Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2020-09-02 15:19:58

Kiss .....


Szia hogy kell szedni a mega fát burner kapszulát egyszerre 3db -ot kell beszedni?
szia, igen :) ez szerepel a leírásában: Vegyen be 1x3 kapszulát valamely főétkezést 30 perccel megelőzően, bő folyadékkal. Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-06-13 17:12:43

Paksi.....


Szia.\n60 kg vagyok. Sajnos a sportot elhanyagoltam. És narancsbőrös lettem, így gondoltam ezen változtatok. Izomosdni és edzettebb szeretnék lenni. \nSajnos még nem tudok ebben a hónapba elmenni az edzőterembe, ezért itthon szeretnék edzeni. \nLáttam az oldalon néhány edzés tervet, melyiket válasszam?\nÉs az étkezés tervet is láttam.\nDe honnan tudom, hogy melyik étrendet válasszam? (1200 kcal, 1500kcal)\nKöszönöm válaszod. \n
Szia Kinga, azt javaslom, nézd meg a YouTube csatornánkat is, mert ott is sok hasznos gyakorlatot fogsz találni: Link
Az étrendet illetően pedig töltsd ki ezt a kalkulátort és rögtön tudni fogod, mennyi kalóriára van szükséged :)
Link
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-18 12:01:06

M Hen.....


Hogyan tudnék 8kgt felszedni magamra rövid időn belül? Köszönöm
Szia, a megfelelő étrend kulcsfontosságú ebben.Azt javaslom,töltsd ki ezt a kalkulátort és ebből megtudhatod, mennyi kalóriára van szükséged. Az étrendek között pedig találsz olyat, ami Számodra megfelelő. Mellé javaslok egymultivitamint, pl Multivitamin for women-t és esetleg a tömegnöveléshez segítségképpen Muscle Mass tömegnövelő port.
Link
Link
Link
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-15 10:03:45

Gabri.....


Űdv.Elkezdtem tornászni,súlyzos/kardió 6hónap alatt sikerült fogynom 10kilót.De hiábba a sok guggolás,kitörés,csipőnyujtás,lábemelés,lépcsözögép sajnos a fenekem löttyedt maradt a lábam,karom ,hátam izmos lett.Arra szeretnék választ hogy ez a korom miatt van vagy mit tehetnék ez ellen?
Szia,igen, az évek múlásával a kötőszövet nem úgy reagál, mint korábban, jóval lassabban alkalmazkodik a fogyáshoz, változáshoz. Légy türelmes és végezz erősítő edzéseket, ha lehet edzőteremben,változatosan, megfelelő intenzitással,amihez érdemes lenne egy személyi edző segítségét kérni!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-11 13:13:20

S.Ber.....


Kedves Virág! 2 hónapja kezdtem el egy 400-500 kcal deficites diétát, makrókra kiszámolva.\nEddig 7 kg-től sikerült megszabadulnom, de 2 hete azt érzem, hogy megállt a fogyás, és nagyon lelassult az anyagcserém. Heti 5x végzek itthoni edzést (box-saját testsúlyos gyakorlatok főleg). \nMit tanácsolnál annak érdekében, hogy az állóképességem és az anyagcserém is javuljon, illetve még legalább ugyan ennyi kilót leadhassak? Válaszodat előre is köszönöm! :)
Szia, vannak időszakok,amikor megáll a fogyás. Több módszer is van,amit ki lehet próbálni:
- kitartaszt továbbra is, még 2 hétig és megnézed, beindul-e megint
- némileg tovább csökkented a kalória bevitelt, főleg a délutáni/esti, tehát lefekvés előtti időszakot tekintve. ha azt nézed, 7 kg-val kevesebb testtömeghez már megint kevesebb kalória bevitel szükséges, így lehet épp ez a bevutó, hog ymegint 2-300kcal-t elveszel
- próbálj ki táplálék-kiegészítőket: edzéshez pl Super Novát, a fogyás miatt Thermo Drine-t vagy Black Burn-t, egyéb fontosak pl. Multivitamin for women,Omega 3, Vitamin D, CA-MG stb.
- visszatöltesz: vagy megemeled a szénhidrátbevitelt egy-két napra, vagy a zsírmennyiséget emeled
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-09 21:07:58

Hanna.....


