Kiemelt topic

Készülés a versenyre: A-tól Z-ig – 2. rész

Mielőtt még a kemény edzésekről átállnál a versenyre felkészülésre, van egy dolog, amelyet érdemes megfontolni,...»
Tovább...

A versenyre készülés folyamata A-tól Z-ig I. rész

1. rész A szorgalmas tréningtől csak egy lépés választ el a versenyre készülésig… és mégis ennek az egy lépésnek...»
Tovább...

6+1 kötelező futás előtti bemelegítő gyakorlat

Friss tanulmányok szerint nem csak a sérülés veszélyét kockáztatjuk, ha kihagyjuk a futás előtti bemelegítést,...»
Tovább...
Étrendek

Laktóz és gluténmentes diétás étrend

Összesen: 1625 kcal, 151g fehérje, 50g zsír, 147g szénhidrát
Tovább...

Kiss Virág étrendje (1200 kcal)

Nyakunkon a nyár és a strandszezon...mindenhonnan özönlenek a jobbnál jobb trükkök, praktikák, diéták...»
Tovább...

70 kg-s férfi száraz izomtömeg növelő étrend

A minőségi és megfelelő mennyiségben belőtt étrend segítségével elkerülheted, hogy a zsírtömeged gyarapodjon és látványos izomtömeg fejlődést tudsz elérni.
Tovább...
Edzéstervek

Edzésterv: Mell-hát-combfeszítő-farizom-törzs

Tovább...

5 napos haladó súlyzós edzésterv

Haladó testépítőre jellemző, hogy már jópár év edzésmúlttal rendelkezik, ismeri a súlyzós edzés g...»
Tovább...