Nem akarsz lemaradni cikkeinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre
FELIRATKOZOM
A feliratkozom gomb megnyomásával elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot

Miss és Mr. Beach International ATHLETIC FITNESS kupa

2013-06-28 14:17:00

A július 27-i Beach Club Miss és Mr. Beach International ATHLETIC Fitness kupa részvételi feltételei, a verseny szabályai!

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1465/o_714x264_20130628144411.jpg

FORDULÓK

1. forduló: Selejtező

Ha több, mint 15 versenyző nevez egy kategóriába, selejtezőt kell tartani. A selejtezőben a versenyzők fizikumát kell értékelni a négy alapfordulat bemutatásával, ugyanúgy, mint a fitnesz kategória esetében.

  • ruházat:

A férfiak öltözete ugyanaz, mint a fitnesz kategóriában. A nők öltözete ugyanaz, mint a bodyfitness-ben (fekete kétrészes bikini). A versenyzők mezítláb lépnek a színpadra.


2. forduló: Elődöntők

  • 1. forduló: fizikum bemutatása, négy alapfordulat
  • 2. forduló: erő forduló: húzódzkodás és tolódzkodás: Minden versenyző kap egy helyezést mind húzódzkodásban, mind tolódzkodásban a végrehajtott ismétlésszám alapján. Ha kettő vagy több versenyzőnek megegyezik az ismétlésszáma, ugyanazt a helyezést kapják.
  • 3. forduló: állóképességi forduló: ergométeres evezés. Az evezés távolsága 1000 méter. Ezután minden atléta megkapja a helyezését.
Elődöntő helyezése = F1 helyezése + F2 helyezése + F3 helyezése. Mind a három forduló 1/3 arányban számít. Döntetlen esetén az F1 helyezés számít.

3. forduló: Döntő

A legjobb 6 atléta kerül a döntőbe. Nulláról indulnak és a teljes programot újra végre kell hajtaniuk: test forduló, erő forduló és állóképességi forduló.

A pontozási rendszer ugyanaz, mint az elődöntők esetében.

KATEGÓRIÁK

  • Nők -163cm, +163cm
  • Férfiak -175cm, +175cm

/sites/testbiotechusashop/documents/news/_extra/1465/o_1001777_10200683504668338_939203155_n_20130628145058.jpgA GYAKORLATOK VÉGREHAJTÁSA

1. Húzódzkodás

Felső fogást kell alkalmazni. A megengedett maximális fogásszélesség 1 méter: kis ujjtól – kis ujjig mérve. Függeszkedésből kell kezdeni a gyakorlatot, ami azt jelenti, hogy a könyököknek kiakasztva, a hátnak nyújtva kell lennie. A gyakorlat elkezdése után addig kell felhúzni a testet, amíg az áll a húzódzkodó rúdja fölé kerül, majd vissza kell ereszkedni a kiinduló pozícióba. A gyakorlat végrehajtása közben a test csak függőlegesen mozoghat, a lábfej helyzetét nem szabad megváltoztatni. A gyakorlatok végrehajtásának sebessége mérsékelt kell legyen, hogy a bírók megfelelően számolni tudják az ismétléseket.

2. Tolódzkodás

A gyakorlat megkezdése előtt a testnek kitolt helyzetben kell lennie, azaz a könyök ki van akasztva és a test függőleges. Ezután addig kell leereszteni a testet, amíg a vállak a  könyök vonala alá kerülnek. A gyakorlat végrehajtás alatt tilos hintázni, a test csak függőlegesen mozoghat és a lábfejek helyzete nem változtatható meg. A gyakorlatok végrehajtásának sebessége mérsékelt kell legyen, hogy a bírók megfelelően számolni tudják az ismétléseket.

3. Ergométeres evezés

A gyakorlat két fázisból áll: előkészítő fázis és végrehajtó fázis. Az előkészítő fázis végén a karok nyújtva vannak, a váll és a nyak semleges pozícióban van és a felsőtest enyhén előre dől. A lábszárak függőlegesek és a térd hajlított. Az ülőke és a térd közötti távolságnak kb. 15-20 cm-nek kell lennie. A végrehajtó fázis a lábtartó tolásával kezdődik, ami a lábak kinyújtásáig tart. Ezután a felsőtest a törzs izmainak összehúzódása következtében enyhén hátradől, miközben a kezek a mellkas alsó részéhez közelednek. A csukló nem törhet meg a mozgás során. A végrehajtó fázis után újra az előkészítő fázis következik a felsőtest enyhe előre hajlításával, amit a térd hajlítása és az ülőke előre csúszása követ. Adott esetben a térd hajlítása csak az után következik, hogy a karok túlnyúltak a térden. Ha a mozgást egy órával próbáljuk leírni, akkor mondhatjuk, hogy a testnek 11 óra irányából 1 óra irányába javasolt mozognia, túlzott hajlítás nem javasolt. A megfelelő ritmus és folytonosság érdekében fontos, hogy a végrehajtó fázis elég erőt generáljon és az előkészítő fázis elég sokáig tartson ahhoz, hogy az izmok elernyedjenek a következő végrehajtó fázisra való felkészülés érdekében. A táv teljesítéséhez szükséges sebesség elérése érdekében, ajánlatos három részleges, de erőteljes húzással kezdeni.

NEVEZÉS

Előnevezés: powerzona@gmail.com e-mail címen, 2013. július 22-ig.

Előnevezési díj: 5 000 Ft.

Helyszíni nevezési díj: 10.000 Ft

Versenyző regisztráció: 2013.07.27. 10 órától

További információ: Berkes László versenyigazgató 06 20 2608632

Díjazás:

Mindhárom kategória esetében:

I. helyezett: 50.000 Ft értékű BioTechUSA táplálék-kiegészítő utalvány, valamint interjú az őszi Your Body Magazinban.
II. helyezett: 25.000 Ft értékű BioTechUSA táplálék-kiegészítő utalvány.
III. helyezett: 15.000 Ft értékű BioTechUSA táplálék-kiegészítő utalvány.

Minden döntőbe jutott versenyző egy BioTechUSA ajándékcsomaggal lesz gazdagabb.



Mit javítanál ezen a cikken?




A tartalom lehetett volna...





Mégse

TETSZETT EZ A CIKK?

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KULCSSZAVAK

miss és mr beach » beach club » athletic fitness »

LEGOLVASOTTABB CIKKEINK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

KAPCSOLÓDÓ TERMÉKEK

KAPCSOLÓDÓ VIDEÓK

Top 10 hasizom gyakorlat Melindával és Rékával