10 tipp a zsírégetéshez

2017-08-14 14:28:00

A diétázok többsége amilyen nagy vehemenciával fut neki a fogyókúrának, olyan hamar keseredik el, majd adja fel néhány hét, ne adj isten nap után, ha nem jönnek a várva várt eredmények. Pedig néhány egyszrű tipp betartásával tényleg nem olyan nagy ördőngösség néhány plusz kilótól megszabadulni. Mik azok az általános tévhitek, hibák amiket sokan elrontanak a diéta során?

Nézzünk néhány egyszerű tippet, a sikeres diétÁhoz:

  1. Ne koplaljunk!  Alapanyagcsere alatti kalóriabevitel tilos, mert a szervezet raktározással reagál rá és gátoljuk hosszútávon a fogyást, az ideális súly elérését.


  2. Étkezzünk rendszeresen, 3-3,5 óránként, hogy elkerüljünk a rendszertelenségből adódó raktározást és folyamatosan legyen energiánk, így megakadályozható a farkaséhség miatti túlevés.


  3. Elegendő fehérjebevitel (függ az edzésmennyiségtől, típustól), hogy a szervezet ne bontsa le az izomtömeged, hisz köztudott, hogy az izom magasabb energiafelhasználást eredményez.Ultra Loss - 500 g


  4. Pihenj eleget (7-9 órát), mert a fáradság nemcsak megnehezíti a diéta tartását, mert édeset, egyszerű szénhidrátokat kívánunk, hanem a zsírégetés is lassul.

  5. Az étkezések időzítése nagyon fontos. Az edzés előtti összetett természetes szénhidrátbevitel segíti az edzés hatékonyságát, megakadályozza a rosszulléteket, viszont például az esti edzések utáni magasabb szénhidrát visszatöltéssel megakadályozzuk a zsírbontást. Este a vacsora már csak fehérje és zöldségek legyenek.

  6. Figyelj a folyadékbevitelre, ami minimum 30ml/testtömeg kg legyen, és ehhez adódik hozzá a sport alatti folyadékvesztés és az esetleges nyári hőség miatt i izzadás. De ez ne üdítőkből történjen, hanem vízzel vagy cukor és koffeinmentes gyógyteával. A 100% gyümölcsleveknek is magas a cukortartalma, a benne lévő gyümölcsök miatt.


  7. Tudd, hogy mennyit és mit eszel! Érdemes rászánni egy kis időt, hogy pontosan felmérd mit ettél és mennyit, ami hízáshoz vezetett. Ezen kell módosítani, így a leghatékonyabb a végeredmény, mert minden ember szervezete más, más az anyagcserénk, más táplálékra van szüksége a szervezetünknek, ahhoz, hoyg hatékonyan zsírégető módba kapcsoljon. Remek ingyenes tápanyag kalkulátorok vannak már. Ismerd meg a táplálékok összetételét, mert sok mindennel nem vagyunk tisztában.


  8. Fogyassz zöld teát rendszeresen! A zöld tea a legkevésbé feldolgozott teafajta, és ez tartalmazza a legtöbb antioxidáns polifenolt. Naponta 3-4  csésze zöld tea jelentősen hozzájárul szívünk és a keringés-rendszer egészségének megőrzéséhez, segít méregteleníteni - amire diéta idején különösen fontos.


  9. Minden étkezéshez egyél zöldséget! A szervezet elhízásához legtöbb esetben az is nagy mértékben hozzájárul, hogy a helytelen életmódnak, rossz táplálkozási szokásoknak köszönhetően szervezetünk erősen elsavasodik. Ahhoz, hogy az egészséges kémhatás visszaálljon fogyassz minnél több zöldséget, ezzel is támogatva a lúgosítást.


  10. Elengedhetetlen a jó zsírok fogyasztása (pl. olajos magvak, avokádó), nemcsak a hormonrendszer működéséhez, az energiaszint stabilizálásához is, hisz csökkentik a glikémiás indexet, lassítják a szénhidrátok vércukorszint ingató hatását, stabil energiát biztosítva, de a zsírégetést is elősegítik.

 

Silye Gabriella

 



 


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

» diéta » edzés » egészséges életmód » BioTechUSA » zsírégetés »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK