Eddz a legjobb formádért minden nap! - Heti edzésfelosztás diéta idejére

2017-02-01 10:10:00

A heti edzéstervezésnél mindig alapvető fontosságú, hogy elkerüljük a túledzést, kellő időt hagyjunk minden izomcsoport regenerációjára és segítsük vele a céljaink elérését. Így, ha fogyni vágysz és minden nap van időd mozogni – ami nem egy rossz gondolat – a következő edzésfelosztást javaslom:

  1. Hétfő: erősítő edzés: mell-hát-combfeszítő-farizom-törzs
  2. Kedd: laza aerob edzés pl. Step aerobik, Zumba, Dance aerobik, kocogás
  3. Szerda: erősítő edzés: váll-kar-törzs-kevés kardió
  4. Csütörtök: erős aerob edzés, pl. spinning, intervall edzés, futás
  5. Péntek: laza aerob edzés pl Step aerobik, Zumba, Dance aerobik, kocogás
  6. Szombat: erősítő edzés: láb (vádli, hajlító centrikus)-törzs-kevés kardió
  7. Vasárnap: aktív szabadidő eltöltés: nagy séta, úszás, síelés, korcsolyázás stb.

Minden edzést alapos bemelegítéssel, SMR hengerezéssel kezdj, edzések után pedig ne feledkezz meg az alapos nyújtásról!

A fenti heti edzésfelosztással minden izomcsoportot alaposan meg tudsz edzeni, a szombati edzésnapra még beszúrhatsz olyan izomcsoportot, ami esetleg lemaradt, vagy amit nem tudtál úgy megedzeni, ahogy szeretted volna.

Amikor fogyni szeretnél, fontos, hogy az erősítő edzésnapok is intenzívek legyenek. Ezért köredzéses módszert ajánlok, ami azt jelenti, hogy mindegyik felsorolt izomcsoportra végezz el egy-két gyakorlatot pihenő nélkül, majd rövid pihenő után kezd újra a kört és ismételd meg összesen 3-4-szer. Az egyes körök végén – ha van energiád és kedved – beiktathatsz párszáz méter futást és evezést, esetleg ugrókötelezést!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

sport » izomépítés » zsírégetés » fogyás » táplálék-kiegészítő » heti edzés » edzés program » edzésterv » diéta » edzés » BioTechUSA »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

TALÁLATI LISTA

Keresés indításához adjon meg egy kulcsszót!

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

Zsírégető kalauz

Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb...»
Tovább...

Fehérje kalauz

A protein, vagyis fehérje elengedhetetlen a száraz izomtömeg fenntartásához és az izomnövekedéshez. Az alábbiakban...»
Tovább...

Hogyan lesz kockás hasunk nyárra?

A legtöbb ember, aki lemegy a konditerembe, vagy tervezi, hogy lemegy, elsődleges célul a kockás/lapos hasat tűzi ki....»
Tovább...

Mit együnk, mit ehetünk diétában?

A korábbi kérdéseitek alapján azt láttuk, hogy még mindig vannak kétségeitek afelől, hogy mire kell odafigyelni...»
Tovább...

Diétás étrendek

Fogyni szeretnél? Akkor az első alapvető feladat a táplálkozásod átgondolása.Meg kell határozni a napi kalóriaszüksélet...»
Tovább...

Alkattípusok, edzés és táplálkozás

Sheldon elmélete szerint 3 különböző alkatot különböztetünk meg: ektomorf, mezomorf és endomorf testalkat.  Miért...»
Tovább...

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Sokszor nagyon egyszerű oka van annak, ha nem megy a fogyás. Ugyanis nagyjából 90%-ban az étrendben van a hiba. Ne mondja...»
Tovább...

A kockás has titkai!

Nem a felülések számával van összefüggésben az, hogy kockás-e a hasad, kár ezt hinni. Bár a has könnyen regenerálódó...»
Tovább...

Az izomláz – tévhitek/igazságok, régi/új elméletek, megelőzés/kezelés

Hosszas gondolkodás után villant eszembe miről is írjak. Személyi edzői tevékenységem szinte hetente újra és újra...»
Tovább...

Gyakran Ismételt Kérdések a tömegnövelőkről

Mi az a tömegnövelő és miért jó tömegnöveléshez? Milyen eredményt lehet vele elérni? Hogyan kell szedni és mikor?...»
Tovább...
BioTechUSA