Érdekelne mit lenne érdemes beszereznem a nagyobb és gyorsabb hatás érdekében. Gondolok itt táplálék kiegészítőkre és egyéb eszközökre(nagyobb súly, gép stb) Nem célom a túlzott \"kigyúrás\" csupán formásodni szeretnék. \nVálaszod előre is köszönöm!
Szia Hanna, nagyon fontos is az izomzat fejlesztése, hiszen az több kalóriát éget el, vagyis magasabb szinten tartja az anyagcserédet, ráadásul jobb alakot is biztosít. Ehhez viszont legalább heti 3 erősítő jellegű edzést javaslok.A YouTube-on a BioTechUSA és az én csatornámon is sokféle eszköz nélküli vagy otthoni edzés videót találsz, de más forrásokat is érdemes nézetegni a változatosság kedvéért. Ha eszköz, akkor otthonra javaslok gumiszalagot, kéz- és lábsúlyokat, valamilyen felfüggesztéses eszközt, mint pl TRX, GFlex.
Táplálék-kiegészítőkből javaslok egy alap multivitamint,pl One a day-t, Omega3 zsírsavat, Iso Whey Zero fehérje turmixot edzések után vagy vacsora helyett.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-07 10:16:13

Kis .....


Kedves Virág!\n\nAbban kérném a segítséged, hogy futás előtt és után miket ajánlatos szedni, hogy pótoljam az elégetett kalóriát. Nem szeretnék fogyni, hanem inkább erősödni szeretnék. Előre is köszönöm :-)\n
Kedves Évi, ehhez a nap során végig fontos odafigyelni a kalória bevitelre. érdemes kalkulátorral kiszámolni a szükséges kalória mennyiséget és ennek megfelelően összeállítani az étrendet.
Link
A futást tekintve előtte kb másfél órával érdemes enni szénhidrát és fehérje tartalmú komplex ételt, pl zabpelyhet fehérje turmixszal, esetleg banánnal. Edzés közben Isotonic italt és edzés után minél hamarabb célszerű visszatölteni a zelveszített ásványi anyagokat, elektrolitokat és kalóriákat egy komplex étkezéssel. Érdemes lenne egy Multivitamin for woment is beiktatni az étrendkiegészítők közé, hiszen sok vitamin és ásványi anyag részt vesz az emésztés és tápanyagfeldolgozás folyamatában. Ha ezek nincsenekmeg,akkor lehet problémás a fogyás is és a hízás is. Az erősödéshez pedig erősítő edzések végzését javaslom akár saját testsúlyos otthoni, akár edzőtermi edzés formájában.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-05 08:42:34

Ková.....


Kedves Virág!\n\nSzeretnék fogyni kb 15 Kg-ot, régebben könnyen ment egy kis torna, futás, és figyeltem ne vigyek be sok szénhidrátot. \nA tanácsodra lennék kíváncsi, mit ajánlasz nekem?\nMilyen táplálék kiegészítő segíthetne a célom elérésében?\nKöszönöm szépen.\nÜdvözlettel, Edina
Kedves Edina,sajnos a kor előrehaladtával ez egyre nehezebb feladat, sokkal szigorúbb szabályok szükségesek ugyanazon eredmény eléréséhez, mint 10-20 évvel korábban. Javaslom, hogy kalkuláld ki a szükséges energiamennyiségedet és ennekmegfelelően állítsd össze az étrendedet, vagy keresgélj a BioTechUSA oldalán található étrendek között.Itt találod a kalkulátort:
Link
Itt pedig az étrendeket:
Link
Táplálék-kiegészítőket illetően javaslok egy alap multivitamint, pl Multivitamin for women-t, Omega-3-at, D-vitamint, CA-Mg-t külön még plusszban, Super Fat Burner-t, BCAA-t, L-carnitine + Chrome-ot!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-05-04 17:34:15

Tomi.....


Szia\nVan egy egy hónapos kisbabám, aki valószínűleg tejfehérje allergiás. Azt olvastam, hogy a feleségemnek segítene a kollagén. Meg tudod mondani, hogy szedhető e? És ha igen, akkor mennyit? \nKöszi
Szia, Nincs orvosi ellenjavallat a kollagén, mint táplálékkiegészítő fogyasztásával kapcsolatban sem várandósság, sem szoptatás alatt, sőt kifejezetten ajánlott a plusz kollagénbevitel, nyugodtan fogyaszthatja az előírt mennyiségben.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2020-04-26 22:54:45

Katal.....


