Ugrás a tartalomhoz
Hírek

Különleges edukációs kampányt indítottunk a Femina.hu-val 

Cégcsoportunk társadalmi felelősségvállalási programja újabb elemmel bővült: egyedülálló edukációs kezdeményezést valósítottunk meg a Femina.hu szerkesztőségével Femina akták címmel.  

A Femina akták egy 4 alkalmas, egy-egy sokakat érintő, egészséggel kapcsolatos témát feldolgozó sorozatot jelentenek, amelyek a Femina szerkesztőségével közösen és saját szakértőink, márkanagyköveteink és külsős partnerek bevonásával készültek. Minden aktában 12 cikket olvashatunk, amelyek több nézőpontból és nagyon alaposan dolgozzák fel az adott témákat, valamint hiteles szakértőkkel, akár szakmai cikkekkel támasztják alá azokat. Ezekkel célunk a prevenció hangsúlyozása, a jó gyakorlatok megosztása, fogyasztóink egészségtudatosságának fejlesztése, és nem utolsósorban publicitást adni olyan ügyeknek, melyek sajnos még mindig nem kapnak kellő figyelmet. 

Az első akta Fókuszban a mentális egészség címmel jelent meg. A cikkekben foglalkozunk a gyerekek mentális helyzetével, a szorongással, pánikbetegséggel és a depresszióval és hogy hogyan lehet ezeket megkülönböztetni, megtudjuk, hogy mi a reziliencia, mik a legjobb mozgásformák stressz ellen, és mely vitaminok segíthetnek a mentális egészségünk megőrzésében.  

Együttműködő partnereink megszólalói mellett Somogyi Sára termékspecialista, Grób Franciska pszichológus és Németh Sándor termékspecialista és oktatási referens kollégánk, márkanagyköveteink közül pedig Oczella Eszter és Krisztina és Kiss Jenő működött közre. Az egyik, kifejezetten BioTechUSA-ról szóló írásban pedig Nemes János HR vezetőnk és Dr. Pintér Dániel Gergő vállalati kommunikációs, PR és CSR vezetőnk foglalja össze az olvasóknak, mit teszünk pontosan kollégáink szellemi épségének megőrzése, fejlesztése és a munka-magánélet egészséges egyensúlyának biztosítása érdekében.