TALÁLATI LISTA

Hátizom gyakorlatok: erősítsd a hátad akár otthon!

Hátizom gyakorlatok: erősítsd a hátad akár otthon!

7 hátizom gyakorlatot mutatunk be, melyekkel egyszerűen erősítheted a hátadat, sőt akár a hátfájásod is elmúlhat!...»
Edzés gyakorlatok hölgyeknek

Edzés gyakorlatok hölgyeknek

Cikkünkben bemutatjuk, milyen edzés gyakorlatokat ajánlunk kifejezetten nők számára a szexi formás test elérése...»
Ninja edzésterv és étrend

Ninja edzésterv és étrend

Hogyan hozd ki magadból a maximumot, ha nem biztos, hogy előre tudod, milyen feladatokban kell helytállnod? Hogyan készítsd...»
Genetikai testalkattípusok

Testalkatok

Te melyik testalkat vagy? Ektomorf, mezomorf vagy endomorf? Akár férfi vagy, akár nő, ha épp most vágnál bele a szálkásí...»
5 hatásos erőnléti edzés focistáknak

5 hatásos erőnléti edzés focistáknak

Ha régóta focizol és fejlődni szeretnél, akkor érdemes az edzéstervet más jellegű – erősítő – gyakorlatokkal...»
Páros gyakorlatok a törzsizmok erősítésére

Páros gyakorlatok a törzsizmok erősítésére

Mindenki tudja már, hogy a törzsizmok erősítése fontos és jó dolog. De mégis miért is? Milyen gyakorlatokkal tehetjük...»
Edzés Kiss Jenővel

Ösztönös edzés Kiss Jenővel

Mi is szerintem az ösztönös edzés és hogyan kezdődik a közös munka egy kezdővel? A tömör lényege az, hogy bemész...»
Nő boksz zsákos edzés közben

Hajnali hősök

Nem akarok Nektek semmit eladni (amit ne szeretnétek megvenni), nincs a tarsolyomban egy újabb; brit kutatók által igazolt...»
Ektomorf tömegelés – 3. rész

Ektomorf tömegelés – 3. rész

Előző cikkünkben ígértünk néhány tanácsot a tömegnövelő edzés egy elég kritkikus pontját illetően: a kardióval...»
01
...

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

Zsírégető kalauz

Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb...»
Tovább...

Fehérje kalauz

A protein, vagyis fehérje elengedhetetlen a száraz izomtömeg fenntartásához és az izomnövekedéshez. Az alábbiakban...»
Tovább...

Hogyan lesz kockás hasunk nyárra?

A legtöbb ember, aki lemegy a konditerembe, vagy tervezi, hogy lemegy, elsődleges célul a kockás/lapos hasat tűzi ki....»
Tovább...

Mit együnk, mit ehetünk diétában?

A korábbi kérdéseitek alapján azt láttuk, hogy még mindig vannak kétségeitek afelől, hogy mire kell odafigyelni...»
Tovább...

Diétás étrendek

Fogyni szeretnél? Akkor az első alapvető feladat a táplálkozásod átgondolása.Meg kell határozni a napi kalóriaszüksélet...»
Tovább...

Alkattípusok, edzés és táplálkozás

Sheldon elmélete szerint 3 különböző alkatot különböztetünk meg: ektomorf, mezomorf és endomorf testalkat.  Miért...»
Tovább...

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Sokszor nagyon egyszerű oka van annak, ha nem megy a fogyás. Ugyanis nagyjából 90%-ban az étrendben van a hiba. Ne mondja...»
Tovább...

A kockás has titkai!

Nem a felülések számával van összefüggésben az, hogy kockás-e a hasad, kár ezt hinni. Bár a has könnyen regenerálódó...»
Tovább...

Az izomláz – tévhitek/igazságok, régi/új elméletek, megelőzés/kezelés

Hosszas gondolkodás után villant eszembe miről is írjak. Személyi edzői tevékenységem szinte hetente újra és újra...»
Tovább...

Gyakran Ismételt Kérdések a tömegnövelőkről

Mi az a tömegnövelő és miért jó tömegnöveléshez? Milyen eredményt lehet vele elérni? Hogyan kell szedni és mikor?...»
Tovább...