Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Hogyan kezdjünk neki az edzőtermi edzésnek?

2017-03-16 15:29:00

Eljátszottál már a gondolattal, milyen jó lenne konditerembe járni edzeni? Tetszenek a fitnesz modellek és Te is szeretnél úgy kinézni? Csak éppen a bátorság hiányzik hozzá? Mitől félsz? Attól, hogy nem fogsz elsőre magabiztosan mozogni a gépek között? Hogy ciki lesz bénázni és kinevetnek a többiek? Higgy magadban és hidd el, nem így fog történni.

 

Bár első alkalommal mindenkinek új ez az edzésforma, de gondolj bele, hogy ahányszor termet váltasz, vagy máshova mész edzeni, mindenhol meg kell küzdened az „első alkalommal” és ezzel a haladók is ugyanígy vannak. Mindenhol másmilyen gépek vannak, máshogy vannak elhelyezve, más a társaság, a légkör. Ráadásul egy edzőteremben szinte mindenki saját magával van elfoglalva és nagyon nagy és sok hibát kell ahhoz elkövetni, hogy valaki felhívja magára a figyelmet, vagy – helyesen mondva - elvonja az edzőtársak figyelmét saját magukról. Te is azért mész, hogy alakíts, formálj magadon, Te se törődj senki mással.


Mi a jó megoldás, ha bizonytalan vagy? Nézd meg az adott edzőterem honlapján a személyi edzőket és fizess be egy-két alkalomra, amíg megszokod a légkört, a gépek elhelyezkedését és megtanulsz legalább néhány alapgyakorlatot helyesen végezni. Ha van teremedző, annál jobb, mert neki pontosan ez a dolga!


Ha mindezen túlestél, mutatok egy kezdő, egyszerű gyakorlatokból álló gyakorlatsort, amit heti két alkalommal végezz! Ez egy úgynevezett teljes testedzés lesz, ahol minden nagyobb izomcsoportodat átmozgatod. Fontos, hogy fokozatosan terheld magad egyre nagyobb súlyokkal, hogy az idegrendszered, az ízületeid és izmaid ráérezzenek az újfajta terhelésre.


Iso Whey Zero - 500 gMilyen táplálék-kiegészítőt fogyasszak?
Függetlenül attól, hogy mi a célod, az edzéshez nagyon praktikus táplálék-kiegészítő egy multivitamin, pl. One-a-day, amit minden nap fogyassz, illetve egy fehérje turmix, pl. Iso Whey Zero, amelyet edzés után mindenképp javaslok. Finom jutalom a kemény munkáért. Edzés közben ne feledkezz meg arról, hogy legalább fél liter vizet elfogyassz!


Super Fat Burner - 120 tablettaHa fogyni szeretnél, érdemes edzés előtt egy L-carnitine kiegészítőt fogyasztani, pl. L-carnitine + chrome-ot, napközben pedig Super Fat Burnert.


Ha izomtömeg növelés a célod, akkor BCAA-t és glutamint javaslok edzés előtt vagy alatt fogyasztani.


Sok sikert!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

izomtömeg növelés » konditermi edzés » konditerem » edzőterem » erősítés » fitnesz » kezdő » edzés » Akarj többet » BioTechUSA » tömegnövelés » szálkásítás »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK