Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Mivel kombináld a fehérjét?

2017-03-17 10:31:00

A különböző célok és sportágak különböző táplálék-kombinációt igényelnek, ezekből mutatunk be néhányat!

Tömegnövelés:
Tömegnövelés időszakában a fehérje az izomépítéshez szükséges alapvetően, mint tápanyag. Azonban az izomépítést és az ehhez szükséges optimális állapot elérését más táplálék-kiegészítőkkel is segíteni tudod. A következő kombinációt javasoljuk:

Nitro Pure Whey - 908 gFehérje + szénhidrát (tömegnövelő) + kreatin + edzés előtti energizáló + multivitamin, pl.:

  • Nitro Pure Whey + Carbox  (vagy a kettő helyett pl. Muscle Mass)+ Crea Trans + Nitrox Therapy + Daily Pack

Komplex edzés utáni megoldásként az After is kiváló megoldást nyújt, ha az aminosavakat, szénhidrátot és kreatint szeretnéd egyetlen itallal megoldani.

 


Fogyás:

Fogyás időszakában a fehérje az izomtömeg megőrzésére és az anyagcsere szintjének fenntartására szolgál. Ráadásul remekül laktat és desszert helyett is kiváló ötlet. Így akár étkezéshelyettesítésre is alkalmazhatod. Edzés után azonban az a fontos, hogy minél hamarabb felszívódjon. A fogyást segítheted más táplálék-kiegészítőkkel is. Iso Whey Zero - 908 g


Fehérje + vitamin + zsírégetést segítő hatóanyagok, pl.:

  • Iso  Whey Zero + Multivitamin for Men/Women + L-carnitine+chrome + Thermo Drine + CLA

 

Hobbisport egészségmegőrzés céljából:
Az étkezéssel bevitt fehérjemennyiség sokszor nem megfelelő, ugyanakkor vágyhatunk néha valamilyen egészséges édességforrásra, amire kiváló a fehérje. Akár aerobikra jársz, akár funkcionális edzéseket folytatsz, edzés után elfogyasztva a fehérjét, nagyban segíti a regenerációdat.  Az energizálás és teljesítményfokozás neked is jól jöhet, ha egy nehéz nap után mész edzésre.

One-A-Day - 100 tabletta
Fehérje + multivitamin + energizáló + esszenciális zsírsavak, pl.:

  • Nitro Pure Whey + One-a-day + Super Nova + Omega 3

 

 

 

Tejcukor érzékeny vagy? Rice Protein 500g
Akinek Tejcukor érzékenysége, vagy tejérzékenysége van, válassza a növényi fehérjéket, amelyek segítenek a probléma megoldásában. Bár a növényi fehérje források nem szívódnak fel olyan hatékonyan, mint az állati származékok, mégis több segítséget nyújtanak a por és turmix állag miatt, mintha szilárd növényi forrásokat fogyasztanánk. Ajánljuk a Rice Proteint.

Lefekvés előtt
Este a lassabban felszívódó fehérje források előnyösebbek, hiszen az alvással töltött több óra során nem tudunk aminosavakat magunkhoz venni, a lassú felszívódású fehérjék pedig megoldják ezt a feladatot. Ilyenkor a Casein Protein lehet a legjobb megoldás, hiszen a tejfehérje lassabban szívódik fel.


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

» edzés » sport » tömegnövelő » protein » fehérje » diéta » szálkásítás » tömegnövelés » testépítés » fogyás » BioTechUSA »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK