Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Ha nem finom, nem vesszük meg – hogyan születik egy új étrendkiegészítő?

Egy évtizede fejlesztjük és gyártjuk termékeinket, melyek ma már több mint száz országban, 4500 B2B partner és 310 saját üzlet kínálatában vannak jelen világszerte. A több mint 2000 prémium termékből álló portfóliónkról, a termékfejlesztés fő állomásairól és annak szempontrendszeréről kérdezte a Telex.hu stábja az in-house gyártás 10 éves jubileuma kapcsán Lévai Bálintot, társtulajdonos-vezérigazgatónkat és Dr. Vereczkei Lászlót, cégcsoportunk termékfejlesztési és engedélyeztetési vezetőjét. 

2014-ig a forgalmazás mellett termékeink kizárólag bérgyártásban készültek. Beláttuk, hogy ez a metódus egyfelől kiszolgáltatottá teszi a cégcsoportot, másfelől pedig gátat szab annak a gyors és nagyléptékű innovációnak, mely mára vállalatunk működésének alapját képezi. Így tíz évvel ezelőtt a trendekkel szembemenve – hiszen a saját gyártás ekkor a piacon egyáltalán nem volt jellemző – folyamatos kapacitásbővítés mellett sikeresen elindítottuk első saját termékünk, a Protein Power gyártását szadai üzemünkben. 

„Máig emlékszem arra, amikor otthon kibontottam az első saját, egy adagos fehérjeporunkat. Megkóstoltam és nagyon büszke voltam magunkra, arra, hogy sokkal jobb minőséget értünk el a korábbi bérgyártott termékeinkhez és a konkurenciához képest” – idézi fel emlékeit az első saját gyártású BioTechUSA termékről, a Protein Power fehérjeporról Lévai Bálint a Telex.hu interjújában. Dr. Vereczkei László pedig elárulta, hogy „jelenleg 75 sajátmárkás termék fejlesztésén dolgozik a 40 fős fejlesztőcsapatunk, de az ízvariációkkal, kiszerelésekkel együtt már 300 körüli számról beszélhetünk.” 

Az elmúlt 10 év termékfejlesztési trendjeiről, kihívásairól szóló Telex.hu által készített cikkből a fentiek mellett többek között az is kiderül, hogy milyen különbségeket tapasztalunk az egyes országok fogyasztóinak ízpreferenciái között, mekkora kihívást jelent a szabályozási és jogi környezetnek történő megfelelés, illetve arról is szó esik, hogy milyen trendek formálják jelenleg az étrendkiegészítők piacát és miért mondjuk azt, hogy “az íz állandó kompromisszum”. 

Képek forrása: Tuba Zoltán / Telex.hu

A teljes interjú ide kattintva olvasható!