Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Nagy sikerrel zárult „Légy tökös!” elnevezésű edukációs kampányunk!

A világszerte ismert Movember megmozdulás minden év novemberében az egészségtudatos gondolkodásra, a prosztatarák megelőzésére és a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára hívja fel a figyelmet, így jól illeszkedik cégcsoportunk küldetéséhez. Éppen ezért társadalmi felelősségvállalási programunk keretében idén először egyesítettük két zászlóshajó márkánk, a BioTechUSA és a Scitec Nutrition erejét, hogy különböző felületeinken, kollégáink, sportolóink és nagyköveteink bevonásával Magyarország legnagyobb férfiegészséggel foglalkozó szervezetének munkáját támogassuk. A MentsManust Mozgalom számára felajánlott 8 millió forintból a szervezet jövőre 800 fő számára fog ingyenes PSA szűrővizsgálatot biztosítani.

A Vállalati kommunikációs és CSR Osztály által összefogott külső, belső és társadalmi kommunikációs kampány kiemelkedő sikerrel zárult, hiszen:

  • 42 kollégánk vett részt az óbudai irodaházunkban kihelyezett PSA-szűrésen
  • a kampány során kihelyeztünk két fotófalat is, ahol nemtől és kortól függetlenül számos munkatársunk készített olyan képeket, amelyek segítségével saját közösségi média felületeiken és ismerőseik körében ők maguk is kiálltak a szűrővizsgálatok fontossága mellett a #LégyTökös hashtag kíséretében. (Az egészségnapon készült képek itt érhetőek el!)
  • ezen felül Before-after Insta Challenge részvételére is invitáltuk a #TeamBioTechUSA és #TeamSitecNutrition tagjait, ahol egy bajusz nélküli és egy bajszos előtte-utána képet kértünk a résztvevőktől, melyet ajándék vitamincsomaggal jutalmaztunk! #employerbranding #bajuszbajnok

A kampány közvetve egyes márkáink marketing céljait is támogatta, így a BioTechUSA esetében a Lifestyle Program népszerűsítését, a Scitec Nutrition esetében pedig az év testépítő versenye, a Superbody promócióját segítette.

  • Az egyhónapos aktivitás keretein belül a férfiak fejében lévő félelmek elosztására a Scitec Nutrition marketing csapata egy szórakoztató, de informatív videóspotot is készített, melynek főszereplői a kampány két nagykövete, Kiss Jenő és Kathi Béla testépítők voltak. A videóval 240 ezer embert értünk el Facebookon. 
  • A mozgalomhoz olyan márkanagyköveteink is csatlakoztak, mint Bohos KornélNovák Zalán, a női oldal képviseletében pedig Molnár Andrea és Kovács-Nyári Diána
  • A BioTechUSA közösségi média felületein a BTU social media csapat többféle aktivitással, összesen mintegy 25 különféle tartalommal hívta fel a figyelmet a férfiegészség fontosságára. Infografikus posztjaik főképp edukációs célokat szolgáltak, a “Bajuszbecézde” elnevezésű posztsorozatukban pedig vicces elnevezéseket kerestek a bajuszra. Legnépszerűbb tartalomnak a „Mutasd a bajszod!” nyereményjáték bizonyult, ami a követőket aktivizálva igyekezett minél szélesebb körben megismertetni az általunk felkarolt karitatív ügyet. Összességében elmondható, hogy a Movember hónap tartalmaira fogyasztóinktól közel 3600 interakció érkezett és átlagosan 31 ezer embert értek el tartalmaink.

A fentieken túl átfogó médiakampányt is indítottunk, melynek elsődleges célja volt, hogy nyomatékosítsuk:

  • nemcsak arra kértük a férfiakat, hogy növesszenek bajuszt, hanem hogy minden évben keressék fel az urológusukat, legyenek tájékozottak, és tartsák be a táplálkozással és mozgással kapcsolatos javaslatainkat. 
  • kampányunk üzenete mintegy 15 médiumban jelent meg, többek között olyan mértékadó felületeken, mint az Origo, a Szeretlek Magyarország, a Player, a 24, a Blikk, a Life, a Velvet, a Trade Magazin és számos további egészségügyi szaklap.

Mindebből fakadóan talán nem csoda, hogy cégcsoportunk megérdemelten nyerte el a „Férfiegészséget támogató intézmény” minősítést (FETI). A támogatás összegéből a MentsManust Mozgalom jövő évben: 

  • 800 fő számára fog ingyenes PSA szűrővizsgálatot biztosítani nagyvárosokban, mely két csepp vérből ad információt a prosztata esetleges megbetegedéseiről; 
  • létrehoz egy online kézikönyvet, mely kérdés-válaszok formájában segíti majd az orientálódást a témában; 
  • mobil szűrőbusz megvásárlásába is invesztál az általunk felajánlott összegből.

Köszönjük mindenkinek aki részt vett a kampány előkészítésében és kivitelezésében, eljött a szűrésre és támogatott minket abban, hogy felhívjuk a figyelmet a férfiegészség fontosságára!