Diétás étrend 100kg-os testsúlyhoz

2018-01-18 16:28:00

Szeretnél végre lefogyni 100kg alá? Itt egy étrend, ami iránymutatóként segíthet abban, mikor, miket érdemes enned a siker érdekében!

Reggeli:
Tojásrántotta 6 tojásból, amiből csak 2 sárgáját teszel bele, valamint zöldségeket (gomba, hagyma, paradicsom). Hozzá 2 szelet barna kenyér, tea. Mellé paradicsom, zellerszár, 1 kanál lenmagolaj

Tízórai:
40 g zabpehely, 1 doboz joghurt, pár szem málna, eper, szeder vagy más bogyós gyümölcs

Ebéd:
50 g főtt bulgur, 200g vegyes zöldség mellé (brokkoli, sárgarépa, karfiol, cukkini stb.), párolva, 150 g csirkemell roston sütve, cukormentes dresszinggel (pl: natúr joghurtba reszelt kígyóuborka, só, fokhagyma, paprika)

Uzsonna:
1 adag fehérje turmix, 1 banán

Vacsora:
40g barna rizs, 150g tengeri hal, roston sütve, 150g zöldség vagy 60-80g vegyes saláta két evőkanál natúr joghurt dresszinggel, a vacsora helyettesítést olykor bízhatjuk egy MRP-re amely a neve az étkezés helyettesítésre utal! Ilyen termékeink az Ultra Loss vagy a Meal Replacement!

Napközben fogyassz 3-4 liter cukor- és szénsavmentes folyadékot!

Tápkiegészítők, melyek segítségedre lehetnek a diéta mellett:

Étrendkiegészítésre One-A-Day termékünket ajánlom, a normál anyagcsere folyamatok támogatása mellett az immunerősítéshez.

CLA400 is a csomag része kéne legyen, mert hasznos zsírként.

Super Fat Burner-t szintén hasznos kiegészítő, a nagyobb súlyfelesleg esetén 15 kg felett, étkezések előtt szedve ajánljuk az alkalmazását!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

táplálékkiegészítők » fogyás » étrend » diéta »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK