Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Készülj, mert jön a változás éve!

2013-12-19 11:04:00

Sziasztok, Nagy Dóri vagyok, a BioTech USA szakértő edzője, testépítés és fitnesz edző, GFlex szakértő és bodyfitness versenyző. Az elmúlt évek során rengeteget tanultam a legjobb edzőktől, rengeteget tapasztaltam és fejlesztettem a tudásomat. Szeretném mindezt megosztani Veletek, hogy együtt elinduljunk afelé, hogy megvalósítsd az álmaidat és elérd az áhított alakot, legyen az akár pár kg ledobása, esetleg pár kg felszedése, vagy izmosodás, formálódás.

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/5/o_Blog-post-header_630x264_RBK-Crossfit_20131212091848_20131213104411.jpg

A legfontosabb mindenesetre az, hogy hidd el, Te is képes vagy bármire

Biztosan túl vagy már jó pár fogyókúrán, edzésmódszeren és varázslaton, amik talán ideig-óráig működtek, aztán meguntad, vagy elvesztetted a hitedet, mindenesetre minden visszatért a régi kerékvágásba. Ezt felejtsük is el! Itt az ideje úgy belekezdeni valamibe, Ultra Loss - 500 ghogy nincs kompromisszum, nincs csalás. Kitartás és elszántság van, nyáron pedig egy bomba alak, amire igazán büszke lehetsz!

Ha Te is benne vagy, akkor induljunk is!

A karácsonyi időszak nem az, amikor szeretünk ezzel a témával foglalkozni, de a legjobb időszak arra, hogy megalapozzuk mindazt az indulatot és elhatározást, ami segít, hogy teljes meggyőződéssel és erőbedobással küzdjünk az új évben a célunkért. Eltunyulni ilyenkor sem kell, ám sokkal több időt töltünk otthon a családunkkal, távol a kinti hidegtől!

Otthoni edzés egyszerűen, hatékonyan

Ha még nem mersz lemenni az edzőterembe, vagy nincs időd rá, akkor az otthoni edzés is lehet kemény és hatékony!

Fontos, hogy figyelj oda a végrehajtás módjára és kezdetben ne siess, legyen tökéletes a kivitelezés. Később lehet időre végezni a gyakorlatokat és versenyezni saját magaddal!

  1. Bemelegítéssel kezdünk: Fejkörzés, vállkörzés, karkörzés, törzsdöntés oldalra, törzshajlítás előre, hátra, törzsforgatás, majd lábfej körzés, alsó lábszár körzés, guggolások. Mindegyikből 10-et végezz el, kontrollált tempóban, nem kell kapkodni!

  2. Kezdődhet az edzés! A gyakorlatokat egymás után végezd el, majd kezdd elölről és összesen 3-4x csináld végig! Kezdők súly nélkül hajtsák végre a gyakorlatokat!

Kezdőknek

Haladóknak

Guggolás nagy terpeszben 20x

Guggolásból felugrás 20x

Kitörés előre 10-10

Kitörés hátra keresztben 10-10

Négyütemű fekvőtámasz lerakott térddel, ugrás nélkül

Burpee 15x

Támlázás 5-5 db

Támlázás 15-15 db

Csípőemelés hanyattfekvésben 20x majd csípőemelés oldalfekvésben 5-5

Csípőemelés hanyattfekvésben 40x, majd csípőemelés oldalfekvésben 15-15

Mountain climber ugrás nélkül 50x

Mountain climber ugrással 50 pár

Hasprés 30x

Felülés 30x

Törzsforgatás 20-20

Térdbehúzás lebegőülésben oldalra 15-15

3. Edzés után levezetés és nyújtás következik, ha teheted, használj SMR hengert! Legalább 10 percet szánj erre a folyamatra!

/sites/testbiotechusashop/documents/blog/_extra/5/o_1475864_708415142502261_65728541_n_20131213104552.jpg

Edzés után ne feledkezz meg az Ultra Loss turmixról!

Hamarosan jön a következő blogbejegyzés, januártól pedig indul a tavaszi versenyfelkészülésem, amit szintén végigkövethettek, kipróbálhatjátok a diétámat és az edzésmódszereimet!

Dóri

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

KÉRDEZD DÓRÁT

MEGVÁLASZOLT KÉRDÉSEK

SZAKÉRTŐINK

Nagy Dóra TERMÉK TIPPJEI

FACEBOOK