Back to the Gym kampány keretében több mint 5 millió forinttal támogattuk a Gyermekétkeztetési Alapítványt
Nagy sikerrel zárult az idei Back to the Gym kampányunk, amely szeptember 14. és október 12. között arra ösztönözte a résztvevőket, hogy a nyári lazítás után térjenek vissza a mozgáshoz és az egészséges táplálkozáshoz. A kezdeményezéshez ismételten csatlakozott a Fitness5 hálózat, valamint a BioTechUSA munkatársai is aktívan részt vehettek benne. Az edzőtermekben megmozgatott energia ezúttal sem csak az egyéni fejlődést, hanem egy jótékony célt is szolgált: az akciónak köszönhetően több mint 5 millió forint gyűlt össze a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára.
Kampányunk az edukáció, az inspiráció és a társadalmi felelősségvállalás hármas egységére épült. A résztvevőknek Oczella Eszter és Kiss Jenő nagyköveteink, valamint cégcsoportunk szakértői – Németh Sándor termékspecialistánk, Somogyi Sára dietetikusunk és dr. Pajk Melitta gyógytornászunk – együttes erővel adtak tippeket és gyakorlati tanácsokat, hogy biztonságosan és hatékonyan álljanak neki az edzésnek, a táplálékkiegészítők használatának és egy kiegyensúlyozott étrend kialakításának.
Az akcióhoz saját fejlesztésű weboldal és kampányvideó is készült. Az oldalon az adománygyűjtés aktuális állása volt nyomon követhető, valamint tippeket és útmutatókat kínált az életmódváltáshoz. A nagykövetekkel készített kampányvideót az online felületeken, a Fitness5 edzőtermekben, irodaházunkban és márkaboltjainkban is levetítettük, hogy ezzel is ösztönözzünk mindenkit a jó ügyhöz való csatlakozásra.
Jelentős kedvezménnyel buzdítottuk a sportolni vágyókat, miközben médiapartnereink – hvg.hu, nlc.hu, hazipatika.com, szmo.hu, 24.hu és player.hu – segítségével a kezdők és újrakezdők nemcsak az edzőteremben végezhető alapgyakorlatokat ismerhették meg, hanem a tudatos táplálkozás alapjait is. A kampány organikusan is nagy sikert aratott: az ország legnagyobb portáljain túl mind a 19 vármegyei lapban is megjelent, így országos lefedettséggel segíthettünk mindenkit, hogy egyéni céljaikhoz mérten, tudatosan alakíthassák ki életmódjukat, miközben egy nemes célt is támogatnak.
Kampányunk jótékony célja idén a Gyermekétkeztetési Alapítvány támogatása volt, amely 32 éves tapasztalattal rendelkezik a gyermekéhezés elleni küzdelemben, éves szinten közel 3000 család számára juttatnak el tartósélelmiszer csomagokat szerte az országban. Ma Magyarországon minden harmadik gyermek nélkülözőnek számít: a 18 év alattiak 31,9%-a nem fér hozzá azokhoz az alapvető erőforrásokhoz, amelyek a fejlett országokban természetesnek számítanak, így több százezer gyermek él nap mint nap komoly hiányokkal küzdve. Az Alapítvány éppen ezen gyermekek életminőségének javításán és egészséges fejlődésük támogatásán dolgozik – ezért is álltunk melléjük, mert hisszük, hogy együtt kézzelfogható változást tudunk elérni a legkiszolgáltatottabbak életében.
Az országos Fitness5 edzőteremhálózat bármely konditermében eltöltött edzések alkalmával minden résztvevő 30 forinttal járult hozzá az adománygyűjtéshez. A kampányba bevontuk munkatársainkat is: a huszti úti központi irodaházunk, illetve a szadai gyártó- és logisztikai központunk edzőtermeiben edző kollégáink szintén támogatták munkájukat. Óriási siker, hogy a tavalyi évhez képest 20 ezerrel több belépés valósult meg, így végül a közel 175 ezer edzőtermi látogatás és a Fitness5 500 ezer forintos felajánlása révén 5,3 millió forint gyűlt össze, amit teljes egészében az alapítványnak ajánlottuk fel.
Október 25-én, Oczella Eszter és Kiss Jenő jelenlétében került sor adományunk hivatalos átadására a 17. Töklámpás Fesztiválon. Az eseményhez minden évben több ezer ember csatlakozik, hogy tartós élelmiszert gyűjtsön a nehéz helyzetben élő családok számára. Idén 214 doboznyi tartós élelmiszer gyűlt össze – ez több mint 2 tonna segítséget jelent a rászoruló gyermekeknek és családoknak.