Várandósság alatt is fitten? - Kiss Virág tippjei 3. rész

2020-06-29 10:07:00

Finom és egészséges desszertrecept, amit fitt kismamák is nyugodtan elkészíthetnek? Hoztunk nektek egyet!

Várandósság alatt is fitten? - Kiss Virág tippjei 3. rész

Kiss Virággal készült videósorozatunk harmadik részében mutatunk nektek egy egészséges és nagyon finom desszertreceptet, amit természetesen nemcsak fitt kismamák, hanem bárki elkészíthet.

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozásra minden életszakaszban érdemes odafigyelni, és nincs ez másként babavárás alatt sem. Megeshet, hogy ebben az időszakban kívánósabbak vagyunk, de ilyenkor sem az a megoldás, hogy mindenfélét összeeszünk. Természetesen nem is az a cél, hogy mindent szigorúan megvonjunk magunktól, azonban törekedjünk arra, hogy ilyenkor is a szükséges, minőségi tápanyagokat biztosítsuk saját magunk és a babánk számára.

Milyen ételekből juthatsz minőségi tápanyagokhoz?

A kismamák kalóriaigénye a várandósság idején kb. 15%-kal emelkedik, ami azt jelenti, hogy átlagosan napi 2-300 kalóriával kell többet fogyasztanunk. Figyeljünk arra, hogy étrendünk optimális mennyiségben tartalmazzon gyümölcsöket, zöldségeket, olajos magvakat, húsokat, tojást és tejtermékeket. Egy kis odafigyeléssel és kreativitással ebben az örömteli időszakban is ínycsiklandozó, egészséges ételeket készíthetünk, anélkül, hogy feleslegesen terhelnénk saját magunk és a kisbabánk szervezetét. Videósorozatunk első részében épp ezért egy mintaérendet is mutattunk nektek, ami változatos, ízletes, ugyanakkor fitt ételeket tartalmaz.

Ínycsiklandó desszertrecept fitt kismamáknak

Mivel Virág a babavárás idején inkább a gyümölcsöket kívánta, ezért következő videójában egy gyümölcsökkel teli és fehérjében gazdag fitt desszertet készített el, aminek a receptjét el is hoztuk nektek!

Ebben a videóban Virág almát és körtét használt, azonban ezek a gyümölcsök ízlés, vagy az aktuális szezon szerint nyugodtan lecserélhetők. Kipróbálhatod banánnal vagy egyéb mediterrán gyümölccsel, de akár bogyós gyümölcsökkel is, például antioxidánsban gazdag áfonyával. A receptben használt színezék- és édesítőszermentes, természetes aromával és kókuszkivonattal ízesített Iso Whey Zero Natural fehérjepor várandósság és szoptatás alatt is bátran fogyasztható.

Fehérjében gazdag, gyümölcsös kölespuding

Hozzávalók

  • 1 adag Iso Whey Zero Natural fehérjepor kókusz ízben

  • 50 g főtt köles

  • Fél alma apróra vágva

  • Fél körte apróra vágva

  • Natúr kókuszchips

  • Fahéj ízlés szerint

Elkészítés

A kölest a csomagoláson található útmutató szerint készítsd el, amennyiben pedig Virághoz hasonlóan főzőtasakos kölest vásároltál, azt egyszerűen engedd fel annyi vízzel, hogy épp ellepje, és főzd meg. A kölest nem szükséges ízesíteni, az édeskés jelleget a fehérjepor fogja megadni. Miközben fő a köles, az almát és a körtét vágd fel kis kockákra vagy csíkokra, ezek lesznek a desszert díszítőelemei. Egy keverőtálban a fehérjeport keverd el annyi vízzel, hogy pudingállagú legyen. Ízlés szerint készítheted hígabbra vagy sűrűbbre. Miután elkészült a köles, öntsd ki egy tálkába, majd alaposan keverd össze a fehérjepudinggal. A tetejét szórd meg egy kis fahéjjal, majd a gyümölcsökkel és a kókuszchips-szel díszítsd.

Ha pedig jól jönne egy főétel recept is fitt kismamáknak, akkor nézd meg Virág előző videóját, további inspirációkért pedig iratkozz fel a YouTube csatornánkra!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK