Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

IsoTonic – Hogy a félmaratonod (is) sikeres legyen.

2017-08-29 14:39:00

A hosszútávú, ciklikus sportokban az optimális teljesítményt, a helyesen megválasztott és begyakorolt intenzitáson túl, a szénhidrátok és elektrolitok folyamatos visszapótlása határozza meg. Ehhez, az Endurance termékcsaládban megtalálható, népszerű izotóniás italpor, az IsoTonic nyújthat segítséget. Íme, néhány ajánlás, hogy hogyan is fogyaszd.

A hígabb biztonságosabb

Személyes tapasztalat és ajánlás azoknak (is), akik érzékeny gyomrúak, hogy a csomagoláson feltüntetett 500 ml helyett, inkább 700 - 800 ml vízben old fel. Akár meleg lesz, akár nem, izzadni fogsz és folyadékot is vesztesz-> sűrűsödik a véred. Az ideális egyensúlyi állapot (homeosztázis) fenntartásához a folyadéktereid sűrűségénél hígabb folyadékra van szükséged, hogy ne a gyomorgörcs, émelygés, netán hasmenés kísérje végig a futásod.

 

Ha elektrolit is van, akkor minden van

Az IsoTonic Na+-, só tartalma jelentősen hozzájárul a folyadék hatékony feszívódásához a B6-vitamin+magnézium+C-vitamin kombója pedig a görcsök elkerüléséhez, fáradtság kitolásához.

 

Szokj hozzá időben

A versenyig még bőven van időd, hogy bármelyik ízű IsoTonic port kipróbáld. Kell időt hagyni az emésztésnek és az immunrendszernek is, hogy megbarátkozzon az eddig ismeretlen frissítőddel. Glutén-, és laktózmentes. Ha nyugodt, edzéskörülmények közt már „összebarátkoztatok”, akkor jöhet a hétvégi, versenyre hangoló tempófutás. Az már egy egészen más stressz lesz a szervezetnek, így az emésztésnek is. Ha itt sincs gond, akkor jöhet a nagy felvonás. Jó páros lesztek!

 

Tervezz, hogy értékelhess is

Az alábbiakban látod a „Wizz Air Budapest Félmaraton” frissítési pontokat, kínálatát az egyes kilométereken. Érdemes áttanulmányozni és akár az edzésen gyakorolt frissítést ezek alapján felépíteni.

 


 

Táv (km)

Helyszín

Kínálat

3,2

Bajcsy Zsilinszky út - József Attila u. sarok

víz

7,1

Budai alsó rakpart, Halász utcai lehajtótól délre

víz, BioTechUSA IsoTonic, banán, szőlőcukor

11,1

Pázmány Péter sétány Rákóczi híd felőli vége

víz, BioTechUSA IsoTonic, banán, szőlőcukor

14,4

Pesti alsó rakpart, MAHART Nemzetközi Hajóállomásnál

víz, BioTechUSA IsoTonic, banán, szőlőcukor

16,1

Bajcsy Zsilinszky út - József Attila u. sarok

víz, magnézium, szőlőcukor

18,2

Ferdinánd híd alatt

víz, BioTechUSA IsoTonic, banán, szőlőcukor, magnézium

19,4

Dózsa György út - Szabolcs utca sarok

víz, Coca-Cola, szőlőcukor


(forrás és további infók: http://www.futanet.hu/cikk/32-wizz-air-budapest-felmaraton-frissites)

 


 

A következő cikkem, „10 tipp a WizzAir Budapest Félmaraton” sikeres teljesítéséhez is hamarosan érkezik. Addig is gyűjtsétek a minőségi kilométereket és figyeljetek a visszapótlásra.

 

Janota Zoltán

@johnnyghostleader

BioTechUSA –állóképességi szakértő

15x ironman finisher

triatlon edző

Csatlakozz Facebook eseményünkhöz!


Hirdetés


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

Endurance » italpor » izotóniás » verseny » félmaraton »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK