Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Zsírégetés mesterséges stimulánsok nélkül? – Létezik! 1. rész

2017-06-09 10:46:00

A legtöbben folyamatosan küzdünk a jó alak megszerzéséért, megtartásáért; szinte élethosszig tartó célunk megszabadulni néhány kilótól, centitől – s bár a zsírégetőszerek kecsegtető megoldást kínálnak, sokan nem mernek, vagy épp nem akarnak semmi szintetikusat beszedni. Ha Te is közéjük tartozol, ne csüggedj: a diétád ezek nélkül is sikeres lehet!


Hirdetés

Sokat ismételt alapigazságok a táplálék-kiegészítőkről

Ahogy a tápkiegek szedését népszerűsító írásokban, így az ezek nélkülözhetőségének kapcsán is el kell, mondjuk, hogy:

  • Csodabogyók nem léteznek; ha nincs rendben az étrended és nem mozogsz eleget, nem fog menni a zsírégetés – ennek fordítottja is igaz: ha a fogyás két alappillére jól be van lőve, nem feltétlen szükséges plusz pénzt kiadnod kiegészítőkre.
  • Ha kezdő vagy és mondjuk soha életedben nem sportoltál, nagyon látványos változásokon tud keresztül menni a tested, pusztán attól a ténytől, hogy elkezded megdolgoztatni az eddig lustálkodó üzemmódban működő izmaid – teljesen fölösleges még stimulánsokkal is bombáznod azokat.
  • Helyi zsírégetés nincs, és ezen a kapszulák sem segítenek – ha azért térsz be a szakboltba, hogy valamivel „szedjék már le Rólad” a hasmenti zsírpárnákat, könnyen zsákutcába jutsz.
  • A kiegészítők egyik előnye, hogy valamiféle motivációt is nyerhetsz általuk: akár az energiaszinted megnövelésével, akár a tűrőképességed kitolásával, akár a regenerációs időd lecsökkentésével (és önmagában az a tudat is ad egy löketet, hogy kiadtál egy rakat pénzt rájuk, akkor nem „csalhatsz”). Hasonló metódust válthatsz ki, ha alternatív eszközöket vetsz be, például meditálsz, agykontrollozol (vizualizálod magadban az elérni kívánt eredményt), körül veszed magad az egészséges életet szimbolizáló ételekkel, tárgyakkal, színekkel, képekkel, jógázol – és nem utolsó sorban pihensz, pihensz, pihensz!

 

Természetes serkentők, szálkásítást elősegítő ételek

Akad néhány olyan, a minden napjainkban talán már eddig is alkalmazott hatóanyag, táplálék, ami teljesen ártalmatlanul és szinte kockázatmentesen felturbózhatja a diétádat, energiával látja el a szervezeted:

  • koffein (jó minőségű kávé, kínai, maté vagy zöld tea);
  • rostok (zabkorpa, zöldségek, útifű-maghéj, teljes kiőrlésű liszt, egyéb őrlemények);
  • vitamindús, omega 3 tartalmú ételek (zöldségek, alacsony kalória-tartalmú gyümölcsök, magvak, olajok mértékkel – például salátához, tengeri herkentyűk, avokádó);
  • sovány fehérjében gazdag étrend (csirke-, pulykamell, halak, tojás, sovány túró, cottage cheese);
  • bizonyos fűszerek (például a fahéj jó hatással van az inzulin anyagcserére, a gyömbér segíti a méregtelenítést, emésztést, a curry gyulladáscsökkentő, immunerősítő);
  • fokozott vízfogyasztás (támogatja a szervezet természetes méregtelenítését, szebb lesz a bőröd, ami a fogyás során különösen fontossá válhat).

 

Ha arra is kíváncsi vagy, mik azok az edzésmódszerek, illetve a rendszeres mozgást kiegészítő tevékenységek, amik szintén támogatják a természetes zsírégetést, cikkünk folytatását is olvasd el!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

táplálék-kiegészítő » fogyás » szálkásítás » zsírégető » stimulánsmentes » zsírégetés » BioTechUSA »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK