Izomtömeg-növelő étrend 70-80 kg testsúlyhoz

2018-01-23 08:26:00

Izomtömeget szeretnél növelni? Egy mintaétrenddel és táplálékkiegészítő tippel készültünk Neked, hogy könnyebb legyen elkezdened!

Reggeli:
80g zabpehely, 2 dl tejjel puhítva, fehérje turmix (pl Iso Whey Zero), kevés mazsola, pár szem dió. Fogyassz mellé folyadékot is!

Tízórai:
40g rizspehely vagy 4 szelet pufirizs vagy sósan Korpovit keksz, 1 doboz gyümölcsjoghurt

Ebéd:
80g kuszkusz, 150 g pulykamell roston gombával, paradicsommal, paprikával lecsósra összesütve, savanyúsággal

Uzsonna:
1 adag tömegnövelő turmix

Vacsora:
50g teljes kiőrlésű tészta, 70g zsírszegény túró és fél doboz natúr joghurt összekeverve, édesítve tetszőlegesen túrós csuszának. Sósan akár roston csirkemell kockákkal megszórva.

Emellé az étrend mellé a következő étrendkiegészítőket javasoljuk:

Magasabb B-vitamin tartalmú multivitamint ajánlunk, amely a normál anyagcsere támogatása mellett hozzájárul a normál étvágyhoz is. A Vitabolic a javaslatunk.

Hyper Mass az a kiegészítő, amely összetett fehérje és szénhidrát kombináció, de hozzáadott cukor nélkül, egy modern kalóriaforrás a céljaidhoz igazított étrend mellé, fogyaszd kisétkezések mellé és edzések után, naponta 2-3 adagot!


Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK