Szakértő válaszol
Nem: Férfi: Nő:
év
kg
cm
Frissítse be a képet!
Keresés
2021-04-07 16:30:34

Zsane.....


Szia! Csatlakoztam a Lifestyle programhoz és az lenne a kérdésem, hogy az edzésterv A-B napokra van lebontva. Ezt hányszor kell egy héten és milyen ütemezésben?\nAz étrendben nincsen beépítve az edzés utáni fehérjeturmix, ezt akár pluszban a napi étkezés mellé fogyasszam? Carbox kell-e a turmixba?
Szia Zsani, ABA, BAB rendszerben végezd az edzéstervet, egy héten 3x. fehérje mehet pluszban edzés után illetve carbox nem kell ha fogyni szeretnél :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-04-05 15:08:33

Tibor.....


Azt szeretném kérdezni, hogy az edzésterv előír nekem kézisúlyzóval való edzést is. Közel jöbőben szeretnék venni súlyzókat, csak abban kellene a segítség, hogy kb milyen nehezek a megfelelőek számomra amivel fejlődni tudok,mivel az edzés terv ezt nem írja le pontosan. Válaszát előre is köszönöm! :)
Szia, azért nem ír az edzésterv súlyt, mert ez egyénfüggő. a megfelelő súly az, amivel az adott ismétlésszámot éppen hogy végig tudod csinálni szabályosan, tehát erőlködve de szabályosan kell tudni megcsinálni azt a mennyiséget :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-04-04 19:26:20

Luca.....


Szia, ha egy héten párszor 5-10g-mal több fehérjét eszünk mint a napi szükségletünk az probléma? vagy történik valami?
szia, nem, semmi sem történik, amúgy is inkább hajlamosak vagyunk a szükségesnél kevesebbet fogyasztani. Nagyjából 1,2-1,5g / ttkg a napi szükségleted de látod, ez sem egy kőbe vésett dolog. 5-10g gyakorlatilag semmit sem jelent, ha egészséges vagy amúgy :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-04-04 06:16:43

Nemes.....


Kedves Dóra\nJelentős túlsúlytól szeretnék megszabadulni.\nSzívesen vennék egy pár tanácsot táplálkozással, táplálékkiegészítőkkel mozgással kapcsolatban.\nKöszönettel :Gabi
Kedves Gabi, szíves figyelmedbe ajánlom Lifestyle programunkat amit a Link oldalon érsz el, itt egy kérdőív alapján összeállítjuk az étrendedet, edzéseidet és segítünk a Facebook csoportban ha kérdésed lenne :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-04-01 19:11:20

Orbá.....


Egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen időben érdemes reggelizni, ha esetleg reggel ébredés után úgy érzem hogy egyáltalán nem vagyok éhes akkor is egyek, vagy nyugodtan várhatok pl 10 óráig amikor már megjön az étvágyam, ezzel kihagyván a reggelit. Válaszát előre is köszönöm! :)
Szia, egész nyugodtan várj 10-ig, a kötelező ébredés utáni reggelizés már elavult nézet :) nem kell enni ,ha nem vagy éhes vagy nem kívánod az ételt :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-03-12 21:10:47

Halá.....


Tiszteletem! Egy kerekesszékes férfi vagyok e miatt nekem a mozgás nagyon nehézkes sok mindennel próbálkoztam már hogy leadhassam a feleslegemet. De sajnos még nem találtam megoldást a gond megoldására ezért szeretném az ön segítségét kérni. Sajnos kézi kerekesszék használatára az állapotom miatt nincs lehetőségem mit tehetek?
Szia Gábor, az egyik amivel fogyhatsz az az étrend, amire oda kellene figyelni. Ezt a jelenlegi étrendedhez kellene alakítani, abból kiindulva, erről nem írsz igazán, de pl kiindulásnak célszerű lenne úgy alakítani az étrendedet, hogy reggel inkább zsír-fehérje, napközben két étkezés szénhidrát-fehérje-zsír tartalommal és este inkább fehérje-rost vagy vacsi helyett turmix, pl Ultra Loss.
az edzés tekintetében kérdés, hogyan tudsz mozogni, sok-sok lehetőséged van, pl karergométerrel tudsz kardiózni, illetve felsőtest edzéshez gumiszalagos gyakorlatokat javaslok :) ehhez célszerű gyógytornászt felkeresned, pl itt van a szakértők közt Pajk Meli aki biztosan sok gyakorlattal tud segíteni. vagy youtube-on is kereshetsz ilyesmiket.
huh körbenéztem, van egy-két katasztrófa videó... ő pl jókat csinál Link
Link ez jó és a csatornán is érdemes körbenézni :)
sok sikert!
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-03-03 18:13:27

Varga.....


Most kezdtem a fogyókúrát es nem tudom milyen otthoni edzést végezzzek ahoz hogy rendesen menjenek a kilók!
Kedves Barbara, figyelmedbe ajánlom a Lifestyle programunkat, ahol célodnak, adottságaidnak megfelelő étrendet, táplálék-kiegészítő csomagot és edzéstervet kapsz, itt választhatsz otthoni edzéstervet is. Valamint a Youtube csatornánkon is találhatsz otthoni edzésvideókat. Heti 3 erősítő edzés mellett javaslom, hogy végezz heti 2-3 aerob jellegű edzést is, ha nincs orvosi ellenjavallat. pl szobakerékpár, kocogás, tempós séta stb. Link
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-02-22 16:25:01

Szent.....


Kedves Dóra!\n\nOtthoni edzéstervet szeretnék kérni.\n\nÜdvözlettel : Szentmiklósi Nóra
Kedves Nóra, a Lifestyle programunkba csatlakozva tudok biztosítani otthoni edzéstervet, amit a biotechusa.life oldalon érsz el, vagy ajánlom figyelmedbe youtube csatornánkat, ahol szintén komplex edzésterveket találsz: jobb oldalon láthatod a lejátszási lista összes videóját: Link
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-02-18 19:17:43

Rená.....


Szia. Kèrdèsem az lenne, hogy a super fat burner-t mikor kell szedni? A termèkes szórólapon reggel ès ebèd elött kell bevenni,a kapszulán viszont egyszer, evès elött fèl órával. Köszönöm a választ: Renáta
szia, 2x2 tablettát szükséges belőle bevenni, ha nincs edzésed, akkor az kettőt reggel, ha bírja a gyomrod, reggeli előtt, krttőt vacsora előtt, edzésnapon pedig az egyik kettőt reggel, a másik kettőt edzés előtt :)
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
2021-02-04 10:22:42

Nagyb.....


Szia!Segítséget szeretnék kérni,10kg-t szeretnék lefogyni.Hogyan kezdhetném el,milyen sportot,kaját és táplálék kiegészítőt szedjek a cél eléréséhez.Igazából szeretnék izmos szálkás lenni:)Előre is köszönöm!
Szia, a legjobb választás Neked a Lifestyle program lenne, mert ott a tápkieg csomaghoz kapsz egy étrendet és edzéstervet is, így minden egyben megvan :) www.biotechusa.life
Üdvözlettel,
Nagy Dóra
01
...