Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Ideje máshogy gondolni a testünkre!

2015-04-21 13:23:00

Tavasszal belénk van kódolva a megújulásra való hajlam. Ne rémüljünk meg a változtatás gondolatától, mert az mindenképpen jót tesz önbizalmunknak, közérzetünknek. De vajon miben rejlik a változás egy nő, illetve egy sportoló nő számára?

Ismerjük magunkat, tudjuk, hogy tavasszal milyen változásokra vagyunk fogékonyak, de mindig ügyelünk arra, hogy a változás ne mozdítson ki túlságosan a komfortzónánkból. Ha nem mozogsz rendszeresen, heti 3-4 alkalommal, akkor most hozzád szólók.

Most az egyszer, próbáld ki, hogy nem új frizurát készíttetsz a fodrászoddal, nem új ruhakollekciókba ölöd a pénzed, nem a cipőboltokat pipálgatva járod a várost és hidd el, a táskád is jó lesz még néhány évig. Ugyanígy kerüld el a lakberendezési áruházakat is, a függöny, szőnyeg még várhat rád. Ebben az évben a testeddel foglalkozz!

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1769/o_IMG_9127-2_20150421134552.jpg

Szakíts magadra időt, mert más nem fog!

El kell kezdened lejárni a közeli fitneszterembe, úszni, futni, spinningelni! Nem azért, hogy múlasd az időt, hanem azért, hogy megújulj! És ha már megújulás, akkor te magad legyél a változás alanya, ne a textíliák! Néhány hónap alatt a változást nem te fogod leghamarabb észrevenni, hanem a barátnők, pasik, rokonok, munkatársak. Te pedig egy elégedett fél mosollyal azt fogod kérdezni: „Tényleg?”

A rendszeres testmozgástól megváltozik a tested

Szebbek lesznek az idomaid, jobb lesz a tartásod. Javul a közérzeted, kiegyensúlyozottabb leszel és az önbizalmad is erősödik. Szinte teljesen megújulsz. Azért ez több mint egy színes asztalterítő.

Te, aki már jó ideje rendszeresen sportolsz és hetente 3-4 alkalmat minden héten a tested edzésével töltesz, neked is szükség van megújulásra ahhoz, hogy újra lendületbe gyere. A céljaidtól függetlenül határozd el, hogy megváltoztatod az edzésmódszereid! Ha eddig főképpen csigás gépeken dolgoztál, változtasd meg az arányokat és alkalmazd a szabad súlyokat! Ha eddig magas ismétlésszámmal csináltad a sorozatokat, most próbálkozz a közepes vagy alacsony ismétléstartományokkal! Ha az esti órákban edzettél, válts át a reggeli órákra! Ha eddig volt edzőtársad, most próbáld ki egyedül, vagy fordítva! Ha nem volt semmilyen kiegészítő edzésformád, akkor kezdd el! Lehet az úszás, futás, kerékpározás, bármi, amihez kedved van. Ha van kiegészítő sportod, keress másikat, ami még csak nem is hasonlít a jelenlegire!

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1769/o_IMG_9184-2_20150421134544.jpg

A fenti változtatásokkal eléred azt, amit eddig sosem éreztél

Valóságos és teljes megújulás. Mindezt úgy, hogy be sem tetted a lábad egy plázába vagy egy divatüzletbe. Annyival energikusabb, magabiztosabb, sikeresebb leszel, hogy nincs szükséged semmi egyébre.

Ez az, amire mindig is vágytál!

Rubos Katalin IFBB Pro, személyi edző


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

Rubos Katalin » motiváció »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Feszes karokat szeretnél?