Szia Virág! \n\nEldöntöttem, hogy szeretnék végre lefogyni, és a probléma az, hogy bár szépen alakulok, a mérleg mintha megállt volna egy helyben, és nem akar kevesebbet mutatni. Év elején kezdtem el konditerembe járni csoportos órákra (spinning, TRX, hot iron, nagyritkán jóga/nyújtás) és gépeken is edzettem, minimális bemelegítő kardióval az óra elején (= ha felment a pulzusom 170-re, akkor megvolt a bemelegítés :) ). Mindezt összesen heti 5 alkalommal. Minden szuper volt, de a súlyom önmagában ettől még nem csökkent. Akkor is próbáltam odafigyelni a mértékletességre, és az egészségtelen ételek egy részét lecserélni teljes kiőrlésűre, zsírszegényebbre, a csokit fehérjeszeletre vagy gyümölcsre. Amikor bezártak a konditermek, és én is elkezdtem itthonról dolgozni, elgondolkodtam azon, hogy talán mégsem stimmel valami a táplálkozással, azért nem mennek le a kilók. Az eredeti cél egyébként havi 3 kilogramm mínusz lett volna, és Karácsony óta leadtam összesen 5-öt. :( (Igaz, ez még mindig jobb, mintha semmit nem fogytam volna.) Most, hogy van több időm itthon, elkezdtem számolni a kalóriákat, és megpróbálom napi 2000-errel, lesz-e valami változás. Nem tudom, hogy ez nem túl sok-e. Naponta 5x eszem, nem éhezem, odafigyelek, hogy minden nap legyen zöldség és gyümölcs az étrendemben, esetleg még egy sor csoki is belefér... A bevitt kalóriákból átlagosan 15% a fehérje, de ha nagyon megerőltetem magam, akkor 100 gramm körül is összejön naponta, úgy, hogy többször eszem tejterméket, és próbálok néha bedobni valami lencsét vagy borsót vagy tofut, hogy ne minden nap csak hús legyen hússal. Heti 4-5-ször kiegészítem ezt az étrendet egy adag fehérjeporral. Elég szénhidrátos vagyok (vagy talán csak megszoktam régebben, hogy mindig kéznél van, ha éhes vagyok, és nem kell semmit előkészíteni meg sütögetni). Most próbálom a CH bevitelt 50% alatt tartani (nem mindig szokott sikerülni), de akkor is mindig 200 g felett zárok a nap végére, mert a gyümölcsből, barnarizsekből, bulgurokból, kenyérből gyorsan összejön ennyi. Szóval olyan ételektől, amitől úgy érzem, hogy ETTEM. \n- Tapasztalatod szerint mennyire fontos az alacsonyabb szénhidrát- (és magasabb fehérje)bevitel, ha egyébként megvan a kalóriadeficit? (legalábbis reméljük, hogy megvan...)\n\nAz edzésem is egy kicsit más lett, mivel csak kettlebellem és lábsúlyom van itthon. Leginkább netes videókat szoktam követni, amiben vagy ugrálós vagy súlyzóval ugrálós, vagy saját súlyos intervallum edzések vannak (45 mp egy gyakorlat, 15 mp pihenővel, ebből három kör). Teljes testre vagy egy nap 2-3 izomcsoportra próbálok edzeni, attól függően, milyen hosszú egy kör. Ezt általában estefelé, munka után, összesen heti 5x. Plusz ugyanezeken a napokon, maximum hetente 3x szoktam még reggel éhgyomorra futni, hogy legyen valami kardio is, amióta bezárt a konditerem, ahova jártam. Egyelőre ott tartok, hogy örülök, ha összejön 20 perc, és 5 km-nél majd meg is állnék, amikor eljutok odáig... Talán felesleges a futás külön az intervallum mellett, és valószínűleg hosszú távon nem is jó az ízületekre nagyobb túlsúly esetén... Nem tudom... Sosem fogok naponta több órát meg maratonokat futni, mert nem vagyok az a típus, csak egy kis extra löket kell, ami egy picikét segít a zsírbontásban, és mentálisan kihívást jelent, mert ha rajtam múlna, én 5 perc után abbahagynám :) \n\nTáplálékkiegészítőkből eddig nem sokat használtam (futáshoz BCAA, edzés után vagy néha az étrend