Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Egészséges fitt csoki

2015-05-28 10:09:00

Ki ne szeretné a csokit, sokan Gombóc Artúrhoz hasonlóan:

"Milyen csokoládét szeretek? A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét, a lapos csokoládét, a tömör csokoládét, a lyukas csokoládét, a csomagolt csokoládét, a meztelen csokoládét, az egész csokoládét, a megkezdett csokoládét, az édes csokoládét, a keserű csokoládét, a csöves csokoládét, a mogyorós csokoládét, a tejcsokoládét, a likőrös csokoládét, a tavalyi csokoládét, az idei csokoládét, és minden olyan csokoládét, amit csak készítenek a világon."

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/191/o_Brownies1_20150528103707.jpg

De hát az alakunkra figyelni kell, bele kellene férni a fürdőruciba… Íme egy egészséges fehérjében gazdag változat :).

Hozzávalók:

  • 2 dl víz
  • 1 dl tej (lehet kókusz, mandula, zab stb)
  • 10 dkg fekete kakaópor
  • 50 g csokis fehérjepor
  • néhány csepp folyékony Stevia
  • 5 dkg kókuszzsír vagy vaj

Elkészítés:

A vizet és a tejet feltesszük főni és forrástól számítva 2-3 percig főzzük, majd hozzáadjuk a kókuszzsírt/vajat és a Steviát. A tűzről levéve fokozatosan belekeverjük a kakaót, majd apránként a fehérjeport. Kevergessük addig, amíg langyos nem lesz ekkor sütőpapírral vagy fóliával bélelt tepsibe töltjük, és ha keményedni kezd, darabokra vágjuk.

Tipp:

Tetszőlegesen ízesíthetjük, hogy ne unjuk meg. Keverhetünk bele mogyorót, diót, mandulát, mazsolát, narancshéjat stb.

Silye Gabriella, sporttáplálkozási szakértő

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KÉRDEZD GABRIELLÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

Silye Gabriella TERMÉK TIPPJEI

FACEBOOK