Casein Zero, avagy az este megmentője

2018-02-23 12:39:00

Kevesen tudnak róla, hogy a lassú felszívódású fehérje – mint a kazein tejfehérje – fogyasztása éjszaka is ellátja izmainkat minden jóval és hozzájárul az izomépítéshez és -megtartáshoz. Nézzük csak a tényeket!


A fehérjére kötelezően szükséged van, ha sportolsz!

Ez egy kikerülhetetlen és megdönthetetlen igazság. Lehet vele vitatkozni, lehet ellene ágálni, de elég, ha a józan paraszti eszedet használod, és rájössz, miért kötelező a fehérje.


Mi is a fehérje?

Mindenféle tudományos, érthetetlen maszlagot nélkülözve: a fehérje az izmaid építőanyaga. Ha hobbiszinten sportolsz, akkor teljesen felesleges ennél mélyebben belemásznod a dologba. Viszont ez egy olyan tény, amit soha nem szabad szem elől tévesztened.

 


 

Gondolj csak bele, tudsz-e az életben BÁRMIT is építeni, ha pont az építőanyag hiányzik hozzá?

Mondjuk olyan helyzetbe kerülsz, hogy végre felépítheted a saját házadat. Próbáld csak ki, hogy odarendeled a munkagépeket, a munkásokat, még a mobil vécékről is gondoskodsz :) De téglát, maltert, betont, stb., tehát az építőanyagot, azt nem biztosítod. Szerinted mikor fog felépülni a hőn áhított házad?

Aki sportol, annak szüksége van ehhez némi izomzatra. Kinek többre, kinek kevesebbre, ez igazán a választott sporttól függ. De ha a fizikumodat akármilyen irányban fejleszteni akarod, akkor ehhez extra mennyiségű izomra van szükséged, hiszen egy megnövekedett fizikai terheléssel kell megbirkóznod.

Teljesen mindegy, hogy testépítői ambícióid vannak, vagy csak jobban akarsz futni. Izmot kell hozzá építened. Márpedig ez is ugyanolyan építkezés, mint a házad felépítése. Nem fog menni, ha nem biztosítod hozzá az építőanyagot.

Vigyük tovább ezt a példát. Mondjuk megvan a házadhoz az építőanyag, de nem passzol a házadhoz. A téglaházhoz egy halom betont hoztak oda, vagy vályogból akarják neked megépíteni. Vajon kielégítő lesz számodra a végeredmény? Nem hiszem.

De mondok még egyet. Megvan a megfelelő építőanyagod. De ahelyett, hogy minden napra a megfelelő mennyiséget biztosítanád, egyszerre ráöntöd a munkásokra az egészet, hadd boldoguljanak vele, vagy a másik, nem túl előnyös eset, ha néha viszel belőle, de aztán ha elfogy, utána órákig áll a meló, mire új adagot kapnak.... egyik sem követendő gyakorlat, ugye?

 


 

A fehérjékkel sincs ez másképp. Ha eredményes akarsz lenni, akkor olyan fehérjét kell biztosítanod a szervezeted számára bizonyos időpontokban, amelyek a céljaidnak leginkább megfelelnek, és lehetőleg folyamatos, kiegyensúlyozott aminosav ellátottságot biztosítanak, nem pedig egy lökésszerű építőanyag-fröccsöt, utána nagy szünetekkel.

 

Egy általános fehérjénél alapvető fontosságú, hogy:

-      kiválóan hasznosuljon

-      ne okozzon emésztési problémákat

-      hosszan tartó aminosav utánpótlást biztosítson

-      és persze nem hátrány, ha az íze is kiváló :)

 

Casein Zero - 908 g

Sportolók számára már régóta ismert tény, hogy számukra a legkiválóbb fehérjeforrások az állati fehérjék. Amennyiben az a szempont, hogy minél hosszabb ideig tartó aminosav ellátottságot biztosítson számunkra az adott termék, úgy nem vitás, hogy kazein a legjobb választás. Akár órákon keresztül képes „csorgatni” a tápanyagokat az izmaink számára, és nem mellékesen, teltségérzetet is biztosít, ami egy diéta ideje alatt igazi megváltás lehet.

Ilyen típusú fehérje készítmény például a Casein Zero: kiemelkedően magas (80%-os) fehérjetartalommal rendelkezik, továbbá laktóz-, glutén- és cukormentes, így különféle diétákba is jól beilleszthető. Késői esti alkalmazása is kifejezetten előnyös.

Eredmény: kiegyensúlyozott fehérje utánpótlás akár alvás közben is, és elfelejtheted az esti éhségrohamokat!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

tejfehérje » kazein fehérje » kazein » Casein Zero » BioTechUSA » lassú felszívódású fehérje »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK