Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2017-11-29 20:14:53

Hatva.....


Szia Virág!
A tanácsodat szeretném kérni abban hogy szeretnék minimum 5-10 kg-t leadni de nem tudom hogy hogyan kellene. Szedek táplálékkiegészítőt. Thermo Drine Liquid-et és Vitamin C 1000-et. Az edzést felosztottam napokra:hétfőn hasra edzek, kedden karra, szerdán popsira. csütörtökön pihinap,pénteken lábra és hétvégén pihi. Az étkezésem egészséges. Pufirizs,zab,tojás,zöldségek,csirkemell,rizs stb.
Ezek alapján mi lenne a tanácsod?
Válaszodat előre is kkösönöm!
Szia, az étkezésben nem csak az egészségesség a fontos, hanem a mennyiségek is. nem látok pl. esszenciális zsírokat, megfelelő folyadékmennyiség, saláták stb. Mennyiségben figyelni kell arra, hogy a szükségletnél némileg kevesebb energiát vigyél be, akkor fogsz fogyni. az edzéseket átalakítanám úgy, hogy minden nap mindenre dolgozz!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-11-28 11:31:40

Antó.....


Szia Virág!

Irodai munkát végzek, így elég sokat ülök. Abban kérném a tanácsodat, hogy ha fogyni, szálkásodni szeretnék, akkor mennyi szénhidrátra van szükségem 1 nap? Esetleg mintaétrendet tudnál írni? (akár egy napi étrend minta is segítség, csak hogy lássam, hogy mit mivel hogyan?) Iso Whey Zero, Super Fat Burn és L-Karnitin megy az edzések alatt és után.
Válaszod előre is köszönöm!
Szia, nagyjából 2g/ttkg szénhidrátot javaslok közepes alacsony glikémiás indexűekből. összkalóriában 1600-1800 kcal-t javaslok. mintaétrendet itt találsz: https://biotechusa.hu/etrend/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-09-04 09:44:24

Tünc.....


Szia Virág !
Tanácsodat szertnèm kèrni az ètrendemel,ès edzèsemel kapcsolatban,hogy fogyásra ès szálkásitásra megfelelően van -e összeállítva.Ètkezèsek.1-30g zabpehely nővènyi tejjel,vagy 3 tojás 2fehèrje 1 sárgája.Majd további 4 ètkezès összesen 300g fehèrje ès 90 g szènhidrát.Ezeket elosztása 3x50+30 ès egy 150+saláta.Az edzès előtt l-carnitint szedek ès edzès után egy adag fehèrje(Iso whey Zero.)Mindennap itthon edzem,kèzi súlyzóval (2kg).Egyik nap felső test,majd következő nap alsó +minden nap 30 perc ellipszis tréner.Három hete kezdtem ès úgy 2,5 kg ment le eddig.

Válaszodat előre is köszönöm.
Szia, a fogyásod tökéletes, így sok hibanem lehet. a saláta helyett néha ajánlatos zöldséget fogyasztani (minden étkezéshez!), illetve reggel és este célszerű lenne lenmag olajat 1-1 teáskanállal fogyasztani hidegen. a 300g remélem hogy a hús mennyisége és nem fehérje, mert fehérjének nagyon sok :) javaslok még egy Multivitamin for women-t is :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-09-02 22:08:07

Eszte.....


Kedves Virág!
Úgy döntöttem, hogy el szeretnék kezdeni edzeni, elsősorban formálódni, de mivel itt ahol én lakom sajnos nem áll módomban edzőterembe járni, így elhatároztam, hogy az itthoni edzéssel próbálkozom meg. Esetleg kaphatnék néhány tippet tőled, hogy milyen eszközöket szerezzek be (gondolok itt a súlyokra) és hogy fehérjekészítmény vagy táplálékkiegészítő szükséges-e ahhoz, hogy izmosodjak (comb és popsi) ?
Előre is köszönöm a választ! :)
Szia Eszter, rengeteg tippet találhatsz a videókban, amik itt az oldalon vagy a saját FB oldalamon is vannak, sok otthoni gyakorlatot mutatok be, ezeket alkalmazd. Fehérjét, pl IsoWhey Zero-t és multivitamint, pl Multivitamin forWoment- szívből ajánlok a fejlődéshez de a legfontosabb az lenne, hogy az étrendedet rendbe tedd és azt egészítsd ki ezekkel :) https://biotechusa.hu/videok/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-20 23:27:30

H. Br.....


Szia Virág!
1 hónapja szigorítottam az étkezésem (diétázom) és az eddigi 3 helyett most 5-ször edzem. Fehérjét, BCAA-t, L-carnitint iszom. Szépen alakulok, szálkásodom, viszont szeretnék egy kicsit gyorsítani a folyamaton. Milyen zsírégetőt ajánlanál?
Előre is köszönöm!
Brigi
Szia Brigi, egy Thermo Drine-t javaslok és Omega 3 kapszuláat valamint CLA-t ).
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-12 14:08:31

Dóra.....


