Németh Sándor
Táplálék-kiegészítő specialista, oktatási referens
Kevesen tudják, hogy a jó minőségű táplálék-
kiegészítők modern és rohanó világunk legfontosabb
felügyelői az egészségmegőrzés tekintetében.
A BioTech USA szakértői csapatának tagjaként a következő témákkal kapcsolatban segítem céljaid megvalósulását:
- fogyás felgyorsítása kiegészítők használatával
- izomtömeg növelés
- teljesítménynövelés
- erőszint fokozás
- vitalitás és közérzet javítása. tovább »

Németh Sándor BEJEGYZÉSEI

Zsírégetőkről egymást közt - 2. rész

2014-05-13 08:42:00

Melyek a termogén hatóanyagok?


/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/75/o_FB_cover_ThermoDrine_20140507110641.jpg

A teljesség igénye nélkül a leggyakoribb összetevőeket röviden bemutatnám:

Zöld tea: (2-5% koffein tartalommal) összetett, természetes formula, erős antioxidáns hatás természetes koffein tartalommal segíti a kalória felhasználást, energizál és csökkenti az étvágyat.

Koffein: hő termelő alkaloid, zsírszövetből képes mobilizálni a zsírmolekulákat, így növelve a fizikai teljesítményt és a mentális fókuszt (koncentrációt). 400mg napi dózist ne lépjük túl.

Máté tea kivonat: alternatív koffein forrásként növeli az energia szintet és kiváló antioxidáns is, így segíti a gyorsabb regenerálást, ami a kimerítő testmozgások után nagyon fontos. 196 féle hasznos összetevőt tartalmaz.

Szinefrin: a keserűnarancs héj kivonat, aktív összetevője egy olyan receptort stimulál, amely csökkenti a zsírszövetet és fokozza a hő termelést a szervezeten belül.

Kola dió: alternatív koffein forrásként energizál, mellette csökkenti az étvágyat és segíti a felesleges szöveti folyadékot, azaz vízhajtást is segíti.

Fehérfűzfa kéreg: legtöbben fájdalom csillapítóként ismerik, emellett képes növelni a koffein hatását is.

Folytatjuk...

Németh Sándor

Zsírégetőkről egymást közt - 1. rész

2014-05-07 09:57:00

Fontos, hogy önmagukban ezek a termékek nem nyújtanak maximális eredményt, de a megfelelő étrend és a rendszeres mozgás mellett tökéletesítheti a kívánt forma elérését.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/74/o_FB_cover_ThermoDrine_20140507100029.jpg

Milyen zsírégető terméktípusok vannak?

Termogén hatóanyagokat tartalmazó, stimulánsokra épülő termékek, melyek:

  • stimulálják az testhőt termelő központokat, így fokozva az anyagcserét, a zsírfelhasználást
  • stimulálják az energiaszintet
  • stimulálják az edzéskedvet, javítják a koncentrációt
  • kisebb súlyfelesleg (8-10kg is) csökkentését tudják támogatni megfelelően
  • testkompozíció optimalizáláshoz ideális
  • 2-3 hónapig fogyaszthatjuk kúraszerűen, lefekvés előtt 5 órával már ne fogyasszuk

Lipotróp és metabolikus hatóanyagok, stimuláns mentes működéssel, melyek

  • a zsír felhasználást javítják
  • gátolják a zsírok lerakódását, befolyásolva a szénhidrát anyagcserét
  • növelik a vízhajtást
  • javítják az emésztést, segítik a méregtelenítést
  • nagyobb súlyfelesleg (10kg felett), túlsúly esetén is képesek támogatni a célok elérését
  • fogyókúra hosszútávú kiegészítője lehet, étkezések előtt fogyasztható

Folytatás hamarosan...

Németh Sándor

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Mennyit érdemes L-carnitine-ből fogyasztani?

2014-04-15 13:33:00

MilyeN L-Carnitinet válassz és miért fogyaszd rendszeresen?

  • L-Carnitine (Base): alap funkció, magasabb felszívódás, általában folyékony termékek alapanyaga
  • L-Carnitine (L)-Tartarate: alap és másodlagos funkciók, folyékonyon kívül bármilyen formában
  • Acetyl L-Carnitine: másodlagos és alap funkciók, erős antioxidáns, kiváló tesztoszteron termelést stimuláló, folyékonyon kívül bármilyen formában
  • Glycine L-Propionyle Carnitine: másodlagos és alap funkciók, erős értágító, erős antioxidáns

L-Carnitine táplálékkiegészítő fogyasztása

Miben található L-karnitin?

Főleg húsokban, halakban és gyümölcsökben alacsonyabb a mennyisége.

100g-ra vetítve L-karnitin tartalom milligrammban:

  • Teljes tej             3,5 mg
  • Csirkemell          3,5 mg
  • Disznóhús           28 mg
  • Marhahús           95 mg

Mennyi L-Karnitint szedhetünk naponta?

500-1500 mg az ideális dózis, de 3000 mg-nál ne vigyünk be többet egyszerre, mert előfordulhat emésztési reakció, hasmenés formájában. Mozgás, edzés vagy verseny előtt 45-20 perccel, vagy akár hosszú távú, intenzív tevékenység alatt is fogyaszthatjuk.

 

Jó edzést!

Németh Sándor

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hogyan érdemes szedni az Arthro Guard Pack ízületvédőt?

2014-04-08 06:05:00

Kinek van szüksége TÁPLÁLÉKKIEGÉSZíTŐ pakkokra?

A pakkok mindenkinek megoldást nyújtanak, akik 1 termékben szeretnék a napi vitalitást/hatóanyagokat biztosítani a szervezetüknek. Minden fronton támogatni az optimális anyagcserét és csökkenteni a környezeti ártalmak és a napi stressz okozta öregedés jeleit vagy késleltetni azok megjelenését.

Az Arthro Guard Pack is ilyen, külön méregtelenítő, antioxidáns komplex-el és esszenciális zsírral, ami kiváló kenőanyag az ízületek számára és extra magas porcépítő és gyulladáscsökkentő hatóanyagokkal!

Vegyem be egyszerre az egész Arthro Guard csomagot?

Nincs sok értelme bár lenyelhető, én mégis a maximális hatékonyság híveként azt javaslom, hogy válasszuk szét a termék komponenseket és külön-külön használjuk más-más napszakban, hiszen a funkciójuk is eltérő!

Arthro Guard Pack BioTechUSA

Ideális fogyasztási javaslatom a következő:

Edzés napokon:

  • edzés előtt 1db Multi Herb tabletta
  • edzés után 1db Glucosamine Plus tabletta és 1db Multivitamin kapszula
  • ebéd után 1db Glucosamine Plus tabletta
  • vacsora után 1db Flax seed lenmagolaj lágyzselatin kapszula

Pihenő napokon:

  • reggeli után 1db Glucosamine Plus tabletta és 1db Multivitamin kapszula
  • ebéd után 1db Glucosamine Plus tabletta
  • délután 1db Multi Herb tabletta
  • vacsora után 1db Flax seed lenmagolaj lágyzselatin kapszula

Praktikus tanács: válassz mellé egy tabletta tartót is, ide több napi adag is belefér, további infók a tartóról itt található:

Kellemes vitalizálást!

 

Németh Sándor

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Fehérje szintézis

2014-03-18 15:22:00

A fehérjék nélkülözhetetlen forrásként működnek az izomépítés és a megszerzett izom megtartása esetében. Fehérje szintézis során, a szervezet sokkal több proteint épít be az izmokba, mint átlag esetben. Az ehhez szükséges körülmény megteremthető, a megfelelő vitaminok pl.. B6 és nyomelemek pl.. Cink jelenlétekor. A fehérjeszintézis növelhető még, növényi kivonatokkal, pl.: tribulus terrestris-szel, HMB-vel és természetesen szénhidrátokkal és esszenciális zsírsavakkal, pl.: Alfa Liponsavval.

Ha testünket és izmainkat elegendő fehérjéhez juttatjuk, és nem szokunk le a rendszeres testmozgásról sem, akkor a népbetegségeknek tekinthető csontritkulás és izomsorvadás elkerülhető, ami főleg idősebb korban jelentkezik.

Izomépítés Iso Whey Zero BioTechUSA

Szója izolátum vagy tejsavó izolátum?

Jellemző hiba hogy összekeverik a minőséget és a mennyiséget.

Ha valaki ételallergiával küzd, például a legelterjedtebb a glutén-és a laktózérzékenység (akár együtt is), akkor Neki fontos, hogy ezeket az allergéneket ne tartalmazza a termék. A szója megfelel ennek a kritériumnak, de növényi eredetű fehérjeként csak épp hogy megfelel az esszenciális aminosav, (pl.: BCAA), mennyiségi elvárásainak (ezek azok a fehérje alkotó aminosavak, amelyeket nem tudja előállítani a szervezetünk és muszáj táplálék vagy táplálékkiegészítő formájában napi szinten fogyasztanunk).

A tejsavó izolátum az allergéneket tekintve ideális (csak a tej érzékenyeknek nem), ráadásul a biológiai értéke (BV) és aminosav profilja is tökéleteshez közelít. Kiváló elsőrendű fehérjeforrás és gyorsabban is szívódik fel így szinte azonnal hasznosíthatja a szervezetünk.

Fehérje típusok minőségének nemzetközi értékelési rendszere BV

BV, azaz a biológiai érték meghatározza az esszenciális Aminosavak mennyiségét a termékben, 70 alatti pontértékű fehérje, másodrendű fehérje forrásnak tekinthető.

Néhány példa:

  • tejsavó izolátum (110↑) WPI
  • tejsavó koncentrátum (104) WPC
  • tojás (100)
  • marhahús (80)
  • szója (74)

 

Olvass tovább a fehérjefogyasztásról »

Németh Sándor

05

KÉRDEZEK TŐLE

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK