni tehát nincs sok értelme. A fogyás kulcsa mindig a türelem és a precíz táplálkozás!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2018-03-30 21:15:49

Ferli.....


Szia Virág!

A tanácsodat szeretném kérni. Eddig egy két hónap alatt elértem, bármilyen célomat és az utóbbi fél évben 5 kg izmot is felszedtem. És érdeklődnék, hogy ezzel az adottságommal juthatok e valamire? Imádom ezt csinálni és az edzés számomra a pihenés. Hetente hatszor edzek ebből 4 kardió és tobábbi kettő súlyzós edzés. Ezen kéne esetleg változtatni, ha szeretném kiemelni főleg a hasamon az izmokat?
A válaszodat előre is köszönöm.
Szia, az hogy juthatsz e valamire elég nyitott kérdés, mert nem tudom hogy mi a cél? A hasizom tónusosságához én megfordítanám a kardió és súlyzós (vagy inkább saját testsúlyos) edzések arányát :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2018-03-30 12:29:54

Milic.....


Szia, azt szeretném kérdezni, hogy ezeket szedhetem egybe.. Vitami C 1000, Iso whey zero, Active woman és calcium complette? És ha igen, akor hogy oszam el, hogy mikor melyikez szedjem be, és miből mennyit? :) Köszönöm a választ is előre
Szia, igen mehetnek együtt. alapvetően a dobozon található utasítás szerint, az elosztás teljesen mindegy :) fehérje nyilván edzés után alapvetően vagy más időpontban amikor szükséges a fehérje pótlása :) a vitaminokat célszerű napközben elosztva fogyasztani.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-11-29 20:14:53

Hatva.....


Szia Virág!
A tanácsodat szeretném kérni abban hogy szeretnék minimum 5-10 kg-t leadni de nem tudom hogy hogyan kellene. Szedek táplálékkiegészítőt. Thermo Drine Liquid-et és Vitamin C 1000-et. Az edzést felosztottam napokra:hétfőn hasra edzek, kedden karra, szerdán popsira. csütörtökön pihinap,pénteken lábra és hétvégén pihi. Az étkezésem egészséges. Pufirizs,zab,tojás,zöldségek,csirkemell,rizs stb.
Ezek alapján mi lenne a tanácsod?
Válaszodat előre is kkösönöm!
Szia, az étkezésben nem csak az egészségesség a fontos, hanem a mennyiségek is. nem látok pl. esszenciális zsírokat, megfelelő folyadékmennyiség, saláták stb. Mennyiségben figyelni kell arra, hogy a szükségletnél némileg kevesebb energiát vigyél be, akkor fogsz fogyni. az edzéseket átalakítanám úgy, hogy minden nap mindenre dolgozz!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-11-28 11:31:40

Antó.....


Szia Virág!

Irodai munkát végzek, így elég sokat ülök. Abban kérném a tanácsodat, hogy ha fogyni, szálkásodni szeretnék, akkor mennyi szénhidrátra van szükségem 1 nap? Esetleg mintaétrendet tudnál írni? (akár egy napi étrend minta is segítség, csak hogy lássam, hogy mit mivel hogyan?) Iso Whey Zero, Super Fat Burn és L-Karnitin megy az edzések alatt és után.
Válaszod előre is köszönöm!
Szia, nagyjából 2g/ttkg szénhidrátot javaslok közepes alacsony glikémiás indexűekből. összkalóriában 1600-1800 kcal-t javaslok. mintaétrendet itt találsz: https://biotechusa.hu/etrend/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-09-04 09:44:24

Tünc.....


Szia Virág !
Tanácsodat szertnèm kèrni az ètrendemel,ès edzèsemel kapcsolatban,hogy fogyásra ès szálkásitásra megfelelően van -e összeállítva.Ètkezèsek.1-30g zabpehely nővènyi tejjel,vagy 3 tojás 2fehèrje 1 sárgája.Majd további 4 ètkezès összesen 300g fehèrje ès 90 g szènhidrát.Ezeket elosztása 3x50+30 ès egy 150+saláta.Az edzès előtt l-carnitint szedek ès edzès után egy adag fehèrje(Iso whey Zero.)Mindennap itthon edzem,kèzi súlyzóval (2kg).Egyik nap felső test,majd következő nap alsó +minden nap 30 perc ellipszis tréner.Három hete kezdtem ès úgy 2,5 kg ment le eddig.

