Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2017-04-17 19:43:57

Barba.....


Kedves Virág, nagyon régóta edzem mar, mindig is próbáltam odafigyelni az alkalomra,elég erős izomzatu zömök test állaton van, es fenék comb es csípő tájékán van nagyon makacs felesleges. Ha hizok legjobban combra es fenekére,es sajnos a karon mellem is könnyen elkezd "nőni". Az egyedüli testrészem ami viszonylag elfogadhato,az a hasam.
Valamit biztos rosszul csinálok,hogy ilyen sok mozgás mellett nem sikerül fejlodnom.
Szeretnem ha nagyjából tudnál nekem javasolni egy edzestervet ami segítene 10kg-tol megszabadulnom,valamint mi lenne a megfelelő étkezés számomra,sajnos a végletek embereként vagy zabalok vagy koplalok :(
Segítségedre számítok! Előre is koszonom
szia Barbara, le is írtad a hibádat, amin a leginkább dolgozni kell. A táplálkozás, amit nem szabad végletek szerint csinálni. itt egy cikk, olvasd el, és mazsolázz az étrendek között, keress 1500 kcal körülieket, amit tarts ezentúl folyamatosan.
https://biotechusa.hu/your-body/mit-egyunk-mit-ehetunk-dietaban/
https://biotechusa.hu/etrend/
Ha az étkezésedet rendbe rakod, minden menni fog, mert leginkább ezen múlik az eredmény :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-04-17 17:16:40

Erdei.....


Kedves Virág!
Végre elkezdenék komolyabban edzeni, de inkább futás, itthoni torna stb. Régebben 65 kg voltam, de aztán nem tudom hogyan, és miért, de lefogytam 53-ra. Ezek után narancsbőröm is lett, és nagyon zavar. Mivel nem igazán rendelkezek edzésmúlttal, ezért a te segítségedet szeretném kérni a következő(k)ben: -Milyen edzéstervet ajánlanál popsi feszesítéshez és úszógumi csökkentéshez. -Milyen Biotech-es vitaminokat vagy valamit ajánlanál futás után, edzés után?
Válaszodat előre is köszönöm!:D
Szia Anita,
a videóim közt rengeteg ötletet találsz a kedvenc popsigyakorlataimmal: https://biotechusa.hu/videok/ itt nézelődj illetve a Youtube-on :) Kitörések, lábemelések, guggolások lesznek a leghatékonyabbak.
A BioTech USA termékei közül edzés utánra egy adag Iso Whey Zero-t javaslok, előtte érdemes aminosavat fogyasztani, pl. Amino Essentials-t, vitaminok közül mindenképp javaslok egy multivitamint pl. Multivitamin for Women-t, egy C-vitamint és Calcium Magnesium-ot :) sok sikert!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-04-16 21:32:36

Vikt.....


Szia. Azt szeretném kérdezni, hogy két hónapja kezdtem el diétázni.1600kaloria naponta. Heti 2-3 alkalommal járok edzőterembe, és mellette naponta 20km biciklizek munkába. Tehát a kérdesem az lenne, hogy thermodrine-t és fat burnert szedek, plusz l-carnitin+crome edzés közben. Ezek mellé mit ajánlasz még kiegészítés képpen? Eddig szépen lement 5 kg de azóta stagnálok, immáron 2 hete. Próbálok az edzéseken változtatni mindig. Legnagyobb problémam a hasammal van. Segítségedet szeretném kérni, hogy hogyan folytassam a továbbiakban. Elnézést a hosszadalmas leírásért. Előre is köszönöm válaszod.
Szia, nem tudom milyen pontosan az étrended, azt javaslom kezdd el csökkenteni a szénhidrát bevitelt. Ha idáig az esszenciális zsírokkal nem foglalkoztál, akkor javaslom hogy napi 1-2 teáskanál lenmag olajat fogyassz el hidegen, pl salátára. akár este is. a folyadékfogyasztásra is figyelj, legyen meg a 3-4 liter naponta. én a helyedben este már csak egy turmixot vacsoráznék. A kiegészítők mellé így egy turmixot javaslok még, pl Iso Whey Zero-t és egy multivitamint pl Multivitamin forWomen-t :)sok sikert!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-04-10 13:24:39

Nóra.....


