Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

9 tévedés a testépítés világából!

2015-08-14 11:43:00

Vannak tévhitek, amelyek nem akarnak kikopni. Ezeket gyűjtöttük össze, reméljük, hogy Te nem futottál bele egyikbe sem!

A kreatin egy szteroid

A kreatin nem szteroid... A kreatin egy aminosav, amelyet minimális mértékben az ételekkel is beviszünk. Köztudottan magas például a marhahús kreatin tartalma. Erőnövelő hatása nem kétség, hiszen a szervezeted kreatin foszfát segítségével termel energiát. A probléma annyi, hogy ha edzel és ehhez a fizikai munkához szükséges az energia, akkor kevés lehet, amit a szervezeted termelni képes és hamarabb elfáradsz!

Egy-két sör nem fog ártani:

Az igazság az, hogy az alkoholnak elképesztő hatása van a szervezetedre, különösen az izomépítő képességedre. Csökkenti a tesztoszteron szintedet és dehidratációt okoz. Ha komolyak a szándékaid az edzés terén, akkor az alkoholt felejtsd el!

Az ösztönös edzés a legjobb

Az ösztönöknek nagyon sok helyen sok szerepe van az életben, de ez nem a súlyzós edzés. Az optimális eredmény szigorú étrendet követel. Ha a megfelelő étrend ösztönös lenne, nem lennének kövér emberek az utcán. A tudományos megközelítés sokkal hatékonyabb a testépítésben.

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1800/o_hiba2_20150814122356.jpg

A profi testépítők tudják a tutit

Óriási izomtömeg, extrém erezettség, ez mind jellemző a profikra. Ami jórészt egy hihetetlen genetikának, rengeteg munkának és sok egyébnek köszönhető. De az igazság az, hogy a profik edzéstervét jobb a profikra hagyni. Mindenki más adottságokkal, más célokkal és lehetőségekkel rendelkezik, így nem biztos, hogy ugyanaz beválik neked is.

Akkor jó az edzés, ha izomlázam van

Az izomláz egyáltalán nem annak a jele, hogy az edzésed jó és hatékony. Annak a jele, hogy vagy besavasodott az izmod, vagy túlerőltetted. Egyik sem túl jó, és mindegyiknek rengeteg időbe telik a regenerálódása. Ha izomlázad van, akkor maximum laza aerob edzést végezz, szaunázz, és fogyassz aminosavakat.

1000 haspréstől lesz kockás a has

A hasizmod nem a millió haspréstől lesz formás és látványos, hanem attól, hogy a hasizmot fedő zsírréteget lepucolod diétával és aerob edzéssel!

Csak a csípőmről szeretnék fogyni

Nincs helyi zsírégetés, akármennyire is szeretnéd. Akárhogy tekercseled magad és akármilyen kezelésre is jársz, nem fogsz csak egy testrészedről fogyni. Ha csökken a testzsírod, az mindenhonnan csökkenni fog.

Genetikailag nem tudok fogyni

Nincsenek olyan genetikai adottságok, amelyek indokolnák, hogy ne tudj fogyni. Fogyni mindenki tud, ez alapvetően étrend kérdése!

A vitamin csak úri huncutság

Sokan úgy gondolják, hogy a testépítés legfontosabb kiegészítője a kreatin. Ez pedig óriási tévedés. Hiába növeli az erőszintedet,ha utána nincs tápanyag, ami segíti a regenerációt, így az izom épülését és nincsenek vitaminok és ásványi anyagok, amelyek segítik az emésztést, a fehérje szintézist és számos rendkívül fontos szerepük van még.

BioTechUSA


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

tévedés » testépítés » hiba »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Edzés a szabadban