TALÁLATI LISTA

Keresés indításához adjon meg egy kulcsszót!

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

Zsírégető kalauz

Igazodj el a zsírégető készítmények világában! Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb...»
Tovább...

Fehérje kalauz

A protein, vagyis fehérje elengedhetetlen a száraz izomtömeg fenntartásához és az izomnövekedéshez. Az alábbiakban...»
Tovább...

Hogyan lesz kockás hasunk nyárra?

A legtöbb ember, aki lemegy a konditerembe, vagy tervezi, hogy lemegy, elsődleges célul a kockás/lapos hasat tűzi ki....»
Tovább...

Mit együnk, mit ehetünk diétában?

A korábbi kérdéseitek alapján azt láttuk, hogy még mindig vannak kétségeitek afelől, hogy mire kell odafigyelni...»
Tovább...

Diétás étrendek

Fogyni szeretnél? Akkor az első alapvető feladat a táplálkozásod átgondolása.Meg kell határozni a napi kalóriaszüksélet...»
Tovább...

Alkattípusok, edzés és táplálkozás

Sheldon elmélete szerint 3 különböző alkatot különböztetünk meg: ektomorf, mezomorf és endomorf testalkat.  Miért...»
Tovább...

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Sokszor nagyon egyszerű oka van annak, ha nem megy a fogyás. Ugyanis nagyjából 90%-ban az étrendben van a hiba. Ne mondja...»
Tovább...

A kockás has titkai!

Nem a felülések számával van összefüggésben az, hogy kockás-e a hasad, kár ezt hinni. Bár a has könnyen regenerálódó...»
Tovább...

Az izomláz – tévhitek/igazságok, régi/új elméletek, megelőzés/kezelés

Hosszas gondolkodás után villant eszembe miről is írjak. Személyi edzői tevékenységem szinte hetente újra és újra...»
Tovább...

Gyakran Ismételt Kérdések a tömegnövelőkről

Mi az a tömegnövelő és miért jó tömegnöveléshez? Milyen eredményt lehet vele elérni? Hogyan kell szedni és mikor?...»
Tovább...

6+1 táplálék-kiegészítő focistáknak

2018-07-02 08:48:00

Egy minimum 90 perces meccs alatt csak pár alkalommal van lehetőség a frissítésre, ezért segítségünkre lesz néhány táplálék- és étrend kiegészítő, hogy tovább fenntartható legyen a koncentráció és a teljesítmény. Lássuk, hogy mit és mikor érdemes fogyasztani!


Edzés/meccs előtt


1. MagnaShot (14 éves kortól)

A megfelelő magnézium bevitel rendkívül fontos, hiszen a magnézium hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, elektrolit-egyensúly fenntartásához, a normál izomműködéshez, továbbá részt vesz a normál energiatermelő anyagcsere-folyamatokban is.

Ha fennáll az izomgörcs vagy kemény edzés, esetleg versenyzés közben érzed a magnézium hiányát, akkor fogyassz el egy szerves magnéziumot tartalmazó, folyékony Magna Shot-ot, amit akár versenyre is magaddal vihetsz.

Edzés/meccs alatt

2. IsoTonic

A hidratálás állóképességi sportoknál meghatározó tényező a teljesítmény minden összetevőjében. Az izotóniás italok olyan kiegészítők, amit a kiszáradás (dehidratáció) és az azzal járó teljesítménycsökkentés megelőzésére használhatunk. Ezek jó hatással vannak futball játékosok edzés/meccs teljesítményére, mert pótolják az elvesztett folyadék és elektrolitok mennyiségét. Az intenzív edzések és meccsek alatt az izzadással elsősorban a szervezet vízháztartásának egyensúlya változik, csökkennek a szénhidrát raktárak tartalékai és fontos sókat és nyomelemeket veszítünk.

Az izotóniás italok nemcsak szénhidrátokat és sókat, hanem az optimális anyagcsere fenntartását is segítő vitaminokat is tartalmaznak.

Ezt a terméket 0,5 l vízzel hígítva alkalmazhatjuk, edzések előtt és alatt, így a megfelelő szinten tartva - nagyjából 1-1,5 órás etapokra elegendően - a koncentrációt, az energiát és a folyamatos izommunkát, azaz a teljesítményt.

  1. 3. BCAA ZERO (ÍZESÍTETT) VAGY 100% BCAA POR

    Az izommegtartás és az izmok közvetlen energizálása nem egyszerű feladat. Igyál egy adag BCAA Zero-t edzés közben, de akár az ízesítetlen verziót IsoTonic-hoz keverve is fogyaszthatod!

Edzés/meccs után

 

4. RECOVERY GEL (12 ÉVES KORTÓL)

A regeneráció mindennél fontosabb. Ez az, amikor az izomrostok mikro sérülései a szervezetbe bevitt - többek között - esszenciális tápanyagok által „kijavítódnak”. Azért is fontos, hogy az elhúzódó izomláz időintervallumát lecsökkentsük, hiszen az is késleltetni tudja a regenerációt.

A Recovery Gel kitűnő választás egy megterhelő edzés vagy meccs után, hiszen tartalmaz szénhidrátokat, fehérjét, hozzáadott aminosavakat, vitaminokat és ásványi anyagokat. Egyszóval mindent, amit egy sporttevékenység után érdemes pótolni!

5. AFTER (16 ÉVES KORTÓL)

22 aktív hatóanyagot tartalmazó, ízesített, edzés utáni por formula.
A termék funkcionális szénhidrát tartalmának összetétele segíti az intenzív edzések utáni regenerációhoz szükséges tápanyagok biztosítását, továbbá, a szervezet számára olyan kiemelkedő fontosságú hatóanyagokat is tartalmaz, mint az esszenciális aminosavak, és a pufferált kreatin-monohidrát.

6.  ISO WHEY ZERO (14 ÉVES KORTÓL)

Amennyiben a fociedzések mellett erősítő, konditermi edzéseket is végzel, a megfelelő fehérjebevitel kiegészítésére fogyassz egy adag Iso Whey Zero-t edzés után! Ez egy különleges alapanyag, a Native Whey Isolate felhasználásával készülő tejsavó fehérje izolátum, kiemelkedően magas fehérjetartalommal.

+1 Mindennapi használatra: vitamin és ásványi anyag pótlás:

Végül, de nem utolsó sorban érdemes szót ejteni a vitaminokról és ásványi anyagokról, hiszen kiemelt fontosságú, hogy ezekből megfelelő mennyiséget biztosítsunk a szervezet számára. Természetesen az étrendünkkel, élelmiszer formájában is beviszünk egy bizonyos mennyiséget, azonban tudjuk, hogy pusztán élelmiszerekkel nem egyszerű feladat fedezni a szükségleteket. Ilyenkor lehetnek segítségünkre a multivitamin készítmények, mint például a One-A-Day (12 éves kortól), vagy akár a Vitabolic (16 éves kortól).


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

táplálék-kiegészítő focistáknak » focista » foci » táplálék-kiegészítő focista » táplálék-kiegészítő » edzés előtt » edzés alatt » edzés után »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK