Ugrás a tartalomhoz
Hírek

A Forbes Digital Heroes listáján a BioTechUSA-cégcsoport 

A Forbes Magyarország és a Google Magyarország feltérképezte a digitális hősöket Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon, hogy megtalálják azokat a vállalatokat, amelyek jelentős online vagy e-kereskedelmi tevékenységet végeznek. Nagy örömmel számolunk be arról, hogy cégcsoportunk is a kiválasztottak között szerepel. 

A monitorozást követően shortlistet állítottak össze a magyar piacon is működő, magyar alapítású, tulajdonú, illetve magyar múlttal, gyökerekkel, kötődéssel rendelkező, jelentős online vagy e-kereskedelmi tevékenységet végző cégekről. Figyelembe vették a nyilvánosan közzétett üzleti eredményeket, több magyar kutatócég korábbi méréseit, és bevonták a hazai e-kereskedelem szakértőit is. A Forbes és a Google közös szavazása alapján a 2022. évi árbevételt vagy online forgalmat, az egyéves növekedési ütemet, valamint az elmúlt egyéves időszakban elért mérföldköveket is figyelembe véve 10 nagy szereplőt sorakoztattak fel.  

A BioTechUSA-cégcsoport omnichannel értékesítési stratégiát folytat, azaz minden lehetséges platformon értékesít, melynek fontos láncszeme az online árusítás. A cégcsoportba tartozó márkák termékei összesen 45 saját kézben lévő és 285 multibrand webshopban érhetőek el online. A BioTechUSA márka célja minden országban ugyanazokkal az aktivitásokkal jelen lenni és ugyanazokat a heti és havi, illetve tematikus kampányokat futtatni.

„Tudatos építkezés és szervezetfejlesztés eredménye, hogy márkáink ilyen sikereket könyvelhetnek el Európa-szerte. Büszke vagyok kollegáimra, akik előremutató és megoldáscentrikus gondolkodásukkal még a legnehezebb időkben is képesek voltak megújulni és ehhez az „új világhoz” gyorsan adaptálódni.” – mondja Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketing vezetője. 

„Az egyre erősödő fogyasztói elvárások komoly kihívások elé állítják az e-kereskedőket. A vásárlók egyszerű és kényelmes vásárlási élményre vágynak, amely személyre szabott és gördülékeny. Rengeteg energiát fektetünk a vásárlók megértésébe, fájdalompontjaik feltárásába, hogy ezen elvárásoknak ne csak megfeleljünk, hanem lehetőség szerint túl is szárnyaljuk azt. Ez az elismerés fontos visszajelzés számunkra abban, hogy jó úton járunk.” – összegzi Sinkovits András, a BioTechUSA e-commerce vezetője. 

A Forbes és a Google közös listája itt érhető el: Forbes Digital Heroes – Forbes.hu