Proteines kókuszgolyó

2014-11-05 11:12:00

Előfordult már, hogy valami édességre vágysz és nincs kedved és időd sütögetni? A kókuszgolyóról köztudott, hogy gyorsan elkészíthető és most egy magasabb fehérje és alacsonyabb szénhidrát tartalmú változatot javaslok. Ugyan diétás recept, mégsem fogsz csalódni, az íze úgyis mondhatjuk teljesen valósághű! Ha némi csavarra vágysz, akarj többet! Turbózd fel a fehérjét: a szokásos csokis vagy vaníliás íze helyett válassz a különlegesebb ízvilágok közül. Mit szólnál mondjuk egy fahéjas verzióhoz vagy inkább banánnal tudod elképzelni? A választás a te kezedben van.

 

Proteines kókuszgolyó diétás receptHozzávalók:

 

  • 100g fehérjepor
  • 120 g zabpehely
  • 20 g mogyoró
  • 2 teáskanál fekete kakaópor
  • kb 50 ml kókusztej
  • 2ek. cukormentes baracklekvár
  • kókusz reszelék

 

Elkészítés:

  1. A hozzávalókat a kókuszreszeléken kívül egy tálba tesszük és összegyúrjuk, a kókusztejet a végén adagoljuk hozzá a szükséges mennyiségben.
  2. Vizes kézzel kis golyókat formálunk belőle és kókuszreszelékbe forgatjuk.

Jó étvágyat!

Silye Gabriella

BioTechUSA Protein Express Magosi Zsombor ajánlásával


KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

KÉRDEZD GABRIELLÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

Silye Gabriella TERMÉK TIPPJEI

FACEBOOK