kiegészítéseképpen pedig fehérjepor). Külön zsírégető tablettákat még nem mertem bevetni, mert félek, nehogy rászokjon a szervezetem, és ez inkább afféle utolsó opció lenne, ha már semmi más nem segít. Lehet hogy csak türelmesebbnek kellene lennem, mert amióta az eszemet tudom, mindig túlsúlyos voltam, és most próbálom kitapasztalni, hogy mi az, ami segít a fogyásban, és -majd ha végre egyszer eljön ez a nap is- hogy tudom megtartani az elért eredményeket hosszú távon is. \nNem vagyok sportoló, én csak fogyni szeretnék...és így is mennyi mindenre oda kell figyelni...!!!\nAz edzésre jól reagál a szervezetem, külalakban gyorsan meglátszik az eredmény (és sajnos ugyanolyan gyorsan vissza is megyek amőbába, ha kimarad 1-2 hét). A futást leszámítva szinte minden edzésfajtával sikerült megbarátkozni, és mind egyre könnyebb. De szeretném, ha végre a mérleg is kevesebbet mutatna... Hogy lesz ebből 65 kg, amit kitűztem magamnak? Bár lehet, hogy az a húszas éveken túl már egyáltalán nem reális :( \n\nA másik kérdésem az lenne, hogy - bár tudom, hogy nincs helyi zsírégetés - felsőtestre tudsz-e valami jó gyakorlatot a táplálkozáson kívül, ami segít egy kicsit leszálkásítani ezeket a részeket is? (has, mellkas, hát, karok) MIvel a legtöbb kardiogép lábakat dolgoztatja meg elsősorban... Köszönöm szépen a válaszokat előre is :)
Szia, szépen átgondoltad a dolgokat és nagyon jó olvasni, hogy valaki gondolkodik is, nem csak kérdez. azt javaslom, első körben pontsítsd a szükséges kalória mennyiséget: Link itt van hozzá segítség. Az étrendedet illetően mindenképp tovább kéne emelni a fehérje bevitelt, 1g/ttkg gyakorlatilag az egészséghez szükséges minimális mennyiség, ennyiből nem nagyon van izomfejlődés, legalább másfél, 2g-ra fel kellene vinni. Húsok, tojásfehérje, tejtermékek, hüvelyesek, naponta mehet akár 2 turmix is, ezzel párhuzamosan fontos csökkenteni a szénhidrát bevitelt és inkább összetett szénhidrátforásokban gondolkodni,mint amilyenek a zöldségek, vgy zabpehely, hajdina, bulgur é smás lassú felszívódásúak. Ezeket kb. délután 4-ig fogyaszd, 4 utánmár csak saláta és zöldség menjenek a húshoz, halhoz, tojáshoz stb. lefekvés előtt i utolsó étkezés lehet egy turmix, pl Ultra Loss. Fontos lenne odafigyelni az esszenciális zsírokra, mert szükségesek az anyagcseréhez és telítenek is, így pl hideg kajákhoz, mint zabkása, müzli, saláta stb. fogyaszthatod. Kellene egy multivitamin,pl Multivitamin for women és BCAA-t is javasolnék akár mozgás kközben. Az edzésed jó, ha nem terheli túl az ízületeidet, de az 5 nap szükséges bizony, bármilyen mozgás is az. Super Fat burner, L-carnitine is mehet, amik segítenek, ezekhez nem szoksz hozzá, csupán plusz mennyiségben nyújtanak a szervezte számára olyan tápanyagokat,amelyek segítik a zsírfelhasználást, az étvágycsökkentést.
A mérleg egyébként sok szempontból nem mérvadó, főleg ha látod magadon a változást. mert ha nő az izomtömeged az nehezebb mint a zsírtömeg viszont jelentősen sűrűbb tehát kisebb helyet foglaló szövet. Amikor alakulsz,akkor ez a helyzet szokott fennállni és ilyen súlybeli megtorpanások mindig előfordulnak.
A felsorolt izomcsoportokat erősítő edzéssel tudod formálni, ami lehe tsaját testsúlyos vagy súlyzós, eszközös is. Ezekhez találsz videót a BioTechUSA youtube csatornáján vagy más videókban, érdemes ezekkel heti 3 alkalommal külön foglalkozni.
Remélem tudtam segíteni :) Sok sikert!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
01
...