Kedves Virág!
Sajnos azt tapasztalom, hogy hiába az egészséges táplálkozás, a makrószámolás, az utóbbi időben elkezdtem hízni. Kb. 100g fehérjét, 130-150g szénhidrátot, és annyi zsírt fogyasztok, hogy a napi kalóriabevitelem kb. 1600kcal körül mozog. Hetente 1 alkalommal tartok csalóétkezést, de ez tényleg csak egy étkezésre szól, nem egy egész napra, tehát eddig úgy gondoltam, nem ez a probléma. Edzőterembe heti 3-4 alkalommal járok, főként súlyzós edzéseket végzek, 1-2 alkalommal 20 percet töltök taposógépen, illetve edzés előtt bemelegítésként is szoktam használni a gépet
Alapvetően az izmosodás, erősödés a célom, viszont van rajtam némi felesleg. Mit javasolsz, milyen változtatások szükségesek az étrendemben és az edzésemben?
Köszönettel,
Dóra
Szia, amiről nem írtál azok az esszenciális zsírok és a folyadékfogyasztás. reggel és este Omega 3 vagy halolaj menjen, vagy lenmag olaj. ha idáig ment akár multiból is, menjen legalább 1 teáskanál lenmag olaj reggel vagy este. hidegen. a makrók jók, esetleg lehetnek még növelni kicsit a fehérjét, és inkább a 100g felé nyomni a szénhidrátot tartósan. A csaló 1 étkezéssel nincs baj. Menjen multivitamin, kalcium is nagyobb mennyiségben. Sok zöldséget javaslok még. Ezeket érdemes megpróbálni.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-11 19:28:11

Ormai.....


Kedves Virág!

A segítségedet szeretném kérni. Eddig még nem használtam semmi felé táplálék kiegészítőt. Az egyik üzletben láttam L-carnitine pezsgőtablettát. Annyi tudomásom van az L-carnitineről, hogy zsírégető hatása van. Pár mondatban tudnál nekem segíteni, hogy ebből a pezsgőtablettából mennyit ajánlott fogyasztani edzés mellett vagy érdemes-e fogyasztani? Illetve milyen edzés formát javasolsz ahhoz, hogy L-carnitinnel gyorsabban égjen a zsír? Elég az otthoni edzés, és szabadban futás vagy fontos terembe járni?

Előre is köszönöm a válaszod!
szia, edzések előtt 1000-2000 mg az ajánlott bevitel. főleg aerob edzés előtt érdemes fogyasztani. mindegy hogy otthon végzed az edzést vagy teremben, az l-carnitine szerepe annyi hogy a mozgás során felszabaduló zsírsavak szállítását fokozza. célszerű a fogyáshoz az erősítő és aerob edzéseket kombinálni
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-07 16:11:27

Kinga.....


Táplálékkiegészitőket nézve elvesztem. Mi az amit ajánlanál? Olvasom a glutamin, bcaa, fehérje..stb.
Az izomzat tónusát javítanám, látványosabbá tenném.Pocimon látszanak a kockák vonalai..pláne edzés után' néha hihetetlenül.. , és egy egy mozdulatkor napközben ..ezt még fokoznám. De a kar, váll popo az igazi cél.
Milyen termékekkel segiteném az edzéseimmel ötvözve?
Miböl mennyit..mikor?
Köszönettek!
Szia, én egy tejsavó izolátumot ajánlanék edzés utánra, reggel, este, edzés előtt pedig 5-5 g Bcaa és glutamin, ill napi 4 g HMB az, amit javasolnék :) Esszenciális zsírokat is fogyassz, pl. Omega 3, illetve a megfelelő vitamin, ásványi anyag és folyadékfogyasztás is fontos!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-03 09:46:04

Bekk .....


Kedves Virág!

Nagyon motiváló vagy számomra ezért hozzád fordulok segítségért! Szeretnék fogyni és persze mellette izmosodni. :) Milyen étrendet és edzést javasolnál ha 70 kg és 172cm magas vagyok. Kb 10kg-tól szeretnék megszabadulni.

Előre is köszönöm a segítséget! :)
Szia, az étrendhez itt találsz leírást:
https://biotechusa.hu/your-body/mit-egyunk-mit-ehetunk-dietaban/
Itt pedig étrendeket, nagyjából 1800 kcalt javaslok: https://biotechusa.hu/etrend/
Az edzésben kezdő edzéstervet javaslok:
https://biotechusa.hu/edzesterv/edzestervek-kezdoknek/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-08-02 21:21:07

Vikt.....


Szia Virág!

Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet csatlakozni a Fitbalance-Berkes teamhez? Szükséges valamilyen versenyzői múlt, vagy versenytapasztalattal nem rendelkezők is csatlakozhatnak? Eyébként nagyon gratulálok neked az eddigi eredményeidhez, sokakhoz hasonlóan nekem is nagy példaképem vagy! :) Előre is köszönöm a válaszod!
Szia, Berkes Lacit lenne érdemes megkeresned a kérdésben, ő tud segíteni ebben. Nem tudom, hogy jelenleg vállal-e kezdőket, ebben is ő tud segíteni :) Köszönöm a kedves szavakat :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
01
...