Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Elindult felelősségvállalási oldalunk!

Új szintre lépett társadalmi felelősségvállalási programunk: elindult a CSR aloldal, márkanagykövetek a program élén!

Cégcsoportunknál nagy figyelmet fordítunk arra, hogy visszaadjunk a közösség számára és érzelmileg is megélhessük a gazdasági sikereinket. 2021 elején indult társadalmi felelősségvállalási programunk éves keretösszege 100 millió forintos nagyságrendű, melynek során a támogatottak igényeinek maximális figyelembevételével készpénzt, eszközöket és termékeket adományozunk nagy volumenben.

Immunvédelem, egészségügy és a sport ereje

A BioTechUSA-nál az elmúlt évben azon dolgoztunk, hogy megtaláljuk a márkához legjobban illeszkedő karitatív célokat, szociális ügyeket. Ennek eredményeképpen jó szomszédokként támogatjuk azokat a közösségeket, amelyek otthont adnak irodánknak, gyárainknak és logisztikai központjainknak, valamint értékteremtő civil szervezetek munkáját segítjük. A sport erejével gyűjtünk karitatív célokra, melynek keretében beteg gyermekek gyógykezeléséhez járulunk hozzá, illetve endometriózissal küzdő hölgyeket támogatunk. Kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalatként nagy hangsúlyt fektetünk az egészségügyben dolgozók immunvédelmének biztosítására és kórházak felszerelésére is, például CTG-gépet és Inbody testelemző mérleget vásároltunk. Eddig több mint 25 szervezetet támogattunk mintegy 130 millió forint összértékben és csaknem 40 000 doboz terméket adományoztunk.

Tulajdonosi szemlélet 

A BioTechUSA felsővezetésének, tulajdonosaink számára a cég mottója, a ‘The Feeling of Success’ nemcsak egy szlogen, hanem komoly felelősséget is jelent. “Európa egyik legnagyobb sportcélú élelmiszer és étrendkiegészítő gyártójaként nagyon fontos számunkra, hogy világszerte milliókat motiváljunk arra, hogy egészségesebb és sportosabb életet éljenek. Látunk magunk körül olyan sorsokat, élethelyzeteket, amik mellett a gazdasági sikereink tudatában egyszerűen nem tudunk elmenni. Ezért döntöttünk úgy, hogy társadalmi felelősségvállalási programunkat kiterjesztjük olyan támogatandó szervezetekre, amikkel tudunk azonosulni és még egy lépést teszünk környezetünk érdekében” – ez a meggyőződés hajtja Lévai Bálint tulajdonos, vezérigazgatónkat.

Annak idején gyerekekkel kezdtem el foglalkozni, küzdősportra edzettem őket, ezért az én szívemhez különösen közel állnak azok az aktivitások, amelyek során hátrányos helyzetű, sportoló gyerekeket tudunk támogatni. Hiszen hol segítsen az ember, ha nem az élet elején? Annak a vállalatnak, aki gazdaságilag elért egy bizonyos érettségi szintre, annak kötelessége a környezetét is támogatni, így lesz egy egészségesebb, jobb és mosolygósabb társadalom Magyarországon” – mondta a programról Lévai Balázs tulajdonos, kereskedelmi igazgatónk.

Tulajdonosaink: Lévai Bálint vezérigazgató és Lévai Balázs kereskedelmi igazgató

Társadalmi párbeszéd és nagykövetek a program élén 

A BioTechUSA egyik idei évi célja, hogy folyamatosan keressük azokat az értékteremtési lehetőségeket, amikor nemcsak adhatunk, de sokrétű társadalmi párbeszédet is kezdeményezhetünk.

„Büszkék vagyunk rá, hogy kampányainknak és médiamegjelenéseinknek köszönhetően milliókhoz juttatunk el olyan fontos szociális ügyeket, mint életmódváltás és prevenció, egészségmegőrzés, éhezés, időskori gondozás és gyermekvédelem. Fitt közösségünk bevonásával fontosnak tartjuk felkarolni mindazokat, akik kevésbé láthatóak, és olyan karitatív kezdeményezéseket is támogatni, akiknek kevesebb lehetőségük van segítséget kérni.” – foglalja össze törekvéseinket Dr. Pintér Dániel Gergő vállalati kommunikációs és CSR vezetőnk, aki örömét fejezi ki azzal kapcsolatban, hogy a programhoz a közelmúltban Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő testépítő legenda is csatlakozott CSR nagykövetként. Mindketten évek óta tagjai a BioTechUSA csapatának, az eddigi sportolói és influenceri együttműködések pedig most új szintre léptek. 

Számomra a mosoly a legnagyobb ajándék a világon. A BioTechUSA-val az elmúlt húsz évben megszámlálhatatlanul sok emberhez juttattuk el közösen az egészséges életmód és a sport örömét. Boldog vagyok, hogy CSR nagykövetként ezentúl a mosoly nagykövete is lehetek, hiszen olyan helyekre kerülnek a támogatásaink, ahol a legnagyobb szükség van rá.” – indokolja motivációját Kiss Jenő.

Törekszem arra, hogy ismertségemet olyan célokra használjam fel, amivel jó példát mutathatok másoknak. Nőként és anyaként pedig mindannyiunknak megvan a lehetősége arra, hogy kicsit szerethetőbbé tegyük az otthonunkat és a környezetünket. Örülök, hogy CSR nagyköveti szerepemben a színpadon és a családom előtt is egyaránt büszkén képviselhetem a „Jót tenni jó” üzenet gondolatiságát.” – tette hozzá Kovács-Nyári Diána.

Kovács-Nyári Diána színésznő és Kiss Jenő 2x Mr. Univerzum

Dedikált felelősségvállalási aloldal 

A kezdeményezés saját aloldalt kapott, illetve elérhető a főoldalról is a “felelősségvállalás” menüpont alatt. Az aloldal célja CSR programunk részletes bemutatása, melynek keretében megismerhetjük a BioTechUSA társadalmi felelősségvállalási stratégiáját és annak főbb mérföldköveit. A teljes transzparencia jegyében vállalatunk ezen a felületen tünteti fel az összes jótékony aktivitását és annak kapcsolódó híreit. Az idelátogatók többek között informálódhatnak arról, hogy a cégcsoportunk milyen értékben, mennyi terméket adományozott, hány kampányunk volt, milyen szervezetekkel dolgozunk együtt, milyen szakmai díjakat sikerült elnyernünk, illetve aktuálisan milyen kampány fut éppen.

Elérhetőség: www.biotechusa.hu/felelossegvallalas ; [email protected]