Epres fehérje csoki házilag

2015-06-23 13:12:00

Emlékeztek az Eperjó nevű csokira?  Most elkészítjük friss eperből és fehérjeporból, így egy alacsony kalóriatartalmú finom édességet kapunk.

Hozzávalók:

  • 1 dl tej (lehet kókusz, mandula, zab stb)
  • 10 dkg eper
  • 25 dkg eper ízű fehérjepor
  • 1-2 ek. zabkorpa
  • magas kakaótartalmú étcsoki a tetejére
Epres fehérje bonbon házilag

Elkészítés:

  1. Az epret leturmixoljuk.  A tejbe kanalanként belekeverjük a fehérjeport, zabkorpát, majd az epret is. Ha az állaga nem megfelelő zabkorpával és tejjel vagy vízzel korrigálható, amíg gyúrható masszát nem kapunk.
  2. Ezután vagy sütőpapíron ujjnyi vastagságúra nyújtjuk, majd betesszük kicsit a hűtőbe szilárdulni és ha kész, akkor csoki formájúra szeleteljük. Vagy kis bonbon formájú darabokat gyúrunk belőle.
  3. Magas kakaótartalmú olvasztott étcsokival öntjük le és a hűtőbe tesszük, amíg rádermed. Jó étvágyat hozzá!

 

Bármely más fehérjeporból is készíthető friss idénygyümölcsök felhasználásával, de télen akár fagyasztott gyümölcsökkel is kiválthatod ezeket.

Tipp: próbáld ki a Berry brownie ízű Iso Whey Zero fehérjeport fagyasztott erdei gyümölcsökkel párosítva!

 

Silye Gabriella

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

KÉRDEZD GABRIELLÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

FACEBOOK