Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Dóriblog - 10 nap a versenyig

2012-10-11 17:18:00

Október 20-án színpadra állok a Fitparádén. Készül a ruhám, megvan a cipőm is, a barnító is és lassan én is... Ez most lehet kissé vérszegény lesz, de ennyire telik tőlem...

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1231/o_Doriblog2_20121011175932.jpg

Nullázás

Volt egy rövidebb hisztis periódusom, amikor kiakadtam a combocskámat körülvevő karfiolhegyeken és a konkurencia felkészültségén. Úgy éreztem, több hónapos csúszásban vagyok, úgyhogy teljes riadókészültséget hirdettem meg és elkezdtem kb. két hete a 3 nap 0 szénhidrát és 1 nap töltés szisztémát követni. Kiiktattam a tejtermékeket és a fehérje turmixot is csupán napi 1 edzés utáni turmixra redukáltam. Napközben döntöm magamba a kávékat, hogy legalább valami ízt érezzek. Igazság szerint amikor már így le vagyok szedálva, totál nem mozgat az egész. Abszolút nem kívánok más kajákat és a napi 800 g csirkemell glutaminnal és este a 3 tojásfehérjéből készült tojáshab édesítővel tökre elég.

Az edzések

Háromszor van súlyzós edzésem, ebből kétszer edzek Tozóval. Ezeket az edzéseket imádom. Jó így a Sunrise Team tagjaival együtt szenvedni. A köredzések közepette el is felejtem, hogy üres a gyomrom és hogy alig bírtam a lépcsőn felmászni. Húzzuk és motiváljuk egymást. Olyan más így készülni. A súlyzós napokon többnyire ez az egy edzésem van, mert a köredzéseknek köszöhetően ezek elég intenzívek és kb. 2 órásak, simán megvan a 800 kcal ledolgozás, ami szinte a napi kajámmal egyenlő.

A nem súlyzós edzős napok sokkal keményebbek. Ilyenkor reggel éhgyomorra tekerek otthon a spinning bringámon, illetve taposok, ha épp ahhoz van kedvem. Kicsit nehezen szántam rá magam ebben a szezonban az otthoni edzésre, mert lett egy kiscicám és nagyon féltem, hogy megrúgom a pedállal, ha ott kezd játszani, mert amúgy folyton ott van, ahol én. Most úgy tűnik, hogy gyakorlatilag nem zavarja, ha időnként kap egy taslit és jól lefoglalja a figyelmemet is, mert állandóan azt lesem, hogy honnan akarja elkapni a mozgó testrészeimet. A spinning mellett tárolom az utcai bringámat is és arra is tök ügyesen felmászik és onnan figyeli, mit művelek. Ilyenkor otthon még reggel hasazok is, mert Szabó Melinda fitness világbajnokunk is mondta, hogy hasazni minden nap szokott, ha máshol nem, akkor otthon. És nagyon irigylem a szuper hasát, úgyhogy én is így teszek. Ilyenkor a macska is jól eljátszik körülöttem, jellemzően a copfomat kapkodja el, ha épp nem a lábujjamat harapdálja. De jól elvagyunk:)

A kardiós reggel után este is lenyomok másfél-két óra aerob edzést a Sunrise-ban. Ezek már kezdenek horrorrá válni, főleg amikor képtelen vagyok 120 fölé tornázni a pulzusomat a kimerültségtől. A lábam már fáj, a gyomrom korog... és még van 1 óra hátra. Nehéz... Ha valami jó olvasnivalót tudok venni, akkor egész jól elmegy az idő. De mostanában inkább a tanulnivalót viszem magammal, hiszen a versenyszezon után jön a vizsgaidőszak is... Csak ezekre elég nehezen fanyalodok rá, mikor a napi 8 óra monitorbámulástól már fáj a szemem.  A kardiós napkon nagyjából 1000 kcal-t használok el összesen.

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1231/o_doriblog_20121011175926.jpgAlapvetően amúgy fáradt és hisztis vagyok a szénhidráthiánytól.

Minden és mindenki zavar, útban van és egyáltalán nem tetszik, amit csinál. Ilyenkor magamban nagyon szép íves megjegyzéseket teszek az utca emberére, aki hirtelen megáll előttem, vagy irányt vált, vagy elém lép, vagy hozzám ér vagy akármi. Minden idegesít. Ha 1 méterrel többet kell mennem, mert valakit ki kell kerülni. Ha valaki feleslegesen vagy butaságokat beszél hozzám, amin erőltetetten nevetnem kéne, mert most erre képtelen vagyok. Az arcizmaim mozdítása különösen megerőltető, így nem is igazán foglalkozom ezzel. Szóval jobb inkább nem is szólni hozzám... Amúgy tök kedves akarok lenni, csak ez kívülről nem látszik, mert a szemöldökeim össze vannak csúszva:)

Főzés

A főzésből nem csinálok nagy ügyet. Van egy kuktám, amiben gyakorlatilag vízben megfőzöm az összevágott 800 g csirkemellet. Ezt eszegetem napközben szétosztva, glutaminnal megszórva. Két kaja közt megy egy kávé, tea, rágó, fél liter víz.

A forma

A formám most már szépen alakul, a felsőtesttel teljesen elégedett vagyok. A vállam és a hátam jobb mint valaha. A csípőmnél még vannak gondok, de bízom benne, hogy a jövőheti víztelenítés és a kardió megteszi a hatását. Szombaton próbálunk és megbeszéljük az utolsó hetet, mert itt már változik a kaja és a folyadék is, illetve jövőhét végén töltés!

Várom nagyon a versenyt de izgulok is, mert most sokkal többet kell tűsarkúban flangálni, mint amihez hozzá vagyok szokva. És a 41-es lábacskámnak sosem esett jól a magassarkú, nem is igazán hordok, csak ha muszáj. Így aztán most gőzerővel gyakorlom az esés nélküli fordulókat és pózolást!

Jövő héten még írok, aztán irány a színpad!

Dóri


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

fitness » fitparádé » versenyfelkészülés » Nagy Dóra » Picipoci » Dóriblog » versenyfelkészülés » picipoci » verseny előtti diéta »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Dóri hát köredzés 0 szénhidrátos diétában