Szia! Az lenne a kérdésem,hogy az lkarnitin +krom ital es a thermo drine pro kapszula mehet e együtt és van e bármilyen hatással a fogamzásgátló hatékonyságára?
Köszi
szia, mehetnek együtt és semmilyen hatással nincsenek a fogamzásgátlóra :) hajrá!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-29 14:29:14

Evike.....


Kedves Viräg! azt szeretnem kerdezni,hogy mit ajanlasz nekem,milyen zsiregetoket,a helyes taplalkozas es rendszeres edzes melle.Mit szedhetek,hogy hatekonyabb legyen az edzes.Leginkabb ami zavar az az alhasam,kicsit megereszkedett a borom meg van is rajta felesleg,mit a leghatekonyabb amit csinalhatnek?
Szia, 1 hónap nem sok idő. Az étrendedhez ezt olvasd el: https://biotechusa.hu/your-body/mit-egyunk-mit-ehetunk-dietaban/, illetve itt találsz étrendeket: https://biotechusa.hu/etrend/ 1500 kcal körül lesz szükséged.
Az edzésben sok támaszt ajánlok: alkartámaszok, kéztámaszok, hasprések, lábemelések :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-28 11:08:56

Tamá.....


Kedves Virág!

Elsőnek is szeretnék gratulálni a sikereidhez, a kitartásod és a motivációd egyedülálló a sport iránt, csak így tovább. :)

Gyerekkorom óta foglalkozok sokféle mozgásformával, ennek ellenére van egy kis tartás problémám. A következő képen a másodikkal tudom a legjobban reprezentálni:
https://www.budopest.hu/image/data/magazin/1607/helytelen%20testtartas.jpg

Mivel követem a post-jaidat, az egyik képeden láttam egy derékövet, ennek mi a célja, segíthet abban, hogy rászoktasson, hogy mindig egyenesen tartsam a derekamat, ha sűrűn hordom? Ha nem, milyen egyéb javaslat jut eszedbe ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!
Szia, nem ez az öv nem erre való. Ez a probléma gyógytornász segítségét igényli. Ők tudják pontosan felmérni a tartáshiba fokát és a javításához szükséges gyakorlatokat. Vélhetően rengeteg törzsizom fejlesztésre lesz szükség, a farizom erősítésére és a csípőhorpasz nyújtására!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-26 19:55:51

Zsuzs.....


Kedves Virág,
Évek óta küzdök túlsúllyal,melyet sajnos egy hormonális betegség miatt sikerült megnyernem.A kérdésem az lenne hogy különösebb diéta nélkül működhet e a fogyás nyilván heti 4-5 kardio mellett és az átlagos táplálkozás mellett,főzelékek, rakott ételek, levesek stb.Több mindent próbáltam már,sajnos eddig különösebb sikerek nélkül.Minden diéta abbahagyása után amit eddig próbáltam annak befejeztével tized annyi idő alatt jött vissza a leadott kiló mint amennyi alatt lement,eddig azonban nem aportoltam.Köszönöm, Zsuzsi
Szia, hormonális problémáknál még sokkal fokozottabban oda kell figyelni az étkezésre és bizony szigorúan venni a diétát ha változást szeretnél. Igen, ha abbahagyod, visszajön minden, ez ne is legyen meglepő hiszen visszatérsz arra az étrendre, amivel több energiát viszel be mint ami szükséges a szervezetednek.
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-26 17:06:31

Tilli.....


