LEGFRISSEBB CIKKEINK

Cink és szelén: az immunrendszer két kulcsszereplője

Cink és szelén: az immunrendszer két kulcsszereplője

Tudd meg, milyen szerepük van az olyan antioxidánsoknak a szervezetedben, mint a cink és szelén és hogy hogyan erősítheted velük az immunrendszered!
Tovább...
2020-12-01 21:46:00
Csökkentsd az izomsavasodást és -fáradtságot az edzések alatt

Csökkentsd az izomsavasodást és -fáradtságot az edzések alatt

Az izomsavasodás, másnéven tajsavas acidózis felelős az izomfáradtságért és égő érzésért az edzés során. Mutatjuk, hogyan tehetsz ellene és hogyan segíthet a béta-alanin!
Tovább...
2020-11-19 14:48:00
Edzés koronavírus idején - mire figyelj?

Edzés koronavírus idején - mire figyelj?

Az edzőtermek bezárása ismét sok hobbisportolót kihívás elé állít, de tippjeink segítségével biztonságosan és hatékonyan folytathatod az edzést otthon és szabadtéren is!
Tovább...
2020-11-13 11:17:00

A hialuronsav 7 jótékony hatása a bőrre és az ízületekre

Ismerd meg a hialuronsav jótékony hatását az ízületekre, csontokra, valamint hidratáló és vízmegkötő szerepét a bőrben és szervezetben.
Tovább...
2020-11-12 11:30:00

Vállsérülések és a vállfájdalom okai

A hétköznapi néven ismert váll ízület egy sokkal komplexebb mozgásszegmentünk, mint amire gondolnánk....»
Tovább...
2020-11-04 15:09:00

Turbózd fel az immunrendszeredet D-vitaminnal!

Összegeztük a legfontosabb tudnivalókat a D-vitamin jótékony hatásairól az immunrendszerre, hogy időben felvehesd a harcot a vírusokkal és baktériumokkal!
Tovább...
2020-11-02 14:27:00
Összes megtekintése

Válassz a baloldali menüpontok közül

EDZÉS GYAKORLATOK

Edzés gyakorlatok

EDZÉSTERVAJÁNLÓ

LEGNÉZETTEBB A YOURBODY-N

Hasizom formálás otthon