A BioTechUSA és a Mentőszolgálat közösen a mentésismeret fejlesztéséért
Egy évre kiterjedő, 3 elemből álló kampányt indít a BioTechUSA-cégcsoport és az Országos Mentőszolgálat Alapítvány. A stratégiai együttműködés célja, hogy felmérjék és fejlesszék a magyar lakosság mentésismereti tudását és hangsúlyozzák a segítségnyújtás, tájékozottság fontosságát. A közös munka első lépéseként a BioTechUSA azzal segíti a Mentőszolgálat munkáját, hogy 3 hónapra elegendő multivitamint biztosít annak 9000 fős személyi állománya számára mintegy 50 millió forint értékben. Ez nem csupán a vállalat eddigi legnagyobb létszámot integráló adománya, de a BioTechUSA-cégcsoport történetében először támogatja egy egészségügyi szervezet összes munkavállalóját.
Európa egyik legnagyobb étrend-kiegészítő és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként a BioTechUSA-cégcsoport kiemelten fontosnak tartja, hogy a hazai egészségügyi dolgozók és intézmények támogatása mellett hozzájáruljon a magyar lakosság egészségtudatosságának növeléséhez is. Társadalmi felelősségvállalási programjának keretében eddig összesen 370 millió forint értékben adományozott mintegy 85 000 doboz terméket, készpénzt, illetve rehabilitációs, diagnosztikai és terápiás eszközöket, mellyel 145 szervezet munkáját segítette. Ezúttal a 9000 főt érintő, 50 millió forint összértékű termékadományozáson túl ezért egy másik területen is összefog az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal: a két szervezet közösen arra vállalkozik, hogy országos szinten mérjék fel és fejlesszék a magyarok mentéssel kapcsolatos ismereteit, hogy baleset vagy rosszullét esetén a lehető leghamarabb érjen célba a segítség.
Csuja Imrével és Nyári Diával indul augusztusban a Szép Mentés! Teszt
Az 5. alkalommal megrendezésre kerülő “Szép Mentés! Teszt” augusztusban térképezi fel a magyar lakosság ismereteit kitérve olyan kérdésekre, mint például milyen esetekben hívjunk mentőt, milyen számról keressük őket, miről tájékoztassuk a mentésirányítót, hogyan segítsük a mentőket vagy hogyan engedjük el a mentőautót. A beérkezett válaszokat a Mentőszolgálat Alapítvány kiértékeli, összesíti, majd publikálja, így járulva hozzá ahhoz, hogy a társadalom valós képet kapjon arról, mennyire naprakészek az ismeretei a témában. A Szép Mentés! Teszt kampányarcai Csuja Imre színész, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány jószolgálati nagykövete, valamint Kovács-Nyári Diána színésznő, a BioTechUSA márka- és jótékony nagykövete.
Fejlesztendő a mentésismeretünk
“Nagyon örülünk, hogy az Országos Mentőszolgálat Alapítvány stratégiai partnerei lehetünk, és hogy közösen hívhatjuk fel a figyelmet a mentésismeret fontosságára. Külön köszönjük, hogy az együttműködés harmadik elemeként munkatársaik elsősegély-képzést tartanak kollégáinknak annak érdekében, hogy növekedjen azok száma és tudása a vállalatnál, akik segíteni tudnak vészhelyzet esetén.” – mondta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgatója és társtulajdonosa.
„Mentőt hívni egyszerű feladatnak tűnhet, ám éles helyzetben nehéz megőrizni a hidegvérünket. Nagy örömünkre a segítőkészség ott van az emberekben, de létfontosságú, hogy hatékonyan is tudják segíteni bajtársaink munkáját, legyen szó akár a mentők hívásáról, vagy éppen a mentőautó elengedéséről. A BioTechUSA-cégcsoport partnerségének köszönhetően több fronton is tudjuk támogatni az életmentők munkáját: a multivitaminokkal közvetlenül segítik napi munkájukat, az országos felméréssel pedig közvetett módon.” – ismertette Kónya Zoltán, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kuratóriumának elnöke.