Két kampányunkkal is shortlistre kerültünk a PR Excellence Hungary Awardon
A Magyar PR Szövetség fogadással egybekötött díjátadóján, június végén kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a benyújtott rekordszámú pályázati anyag ellenére mindkét kampányunkat döntőbe juttatta a 19 tagú szakmai zsűri, így élő közönség előtt prezentálhattuk eredményeinket.
- Az endometriózis a meddőség egyik vezető oka, minden 10. fogamzóképes korú nő érintett. Az életmódváltás szakértőjeként éppen ezért emeltük be a témát Lifestyle Day nevű női inspirációs versenyünkbe. Az integrált edukációs kampány során százezrek figyelmét hívtuk fel influencereink segítségével, PR megjelenéseket szerveztünk és pénz- és termékadománnyal segítettük az Együtt Könnyebb” Női Egészségért Alapítvány munkáját.
- Az elmúlt két évtized gazdasági sikerei megkövetelték tőlünk a tudatos imázsépítést. Vállalatunk 2020 év végéig nem rendelkezett vállalati kommunikációs stratégiával és társadalmi felelősségvállalási programmal. Ebből a célból létrejött egy új osztály, kiépítésre kerültek az alapvető folyamatok, felületek és arculat, melynek eredményeképp karitatív tevékenységbe kezdtünk, médiamegjelenéseinek száma megsokszorozódott, társadalmi megítélésünk pedig pozitív irányba mozdult el.
„Amikor másfél éve elkezdtük a közös munkát, nem gondoltuk volna, hogy 2022-ra állandó és sikeres résztvevői leszünk a legnagyobb szakmai versenyeknek. Sokat jelentenek számunkra az itt kapott visszajelzések, melyeket maradéktalanul visszaforgatunk a stratégiánkba. Eredményeink aligha valósultak volna meg márkanagyköveteink; PR-ügynökségünk, a Deluxe Media Group, valamint kollégáink nélkül, akiknek ezúton is köszönöm a fáradhatatlan és profi munkát!” – mondta a shortlistes pályamunkák kapcsán Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA és a Scitec Nutrition vállalati kommunikációs vezetője.