
Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
Visszatérés az edzőterembe, tudatos étkezés és egy jótékony cél támogatása – a BioTechUSA segítségével idén mindhárom egyszerre válik valóra a Back to the Gym kampányban!
Ahogy szeptemberben lehullanak a megsárgult falevelek, úgy itt az ideje, hogy mi is lerázzuk azokat a kifogásainkat, amelyekkel a nyári hónapokban elodáztuk a mozgást és a tudatosabb étkezést. Vállalatunk idei, szeptember 15-től október 12-ig tartó Back to the Gym kampánya azért indult ismét útnak, hogy az életmódváltás ne csak terv maradjon, hanem kézzelfogható változást hozzon. Büszkék vagyunk, hogy a program keretében a BioTechUSA szakértői gyakorlati tanácsaikkal segítik a kezdőket és az újrakezdőket a sikeres edzőtermi visszatérésben, valamint egészségesebb táplálkozási szokások hosszú távú kialakításában. Ráadásul az elhatározásunkhoz az is megingathatatlan erőt adhat, hogy edzéseinkkel a Gyermekétkeztetési Alapítvány munkáját is támogathatjuk – így a mozgás nemcsak a saját jóllétünket szolgálja.

Integrált PR és CSR kampányt álmodtunk meg
Aktivitásunk idei újdonsága, hogy az életmódváltókat nemcsak a mozgás, hanem a tudatos táplálkozás terén is támogatjuk. Ezt kampányunk két jótékony nagykövete, Oczella Eszter és Kiss Jenő edzés- és étkezési tippjeivel, Somogyi Sára dietetikusunk hasznos tanácsaival, Pajk Melitta gyógytornász szakértőnk útmutatásaival, valamint Németh Sándor termékspecialistánk étrendkiegészítő-javaslataival tesszük. Ráadásul annak érdekében, hogy még könnyebb legyen elindulni a változás útján, a kampány teljes időszaka alatt 15 százalék vásárlási kedvezményt is biztosítunk a teljes kosárértékéből.
Aktivitásunk során a társadalmi felelősségvállalás is előtérbe kerül, ugyanis minden Fitness5 edzőtermi belépés után 30 forinttal segíthetik a mozogni vágyók a Gyermekétkeztetési Alapítvány munkáját. A programnak köszönhetően így hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a rászoruló gyermekek számára biztosított legyen a napi, egészséges étkezés.
A kampány Magyarországon PR-ben organikusan, valamint a 24.hu, player.hu videós, a hvg.hu, nlc.hu és házipatika.hu cikkes anyagaiban, közösségi médiában, egy dedikált kampányoldalon, vállalati és belső kommunikációs felületeinken, valamint az együttműködő partnereink – a Fitness5 és a Gyermekétkeztetési Alapítvány – és márkanagyköveteink csatornáin is megjelenik.

Kampányunkat egy erős employer branding fókuszú kezdeményezés is kíséri. Ennek keretében a Fitness5 termek mellett saját edzőtermeink – a Huszti úti és a Szadai – is bekapcsolódnak a gyűjtésbe. Ez azt jelenti, hogy a kampány teljes időtartama alatt minden munkatársi edzés automatikusan részvételt jelent a jótékony akcióban, elősegítve mindezzel annak sikerét.
A gyűjtés jelenlegi állását ide kattintva kísérhetjük figyelemmel, ahol- néhány hasznos tanács és videó is megtekinthető.