Sajnos egy ideje egyre sűrűbben elkezdenek fájni a könyök ízületeim. Ez a fájdalom 1-2 hétig is eltarthat, kisugárzik az egész felkaromra is. Ilyen időszakokban a legkisebb terheléstől (egy szatyor megemelése) és "bedurran".
Mit javasolsz,szedjek valamilyen izület erősítőt és/vagy edzésnél hordjak a problémás területekre valamilyen védőfelszerelést?
Előre is köszönöm.
Szia, javaslom, hogy vizsgáltasd ki akár gyógytornásszal, mert millió oka lehet, akár gerinc eredetű is, de lehet hogy a bicepszed túl kötött, vagy a csuklódtól ered a baj. derítsd ki az okot mert lehet hogy tök szimpla dolog és csak mozgásban van probléma, nem az ízületben. többnyire ez a helyzet :)
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-13 14:13:12

Betti.....


Az érdekelne, hogy mellimplantátummal szedhetem-e tovább is a zsírégetőket. Pyruvat, Hca, Cla, Bcaa, Glutamin - eddig ezeket szedtem. Ezek mehetnek továbbra is?
Illetve műtét után mennyi idő múlva kezdhetek újra edzeni? Először milyen gyakorlatokat végezhetek?
Válaszodat előre is köszönöm!
Ui.: További sok sikert kívánok neked! A te képed van kint a hűtőmön, te motiválsz engem a nehezebb napokon!
Szia, persze, szedheted nyugodtan. Azt, hogy mennyi idő után milyen mozgást végezhetsz a műtét után, az orvos fogja pontosan megmondani, mert ez egyénenként és műtéti módszerenként változó. Általában a mellizmokat bekapcsoló mozdulatokat hanyagolni kell jó ideig, aztán érezni fogod, ha lassan vissza tudod tenni a gyakorlatok közé mert egyébként addig nagyon húzódik és fáj. Tehát nyomások, függeszkedésben végzett gyakorlatok, magas tartásban végzett gyakorlatok nem igazán fognak menni. és lassan tudod őket majd visszaépíteni a gyakorlataid közé.
Köszönöm a kedves szavakat, Neked is sok sikert!
Üdvözlettel,
Kiss Virág
2017-03-11 14:24:47

Kreut.....


Kedves Virág!
Végre elkezdenék komolyabban edzeni, de még nem feltétlen szeretnék a terembe menni, inkább maradnék otthon. Mivel nem igazán rendelkezek edzésmúlttal, ezért a te segítségedet szeretném kérni a következő(k)ben: -Milyen edzéstervet ajánlanál? -Milyen eszközöket ajánlanál? -Milyen tápkiegészítőket ajánlanál (ha ilyen korosztálynak ajánlanál egyáltalán) -Milyen értendet ajánlanál? A súlyomat szeretném növelni és elég tapasztalatlan vagyok még:D
Válaszodat előre is köszönöm!:D
Szia Márton, ahhoz hogy komolyabban, eredményesebben edz, nem biztos, hogy az otthoni edzés elég lesz. A saját testsúlyos gyakorlatok inkább a relatív erőt fejlesztik, tömeget egy idő után nem igazán hoznak. Látod, a streetworkoutosok is atletikus, szálkás, de nem túl tömeges fizikummal rendelkeznek. Eszközöknek inkább a kézisúlyzót, gumikötelet, GFlexet vagy TRX-et, medicinlabdát ajánlanám. Gyakorlatokat tudsz böngészni a YouTube-on, edzéstervet sajnos ehhez nem tudok írni, mert egyrészt nem ezzel a mozgásformával foglalkozom, másrészt nem tudom pl. hányszor edzenél egy héten, milyen a mozgáskultúrád, milyenek az arányaid stb. Táplálék-kiegészítőkből multivitamint és fehérjét mindenképp javasolnék, pl Multivitamin for Men-t és Iso Whey Zero-t. Étrendekből a 2000-2400 kcal körüli étrendeket javaslom, ehhez itt találsz segítséget: https://biotechusa.hu/etrend/
Üdvözlettel,
Kiss Virág
01
...