Válaszodat előre is köszönöm.
Szia, a fogyásod tökéletes, így sok hibanem lehet. a saláta helyett néha ajánlatos zöldséget fogyasztani (minden étkezéshez!), illetve reggel és este célszerű lenne lenmag olajat 1-1 teáskanállal fogyasztani hidegen. a 300g remélem hogy a hús mennyisége és nem fehérje, mert fehérjének nagyon sok :) javaslok még egy Multivitamin for women-t is :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-09-02 22:08:07

Eszte.....


Kedves Virág!
Úgy döntöttem, hogy el szeretnék kezdeni edzeni, elsősorban formálódni, de mivel itt ahol én lakom sajnos nem áll módomban edzőterembe járni, így elhatároztam, hogy az itthoni edzéssel próbálkozom meg. Esetleg kaphatnék néhány tippet tőled, hogy milyen eszközöket szerezzek be (gondolok itt a súlyokra) és hogy fehérjekészítmény vagy táplálékkiegészítő szükséges-e ahhoz, hogy izmosodjak (comb és popsi) ?
Előre is köszönöm a választ! :)
Szia Eszter, rengeteg tippet találhatsz a videókban, amik itt az oldalon vagy a saját FB oldalamon is vannak, sok otthoni gyakorlatot mutatok be, ezeket alkalmazd. Fehérjét, pl IsoWhey Zero-t és multivitamint, pl Multivitamin forWoment- szívből ajánlok a fejlődéshez de a legfontosabb az lenne, hogy az étrendedet rendbe tedd és azt egészítsd ki ezekkel :) https://biotechusa.hu/videok/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-20 23:27:30

H. Br.....


Szia Virág!
1 hónapja szigorítottam az étkezésem (diétázom) és az eddigi 3 helyett most 5-ször edzem. Fehérjét, BCAA-t, L-carnitint iszom. Szépen alakulok, szálkásodom, viszont szeretnék egy kicsit gyorsítani a folyamaton. Milyen zsírégetőt ajánlanál?
Előre is köszönöm!
Brigi
Szia Brigi, egy Thermo Drine-t javaslok és Omega 3 kapszuláat valamint CLA-t ).
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-12 14:08:31

Dóra.....


Kedves Virág!
Sajnos azt tapasztalom, hogy hiába az egészséges táplálkozás, a makrószámolás, az utóbbi időben elkezdtem hízni. Kb. 100g fehérjét, 130-150g szénhidrátot, és annyi zsírt fogyasztok, hogy a napi kalóriabevitelem kb. 1600kcal körül mozog. Hetente 1 alkalommal tartok csalóétkezést, de ez tényleg csak egy étkezésre szól, nem egy egész napra, tehát eddig úgy gondoltam, nem ez a probléma. Edzőterembe heti 3-4 alkalommal járok, főként súlyzós edzéseket végzek, 1-2 alkalommal 20 percet töltök taposógépen, illetve edzés előtt bemelegítésként is szoktam használni a gépet
Alapvetően az izmosodás, erősödés a célom, viszont van rajtam némi felesleg. Mit javasolsz, milyen változtatások szükségesek az étrendemben és az edzésemben?
Köszönettel,
Dóra
Szia, amiről nem írtál azok az esszenciális zsírok és a folyadékfogyasztás. reggel és este Omega 3 vagy halolaj menjen, vagy lenmag olaj. ha idáig ment akár multiból is, menjen legalább 1 teáskanál lenmag olaj reggel vagy este. hidegen. a makrók jók, esetleg lehetnek még növelni kicsit a fehérjét, és inkább a 100g felé nyomni a szénhidrátot tartósan. A csaló 1 étkezéssel nincs baj. Menjen multivitamin, kalcium is nagyobb mennyiségben. Sok zöldséget javaslok még. Ezeket érdemes megpróbálni.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
01
...