Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Miért érdemes táplálék-kiegészítőket fogyasztani?

2017-01-10 10:31:00

Rengeteg tévhit kering a táplálék-kiegészítőkről, amelyek gyakran szkeptikussá tehetik az embert. Pedig fontos, hogy megértsük, a bevizsgált és folyamatos ellenőrzés alatt álló, biztonságos forrásból származó táplálék-kiegészítők nem károsak, sőt tőlünk nyugatabbra a mindennapi étkezés részét képezik. Természetesen fontos megemlíteni, hogy a táplálék-kiegészítők NEM helyettesítik a megfelelő napi étkezést, de azt kiegészítve hozzájárulhatnak céljaink eléréséhez és az egészségünk fenntartásához!

  1. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az élelmiszerek tápanyag tartalma folyamatosan csökken köszönhetően a különböző gyártási eljárásoknak, szennyezéseknek stb. És akkor még csak arról a – például - gyümölcsről beszélünk, amit a fáról leszedünk és nem említettük hibás elkészítési technikákat, mint például a túlfőzés, az olajban áztatás, ami szintén a szükséges tápanyagok elvesztését okozza.Super Fat Burner - 120 tabletta

  2. Civilizációs megbetegedések megelőzése és leküzdése szempontjából sem elhanyagolható a
    táplálék-kiegészítők szerepe. A magas fehérje, Kalcium és D-vitamin bevitel fontos csontritkulás esetén, az Omega 3 bevitelt érdemes megfontolni magas koleszterin szint esetén, ha fogyni szeretnél, érdemes a diétás étrendedet kiegészíteni CLA-val, termogenikus zsírégetővel, l-karnitinnel stb.

  3. A táplálék-kiegészítők fontos ismérve, hogy nem tartalmaznak felesleges tápanyagokat, mint például egy fehérje forrás mellett telített zsírok és szénhidrát. Könnyen kalkulálható, tiszta tápanyag, amit számos étel elkészítésére lehet használni például egy fehérje esetén. Süthetsz belőle diétás süteményt is. Nagyszerűen kiegészíti az étrendedet, akár fogyni, akár hízni szeretnél.

  4. A sportolók tápanyag igénye nagyobb, mint az átlagembereké. Ez nem csak élsportolókra vonatkozik, de azokra is, akik napi szinten űznek valamilyen mozgásformát. A napi tápanyagbevitel csak részben tudja fedezni a megnövekvő szükségletet főleg, ha például a fehérje igényről és arról van szó, hogy fejlődjön az izomzatunk, állóképességünk, változzon az alakunk.

  5. Élsportolói igények kielégítésére az átlagos táplálkozás és az élelmiszer boltok kínálata nem megfelelő. Az erőszint növeléséhez szükséges kreatin mennyiséget, vagy a megfelelő értágító és bedurranást eredményező Arginin mennyiséget ételekkel bevinni lehetetlen.

  6. A nem megfelelő minőségű, rendszertelen táplálkozást megsínyli az emésztőrendszerünk. Sokan szenvednek manapság emésztőrendszeri problémákkal, különböző érzékenységgel, allergiákkal, gyomorsav problémákkal, amelyeken sokat segíthetnek az első osztályú minőségű tápanyagok, amelyek a táplálék-kiegészítőkben megtalálhatók.


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

zsírégető » Omega3 » CLA » BCAA » L-carnitine » vitamin » fehérje » táplálék-kiegészítő » Get more » Akarj többet » BioTechUSA » D-vitamin »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK