LEGFRISSEBB CIKKEINK

5 napos otthoni edzésterv kezdőknek - napi 30 perc

5 napos otthoni edzésterv kezdőknek - napi 30 perc

Csupán napi 30 perc rendszeres otthoni testmozgással fitten tarthatod magad akkor is, ha nem jutsz el a konditerembe. Mutatjuk 5 napos kezdő otthoni edzéstervünket!
Tovább...
2020-12-04 17:24:00
Csökkentsd az izomsavasodást és -fáradtságot az edzések alatt

Csökkentsd az izomsavasodást és -fáradtságot az edzések alatt

Az izomsavasodás, másnéven tajsavas acidózis felelős az izomfáradtságért és égő érzésért az edzés során. Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene és hogyan segíthet a béta-alanin!
Tovább...
2020-11-19 14:48:00
Edzés koronavírus idején - mire figyelj?

Edzés koronavírus idején - mire figyelj?

Az edzőtermek bezárása ismét sok hobbisportolót kihívás elé állít, de tippjeink segítségével biztonságosan és hatékonyan folytathatod az edzést otthon és szabadtéren is!
Tovább...
2020-11-13 11:17:00

6 tipp a természetes tesztoszteron fokozásért

Ha úgy érzed, szükséged lenne egy kis tesztoszteronszint növelésre, akkor olvasd el cikkünket, amiben mutatunk 6 természetes tesztoszteron fokozót!
Tovább...
2020-10-19 09:34:00

Top 10 edzés gyakorlat a lapos hasért

Érd el az áhított feszes, lapos hasat az alábbi edzéstervvel! Bemutatjuk a 10 legjobb gyakorlatot a kockás hasizomért!
Tovább...
2020-10-12 11:55:00

Várandósság alatt is fitten? - Kiss Virág tippjei 6. rész

Babavárás alatt sem kell lemondanod a mozgás öröméről, de ebben az időszakban inkább nyújtó, lazító gyakorlatokat érdemes végezni, amiből most mutatunk is párat!
Tovább...
2020-09-11 11:16:00
Összes megtekintése

Válassz a baloldali menüpontok közül

EDZÉS GYAKORLATOK

Edzés gyakorlatok

EDZÉSTERVAJÁNLÓ

LEGNÉZETTEBB A YOURBODY-N

Hasizom formálás otthon